Story mode is erg leuk gedaan paar nieuwe personages, Andere zijn klonen van oudere personages.quote:
Was na 5 posts ook weer weg, aangezien ze hier op massaal hoongelach kon rekenen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kwam die hier vaker? Nooit van gehoord..
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was na 5 posts ook weer weg, aangezien ze hier op massaal hoongelach kon rekenen.
Ik wacht meestal tot dit soort games in de budgetbak liggen omdat het na enkele dagen al eentonig wordt..quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Story mode is erg leuk gedaan paar nieuwe personages, Andere zijn klonen van oudere personages.
Verder alleen jammer dat elke unlockable geen eigen moves heeft.
Namco wordt wel steeds minder wat dat betreft. Tekken 6 was gewoon ronduit kut,quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:43 schreef eight het volgende:
[..]
Ik wacht meestal tot dit soort games in de budgetbak liggen omdat het na enkele dagen al eentonig wordt..
Nee hoor. Kom die zolderkamer van je eens uit, kneusje. Er zitten wel vrouwen op fok. Niets bijzonders aan.quote:
Laat je tieten eens zien.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:46 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee hoor. Kom die zolderkamer van je eens uit, kneusje. Er zitten wel vrouwen op fok. Niets bijzonders aan.
Tekken was waardeloos ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Namco wordt wel steeds minder wat dat betreft. Tekken 6 was gewoon ronduit kut,
Deze Soul Calibur is lekker arcade.
MK heb ik nog niet af geweldige lange content met die challenges en die lange story mode.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:51 schreef eight het volgende:
[..]
Tekken was waardeloos ja.
MK heb ik wel nog gehad, die is wel ok.
Unrealen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoortje slinger jij je ps3 eens aan voor een potje online gamen.
Die fakeprogramma's kijk ik niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit kijken: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1238936
Jij speelt toch wel Fifa?quote:
Dan niet joh. Ga je maar lekker vervelen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die fakeprogramma's kijk ik niet.
Nee kutspel...quote:
Komt goed denk ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan niet joh. Ga je maar lekker vervelen.
Dus ik mag niet vragen waarom je boos bent?quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben boos. Tot zover mijn betoog.
Als ik je kan helpen, DM me maar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben boos. Tot zover mijn betoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |