Bron?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:04 schreef Smoofie het volgende:
RvC van Ajax zal waars ook niet opstappen.
Heeft die Fries dat net bekend gemaakt?!quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:04 schreef Smoofie het volgende:
RvC van Ajax zal waars ook niet opstappen.
Heb ik al gezien. Was wel leuk, maar je moet 'm niet kijken als je al moe bent want dan val je wel in slaap.quote:
is wel ok, maar dan zou ik eerder voor warrior kiezenquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
The Fighter schijnt ook een goede film te zijn. Al is het niet zo'n pure actiefilm als de titel doet vermoeden.
Jep, aanrader.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
The Fighter schijnt ook een goede film te zijn. Al is het niet zo'n pure actiefilm als de titel doet vermoeden.
Zelfde als met The wrestler eigenlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga pitten mannen. Het was een weinig productief dagje op Fok! voor mij. Morgen beter.
Hallee
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga pitten mannen. Het was een weinig productief dagje op Fok! voor mij. Morgen beter.
Hallee
Wie zou het zijn ...quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij weet ook niet van ophouden he...
is het spel de moeite dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier nog iemand met een ps3 die soul calibur V al heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |