Met het drumstel en de goddelijke stem?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je Stepbrothers gezien?
En dan ook even denken aan helpmefok, ik garandeer je dat je hardop gaat lachen.
En dat slaapwandelen. " The clown has no penis "quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met het drumstel en de goddelijke stem?
True.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Briljante film, sowieso al die westerns van Leone
Zkersquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Briljante film, sowieso al die westerns van Leone
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:48 schreef bianconeri het volgende:
Walgelijke 11-stedentocht, gaat gelukkig niet door dus hopelijk is die idiote koorts weer uit Nederland. Stel blinde varkens ook altijd, terwijl je allang kon voorspellen dat ie niet kwam.
Lekker avondje voetbal met Ac-Juve(uitslag 1-2) dan maar! Blijft toch de mooiste competitie om naar te kijken. Lekker aanvallend, goede sfeer en veel spanning. (en ja de topploegen doen dat wel, op Inter na dan)
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:48 schreef bianconeri het volgende:
Walgelijke 11-stedentocht, gaat gelukkig niet door dus hopelijk is die idiote koorts weer uit Nederland. Stel blinde varkens ook altijd, terwijl je allang kon voorspellen dat ie niet kwam.
Lekker avondje voetbal met Ac-Juve(uitslag 1-2) dan maar! Blijft toch de mooiste competitie om naar te kijken. Lekker aanvallend, goede sfeer en veel spanning. (en ja de topploegen doen dat wel, op Inter na dan)
I'll be back.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Naja ik houd het op Arnold Schwarzenegger klassiekers momenteel. Geen behoefte aan een goede film
Dat doe ik toch ook!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkZullen we in de Serie A topic gaan praten?
Neuh ga denk ik Commando kijken. Zo min mogelijk verhaal zo veel mogelijk one liners en een afsluiter op een eiland en machine geweer.quote:
Ach, negeer ze gewoon joh.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook!
Ennuh als mensen hier over Barca wat zeggen dan mag het allemaal wel zeker?
Hoezo lekker selectief bezig, rot maar lekker op dus.
Oke man.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh ga denk ik Commando kijken. Zo min mogelijk verhaal zo veel mogelijk one liners en een afsluiter op een eiland en machine geweer.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:50 schreef Eenskijken het volgende:
Fucking hell, dat interview met verbeek is geniaal
Verslaggever: 'Teleurgesteld?:
Verbeek: 'eh....'.
Verslaggever: Ik bedoel de elfstedentocht
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
'Beste mensen, Ik heb geen goed nieuws!'
Deze zin zullen friezen lang onthouden.
Ik hoop dat die crap definitief voorbij is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
'Beste mensen, Ik heb geen goed nieuws!'
Deze zin zullen friezen lang onthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |