Is ook wel zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Er komt in die tijd ook veel meer bij kijken om het allemaal te regelen met dit soort grote acts. Pas een keer een gastcollege gehad over hoe dit soort bedragen worden opgebouwd en dan kom je er achter dat het nog zo gek niet is.
Twee Engelse mannen aan een kopje thee. Niks geks aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:49 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb het in iedergeval niet voor over.
Deze foto blijf ik trouwens zo grappig vinden:
[ afbeelding ]
Nou ja, behalve dan dat ze binnen met een zonnebril op zitten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee Engelse mannen aan een kopje thee. Niks geks aan.
Ik bedoel meer het feit dat ze daar in die setting en dan vooral Ozzy met z'n 'nette kleren' en benen over elkaar aan een kopje thee nipt, hem kennende (en Slash) als persoon. Beetje een tegenstelling.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee Engelse mannen aan een kopje thee. Niks geks aan.
Ach, dat doen al die mensen altijd...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou ja, behalve dan dat ze binnen met een zonnebril op zitten.
Ik snap er geen zak van, en dat ligt niet aan de gitaartermenquote:
Oh dus het is niet zo dat vanwege slechtere verkopen artiesten meer geld vragen voor optredens of iets deregelijks.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Er komt in die tijd ook veel meer bij kijken om het allemaal te regelen met dit soort grote acts. Pas een keer een gastcollege gehad over hoe dit soort bedragen worden opgebouwd en dan kom je er achter dat het nog zo gek niet is.
Pearl Jam!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:14 schreef BoerBert het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de Ziggo Dome eigenlijk.
skill tree's zijn niet te ingewikkeld toch ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van, en dat ligt niet aan de gitaartermen
Wel als je nog nooit zo'n spel gespeeld hebtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
skill tree's zijn niet te ingewikkeld toch ?
Ik vond het geluid bij Metallica juist erg goed, misschien afhankelijk van waar je stond. Maar Machine Head in het voorprogramma was juist qua geluid een drama.quote:
Ja Machine Head was 1 grote drum n bass showquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vond het geluid bij Metallica juist erg goed, misschien afhankelijk van waar je stond. Maar Machine Head in het voorprogramma was juist qua geluid een drama.
Maar dat ligt niet aan de zaal. Dat is altijd het geval bij de voorprogramma's van Metallica.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vond het geluid bij Metallica juist erg goed, misschien afhankelijk van waar je stond. Maar Machine Head in het voorprogramma was juist qua geluid een drama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2012 14:52:22 ]
Ik stond dan ook op de 1e ring, boven dus... Daar was het geluid bij Metallica wél goed.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja Machine Head was 1 grote drum n bass show
Als je vooraan stond hingen de speakers boven je dus blaast alles over je heen, het enige wat je dan hoort is reflecties. En dat klonk echt intens kut.
Hij handelt in gitaren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:04 schreef Braddie het volgende:
http://www.youtube.com/user/GregsGuitars#p/u/47/rutseLSUvx4
Iemand die GregsGuitars kent?, die gast kan flink spelen, èn heeft toffe gear!, net als Phil X trouwens! Fretted Americans
Hoe wil je hem in delen afstellen? Per snaar de brug hoger of lager zetten? Dat schiet toch helemaal niet op?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:05 schreef Gitaarmat het volgende:
ben m'n les paul aan het afstellen, kan ik het beste in delen afstellen of gewoon alle snaren erop en dan afstellen? a-snaar gaat bij hogere posities behoorlijk buzzen of zelfs helemaal tegen de frets aan, gewoon kwestie van brug omhoog draaien toch?
Met die veertjes/schroefjes in de brug per snaar. Of is dat niet om af te stellen? Najah, ik heb nu E-A-D-G erop, even de laatste twee erop zetten en dan de brug ff omhoog draaien. Kijken hoe 'ie dan speelt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoe wil je hem in delen afstellen? Per snaar de brug hoger of lager zetten? Dat schiet toch helemaal niet op?
Gewoon alle snaren er op, brug instellen, intoneren en dan verder kijken.
Dan moet je juist goed slag kunnen spelen.quote:
Dat is om te intonerenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Met die veertjes/schroefjes in de brug per snaar. Of is dat niet om af te stellen? Najah, ik heb nu E-A-D-G erop, even de laatste twee erop zetten en dan de brug ff omhoog draaien. Kijken hoe 'ie dan speelt.
Ga Basket Case oefenenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:53 schreef Braddie het volgende:
Weet er iemand nog nummers met vrij basic slagpatterns?
Knocking On Heavens Door lukt me al redelijk(Alleen dat Picken is moeilijk)
Dat is nog behoorlijk lastig hoor...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |