Faal.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:15 schreef Braamyo het volgende:
Kut.... ben vergeten welk nummer deze SC moest hebben
Ik denk dat we het beter "[DEF SC] Kut" konden noemen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Dit topic had beter de TT: ''zeik op alles'' kunnen hebben..
Ja, doe datquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik denk dat we het beter "[DEF SC] Kut" kunnen noemen.
Veul plezeur!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:21 schreef Braamyo het volgende:
Anyways, ik ga het laatste stukje spidey vanuit m'n bed kijken, cya all !
Auw..quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:31 schreef Pumatje het volgende:
De tering, wat een dag.
Ik reed naar mijn werk, slapend.. kan ik inmiddels redelijk goed
Voelde ik achter mijn tand wat zitten, ik dacht meteen aan de heerlijke salade die ik die ochtend nog naar binnen had gewerkt..
Nadat ik dit had opgemerkt, begon ik het irritant te vinden.
Snel had ik het na wat verkenning met mijn vingers te pakken, en gaf een harde ruk!
*
Ik gil nooit, maar op dat moment gleed ik met mijn oldtimer 3 banen diagonaal de weg over onder het uitschreeuwen van een prachtige kreet.
Het bleek een hechting van mijn verstandskiesholtes te zijn...
Als een goed militair door met de geplande taken.quote:
Hehe, goed voorbeeld stellen natuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als een goed militair door met de geplande taken.
Ik heb net 4 rijlessen gehad, deze laatste les mocht ik op de snelwegquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:38 schreef Pumatje het volgende:
Ik was gelukkig als enige op de weg.
Dat vind ik 's ochtends zoooo heerlijk en is gewoon de moeite waard van het vroege opstaan.
Rust op de snelweg. Kilometers asfalt, waar jij lekker alleen op snort.
Maar damn, Ik was in 1 x wakker.
Tandarts bellen ofzo?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:39 schreef Pumatje het volgende:
Het draadje zit er nog steeds.. en is 3 x zo lang
quote:
Watquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar misschien gaat ie dan dood. Ofzo.
Dat overkomt alleen tankers.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe, ja. Zul je maar net zien.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat overkomt alleen tankers.
.
.
.
.
Oh, wacht.....
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe, ja. Zul je maar net zien.
Die jaren lange training begint vruchten af te werpen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef Pumatje het volgende:
2 glazen cola krijg ik niet achter elkaar naar binnen, maar 2 flesjes bier verdwijnen bij het knipperen van mijn ogen... blijft een mysterie
zal ik eens aan jou draadje trekken!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee man, niet doen. Dan ontplof ik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zal ik eens aan jou draadje trekken!
apekop
Awesomenessquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die jaren lange training begint vruchten af te werpen.
Sorry meid. Dat kan alleen bij tampons van het Kruitvat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee man, niet doen. Dan ontplof ik.
Whaha, goeiequote:Op woensdag 8 februari 2012 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry meid. Dat kan alleen bij tampons van het Kruitvat.
Mooi. Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:
Slaap zacht doornroosje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
mietjes met al dat slapen.quote:
Mietje? Maitje.quote:
Hier wel: Films/series i.c.m. legerquote:
Minder pijpen.quote:
Ditquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Anders edit je de gequote tekst gewoon niet.quote:
Was minder leuk geweest.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Anders edit je de gequote tekst gewoon niet.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Anders edit je de gequote tekst gewoon niet.
Truste Cobra4!quote:
ik was een avonturier, net als jij...quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:48 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
ik was een avonturier, net als jij...
You took a arrow to the knee !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dol komisch... Sorry...quote:
Nu snap ik dat plaatjequote:Op donderdag 9 februari 2012 17:57 schreef Braamyo het volgende:
En toen was het stil.... *woosh... tumbleweed!*
quote:
Ik zei bier.quote:
*jaloers*quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:54 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik zei bier.![]()
Zo aan de hotelbar maar een jannetje van een halve liter bestellen.
LOL !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weersta de verleiding nog ff tot zaterdag avond... nja, mischien morgenavond ook wel één of twee. Maar dan zit ik eigenlijk niet echt aan het bierquote:
LOL! Minecraft world!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef samthegreat5 het volgende:
http://images.4channel.or(...)niverse_enhanced.swf
Epic shit.
Godver gloeiende op beledigen van Grolschhhhh staat levensban!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:54 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik zei bier.![]()
Zo aan de hotelbar maar een jannetje van een halve liter bestellen.
Neuh, ik hoor wel vaker van mensen (including me) dat Grolsh niet hun meest faforiete (lees minst faforiete) bier isquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:33 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Godver gloeiende op beledigen van Grolschhhhh staat levensban!
Cod toernooi met wat gasten van 17e. Moet je niet meedoen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik weersta de verleiding nog ff tot zaterdag avond... nja, mischien morgenavond ook wel één of twee. Maar dan zit ik eigenlijk niet echt aan het bier
Achterhoek.. euyyyyquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:51 schreef Pumatje het volgende:
verdomme, meen je?
Het is denk ik maar net waar je mee bent opgevoed.
Bron? Is het echt?quote:
Je bent ook zo heerlijk simpel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:49 schreef Pumatje het volgende:
Dit ga je toch niet menen......
Die achterlijke amerikanen ook.
Lichtelijk onfortuinlijke keuze voor een logo to say the leastquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:20 schreef Royyy het volgende:
[..]
http://www.theblaze.com/s(...)mbol-in-afghanistan/
Pardon?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:31 schreef m.k het volgende:
[..]
Je bent ook zo heerlijk simpel.
[..]
Lichtelijk onfortuinlijke keuze voor een logo to say the least
Dat je Simpel bent. Zeggen dat Amerikanen achterlijk zijn gebaseerd op een foto met een vlag waar SS op staat. Dat is hetzelfde zeggen als dat alle Duitsers nazi's zijn en alle moslims extremistisch.quote:
Ach joh, zout toch een eind op.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat je Simpel bent. Zeggen dat Amerikanen achterlijk zijn gebaseerd op een foto met een vlag waar SS op staat. Dat is hetzelfde zeggen als dat alle Duitsers nazi's zijn en alle moslims extremistisch.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:52 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ach joh, zout toch een eind op.
Als je die conlusie trekt omdat ik commentaar heb op het Schutzenstaffel logo van een groepje peppy amerikaantjes is de wereld op z'n kop
Je Baseert je mening over Amerikanen gebaseerd op een groepje van 10 man.quote:
Die vergelijking snijdt totaal geen hout, maar ik ben het wel met je eens dat de gemiddelde Amerikaan heel anders tegen alles wat met WOII te maken heeft aan zal kijken dan de gemiddelde Europeaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:22 schreef Rave_NL het volgende:
Yep, het onofficiële teken van de Scout Snipers.
Heb het bij een marine op oefening op zn rug zien staan, van schouderbladen tot onderrug.. Bizar.
Tot je je bedenkt dat de hele gedachtengang van die lui anders is dam de 'slachtoffer' die de Europeaan van die lui waren. In principe niet minder goed of fout dan een Nederlands onderdeel dat met de Rebelflag van de Confederatie op de foto staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |