Met het drumstel en de goddelijke stem?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je Stepbrothers gezien?
En dan ook even denken aan helpmefok, ik garandeer je dat je hardop gaat lachen.
En dat slaapwandelen. " The clown has no penis "quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met het drumstel en de goddelijke stem?
True.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Briljante film, sowieso al die westerns van Leone
Zkersquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Briljante film, sowieso al die westerns van Leone
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:48 schreef bianconeri het volgende:
Walgelijke 11-stedentocht, gaat gelukkig niet door dus hopelijk is die idiote koorts weer uit Nederland. Stel blinde varkens ook altijd, terwijl je allang kon voorspellen dat ie niet kwam.
Lekker avondje voetbal met Ac-Juve(uitslag 1-2) dan maar! Blijft toch de mooiste competitie om naar te kijken. Lekker aanvallend, goede sfeer en veel spanning. (en ja de topploegen doen dat wel, op Inter na dan)
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:48 schreef bianconeri het volgende:
Walgelijke 11-stedentocht, gaat gelukkig niet door dus hopelijk is die idiote koorts weer uit Nederland. Stel blinde varkens ook altijd, terwijl je allang kon voorspellen dat ie niet kwam.
Lekker avondje voetbal met Ac-Juve(uitslag 1-2) dan maar! Blijft toch de mooiste competitie om naar te kijken. Lekker aanvallend, goede sfeer en veel spanning. (en ja de topploegen doen dat wel, op Inter na dan)
I'll be back.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Naja ik houd het op Arnold Schwarzenegger klassiekers momenteel. Geen behoefte aan een goede film
Dat doe ik toch ook!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkZullen we in de Serie A topic gaan praten?
Neuh ga denk ik Commando kijken. Zo min mogelijk verhaal zo veel mogelijk one liners en een afsluiter op een eiland en machine geweer.quote:
Ach, negeer ze gewoon joh.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook!
Ennuh als mensen hier over Barca wat zeggen dan mag het allemaal wel zeker?
Hoezo lekker selectief bezig, rot maar lekker op dus.
Oke man.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh ga denk ik Commando kijken. Zo min mogelijk verhaal zo veel mogelijk one liners en een afsluiter op een eiland en machine geweer.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:50 schreef Eenskijken het volgende:
Fucking hell, dat interview met verbeek is geniaal
Verslaggever: 'Teleurgesteld?:
Verbeek: 'eh....'.
Verslaggever: Ik bedoel de elfstedentocht
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
'Beste mensen, Ik heb geen goed nieuws!'
Deze zin zullen friezen lang onthouden.
Ik hoop dat die crap definitief voorbij is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
'Beste mensen, Ik heb geen goed nieuws!'
Deze zin zullen friezen lang onthouden.
Bron?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:04 schreef Smoofie het volgende:
RvC van Ajax zal waars ook niet opstappen.
Heeft die Fries dat net bekend gemaakt?!quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:04 schreef Smoofie het volgende:
RvC van Ajax zal waars ook niet opstappen.
Heb ik al gezien. Was wel leuk, maar je moet 'm niet kijken als je al moe bent want dan val je wel in slaap.quote:
is wel ok, maar dan zou ik eerder voor warrior kiezenquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
The Fighter schijnt ook een goede film te zijn. Al is het niet zo'n pure actiefilm als de titel doet vermoeden.
Jep, aanrader.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
The Fighter schijnt ook een goede film te zijn. Al is het niet zo'n pure actiefilm als de titel doet vermoeden.
Zelfde als met The wrestler eigenlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga pitten mannen. Het was een weinig productief dagje op Fok! voor mij. Morgen beter.
Hallee
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga pitten mannen. Het was een weinig productief dagje op Fok! voor mij. Morgen beter.
Hallee
Wie zou het zijn ...quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij weet ook niet van ophouden he...
is het spel de moeite dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier nog iemand met een ps3 die soul calibur V al heeft?
Story mode is erg leuk gedaan paar nieuwe personages, Andere zijn klonen van oudere personages.quote:
Was na 5 posts ook weer weg, aangezien ze hier op massaal hoongelach kon rekenen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kwam die hier vaker? Nooit van gehoord..
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was na 5 posts ook weer weg, aangezien ze hier op massaal hoongelach kon rekenen.
Ik wacht meestal tot dit soort games in de budgetbak liggen omdat het na enkele dagen al eentonig wordt..quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Story mode is erg leuk gedaan paar nieuwe personages, Andere zijn klonen van oudere personages.
Verder alleen jammer dat elke unlockable geen eigen moves heeft.
Namco wordt wel steeds minder wat dat betreft. Tekken 6 was gewoon ronduit kut,quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:43 schreef eight het volgende:
[..]
Ik wacht meestal tot dit soort games in de budgetbak liggen omdat het na enkele dagen al eentonig wordt..
Nee hoor. Kom die zolderkamer van je eens uit, kneusje. Er zitten wel vrouwen op fok. Niets bijzonders aan.quote:
Laat je tieten eens zien.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:46 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee hoor. Kom die zolderkamer van je eens uit, kneusje. Er zitten wel vrouwen op fok. Niets bijzonders aan.
Tekken was waardeloos ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Namco wordt wel steeds minder wat dat betreft. Tekken 6 was gewoon ronduit kut,
Deze Soul Calibur is lekker arcade.
MK heb ik nog niet af geweldige lange content met die challenges en die lange story mode.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:51 schreef eight het volgende:
[..]
Tekken was waardeloos ja.
MK heb ik wel nog gehad, die is wel ok.
Unrealen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoortje slinger jij je ps3 eens aan voor een potje online gamen.
Die fakeprogramma's kijk ik niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit kijken: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1238936
Jij speelt toch wel Fifa?quote:
Dan niet joh. Ga je maar lekker vervelen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die fakeprogramma's kijk ik niet.
Nee kutspel...quote:
Komt goed denk ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan niet joh. Ga je maar lekker vervelen.
Dus ik mag niet vragen waarom je boos bent?quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben boos. Tot zover mijn betoog.
Als ik je kan helpen, DM me maar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben boos. Tot zover mijn betoog.
Niemand.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:21 schreef Doublepain het volgende:
Wie heeft mijn oude tt veranderd?
Tijd, Klaas Vaak en 4 nieuwe topics. Als je meer vragen hebt kan je mij ook een DM sturen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:21 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:21 schreef Doublepain het volgende:
Okee doeiquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kabouters zekers? Wordt eens tijd dat er een psv of een neutrale team mod komt. Teveel ajax
Hij heeft een heel speciaal plekje in mijn huidige UI.quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Guidetti zal balen dat hij gescoord heeft. Daar gaat zijn plekje uit Caland zijn profiel.
Nu de spanning van een mogelijk elfstedentocht van me af is gevallen, kan ik weer relaxt doen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je maakt me wel in de war hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |