(PS3) gamertag (username Fok!)quote:vandermar89 (vandermar)
Lordwaus (FUUUU)
ProngedWolf52 (tochweerhenk)
iwaninho (BDIL)
BPC Remspoor (Majkool)
Da Blankah (panter93)
tafel (gniffie)
StefAFCA (LitmanenAFCA)
S0n 0f N0rth (s0ul1991)
Tief Hoofd NL (Stink-ui)
Shyne85 (Burrito)
Frutmans (KrentebolHooft)
BuikSchuiver (donald_dick)
RuffRyder NL (dWc_RuffRyder)
ThaD16 (GotenSSJ)
Tliciouz90 (tliciouz)
(PC) Steam username (username Fok!)quote:Gastlyguy (Antilurker)
tomenkim (mrPanerai)
alionfiree (Baghdaddy)
Lastpost_NL (Lastpost)
Saekerhett (Saekerhett)
kleppie_leeroy (Leeroy)
TimKosterNL (Timmos)
Loipy (Lucaas)
GlenSpey (GlenSpey)
Ricky96-NL (Rickyszz)
Jesserdt (Lindgren)
TonRSW (Sie_scheitern_Epos)
quote:BootVluchteling (Bootje84)
Roel Driesvink (leaderroel)
Urbandarkknight (knight18)
nielsvandekoekelt (replay11nl)
Curuu (Curuu)
Fluffster (jagga)
RatedRSuperStar619 (s0ul1991)
no1elite (Elco..)
CS_Rob_10 (FL_Freak)
Een grotere trend is om met multiplayers je moab te halen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:18 schreef BzP het volgende:
Is nu ook een trend om te rejoinen zodra je infected bent
boosten bedoel je?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:31 schreef Timmos het volgende:
[..]
Een grotere trend is om met multiplayers je moab te halen..
Dropshots ook, wat is je punt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:28 schreef KoningStoma het volgende:
Infected MOABs zijn gewoon legit.
Echt? NICE! Infected is op zich leuk, alleen er spelen echt tienduizenden lamers van onder de 16 meequote:
Een bepaalde plek beschermen, dan komen er care packages. En zo gaat het doorquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:00 schreef Nectar het volgende:
Ik snap niks van dropzone, die beschrijving maakt me ook niet veel wijzer, kan iemand me uitleggen wat ik moet doen, want het lijkt me best wel leuk.
Waar de rode rook is te vinden is het gebied waar je punten voor je team kunt verzamelen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:00 schreef Nectar het volgende:
Ik snap niks van dropzone, die beschrijving maakt me ook niet veel wijzer, kan iemand me uitleggen wat ik moet doen, want het lijkt me best wel leuk.
Bij infected kies je ervoor om dat soort moabs te verdienen of tegen je te krijgen maar dropshottende noobs heb je overal.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:02 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Een bepaalde plek beschermen, dan komen er care packages. En zo gaat het door.
Oke thanksquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Waar de rode rook is te vinden is het gebied waar je punten voor je team kunt verzamelen.
Wanneer je lang genoeg in dat gebied zit zonder dood te gaan komt er een carepackage voor je, m.a.w ... gewoon zorgen dat je in dat gebied blijft voor de punten en care-packages.
Na een bepaalde tijd verhuisd die locatie weer op de map en kun je weer hetzelfde proberen.
Linkje? Dit is ook zo irritant, kill je er een paar, sta je eindelijk 5-13 en dan na 1 min weer 1-17quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:55 schreef killfrenzy het volgende:
Ik las dat mensen die halverwege games joinen na de update alleen nog maar bij infected-kant komen. Lets hope.
Steeds granaten daarheen gooien of met een launcher erop richten. Je hebt meestal wel een double kill dan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:45 schreef Nectar het volgende:
Oké dropzone net gespeeld.
Leuk!
Wel erg druk in de drop zone(je gaat vaak dood enzo)
Troofie sistum en blastsjieltquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:45 schreef Nectar het volgende:
Leuk!
Blast Shield erop, Blind Eye, SitRep. En een Javelin op de Drop Zone gooienquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:45 schreef Nectar het volgende:
Leuk!
Dropshot ftwquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Bij infected kies je ervoor om dat soort moabs te verdienen of tegen je te krijgen maar dropshottende noobs heb je overal.
Oke thanksquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Blast Shield erop, Blind Eye, SitRep. En een Javelin op de Drop Zone gooien
Als je in de Drop Zone wilt zitten > neem een Trophy System. Erg handig.
Aight.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Steeds granaten daarheen gooien of met een launcher erop richten. Je hebt meestal wel een double kill dan.
Owkee daanquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Troofie sistum en blastsjielt
twitter:fourzerotwo twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 18:46:06Sneak Peek at what we're working on now. The new map Overwatch. Hits Xbox Live Premium Elite Members on Feb 21st. #MW3 http://t.co/IriOZIH0 reageer retweet
Highrise 1.5quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:16 schreef s0ul1991 het volgende:
twitter:fourzerotwo twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 18:46:06Sneak Peek at what we're working on now. The new map Overwatch. Hits Xbox Live Premium Elite Members on Feb 21st. #MW3 http://t.co/IriOZIH0 reageer retweet
DAT soort moabs is voor noobs.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Bij infected kies je ervoor om dat soort moabs te verdienen of tegen je te krijgen maar dropshottende noobs heb je overal.
Geef dan de echte Highrise maar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:16 schreef s0ul1991 het volgende:
Hoe doe ik dat? In mijn router zeker?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:55 schreef Godtje het volgende:
Je NAT op moderate krijgen en niet op open.
Dat is de grote vraag. Lukt de meeste niet om dat aan te passen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:09 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? In mijn router zeker?
Dat is mooi kut danquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is de grote vraag. Lukt de meeste niet om dat aan te passen.
Bijna alle routers kunnen op Moderate (ofwel niet alle benodigde poorten open). In de meeste gevallen is het genoeg om wat poorten te sluiten die je als host zijnde nodig hebt. Bij mij kan ik bijvoorbeeld UnPn uitschakelen om Moderate te krijgen.quote:
Danku! Ik ga er eens naar kijken!quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:24 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Bijna alle routers kunnen op Moderate (ofwel niet alle benodigde poorten open). In de meeste gevallen is het genoeg om wat poorten te sluiten die je als host zijnde nodig hebt. Bij mij kan ik bijvoorbeeld UnPn uitschakelen om Moderate te krijgen.
Ohja ik was open stricted vergeten.. Maar met open ben je dus bijna altijd host (en heb je lag)?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:54 schreef BzP het volgende:
moderate kan met andere moderate of open nats joinen.
Als je strict hebt dan kun je bijna niks joinen.
Het ligt aan de partyleader, als die open heeft dan kan iedereen joinen.
als de partyleader strict heeft dan kunnen alleen mensen met open joinen.
Ligt eraan of je verbinding dat aan kan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:53 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ohja ik was open stricted vergeten.. Maar met open ben je dus bijna altijd host (en heb je lag)?
Wtf is dat voor bullshitquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:28 schreef OverRated het volgende:
@fourzerotwo: Added 400 new ranks of 5 new Prestige levels in Modern Warfare 3 on PC in latest patch. Expect the same on consoles soon for everyone! #MW3
Jep. En in de game folders op de pc zijn zelfs emblemen tot prestige 20 gevonden:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:58 schreef Timmos het volgende:
Straks tot prestige 15 dus als ik het goed begrijp?
kk mietjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:47 schreef over_hedge het volgende:
ik ben niet eens 1x geprestigde en dat ga ik zo houden ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Uhm, dat zijn de Latijnse cijfers voor 1 tot en met 10?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:29 schreef OverRated het volgende:
[..]
Jep. En in de game folders op de pc zijn zelfs emblemen tot prestige 20 gevonden:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Uhm, dat zijn de Latijnse cijfers voor 1 tot en met 10?
Latijnse cijfersquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ik neem aan dat ze voor prestige 11 gewoon het Romeinse cijfer 1 nemen, en zo verder. Ga maar even online op pc, dan kun je al mensen zien lopen die Prestige 11 zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de bovenste 5 emblems op m'n plaatje voor prestige 11-15 worden gebruikt, en dat die onderste 5 erop kunnen wijzen dat er misschien nog wel een prestige 16-20 komtquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:57 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik denk dat hij bedoelt dat er nu al 10 prestige ranks bij zijn en dat er nog 10 geheime zijn.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
kk mietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ja, dat zeg ikquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:03 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de bovenste 5 emblems op m'n plaatje voor prestige 11-15 worden gebruikt, en dat die onderste 5 erop kunnen wijzen dat er misschien nog wel een prestige 16-20 komt
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:47 schreef over_hedge het volgende:
ik ben niet eens 1x geprestigde en dat ga ik zo houden ook
Jij zegt 10 geheime prestiges, ik zeg 5 geheimequote:
Ik ben sinds vandaag prestige 4 en ik blijf daar. Ik ga nu gewoon al dieguns goud halen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Jij zegt 10 geheime prestiges, ik zeg 5 geheimeDie andere 5 zijn immers aangekondigd nu.
Ik ben zelf bijna 5e prestige, maar denk dat ik bij 8 stop. Wil op een gegeven moment ook wel mijn wapens en zo beetje tunen, gold camo's halen en challenges doen.
Oooeh ik ga niet prestige want dan ben ik mijn wapens kwijt booehooeooequote:
2, daarom speel ik ook niet meer en ben ik lvl 78quote:Op zondag 12 februari 2012 04:15 schreef KoningStoma het volgende:
Wat zou de gemiddelde leeftijd zijn van de mw3 spelers?
Precies, alsof iemand anders ziet dat je een gouden gun hebt. Wat buiten dat niet eens bijzonder is. Ik speel voor mijn plezier online, en de plaatjes zijn wel een leuke bezigheid. En je speelt toch om te levelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oooeh ik ga niet prestige want dan ben ik mijn wapens kwijt booehooeooe
Je bent in no-time level 50 en dan heb je praktisch alles alweer. En ik speel vooral om titels en emblems te verzamelen, dus die zou ik dan mislopen. Nu beginnen de pagina's zich aardig te vullen
In dezelfde post zeg je dat je speelt voor het plezier en dat je speelt om te levelenquote:Op zondag 12 februari 2012 11:24 schreef Ipho het volgende:
[..]
Precies, alsof iemand anders ziet dat je een gouden gun hebt. Wat buiten dat niet eens bijzonder is. Ik speel voor mijn plezier online, en de plaatjes zijn wel een leuke bezigheid. En je speelt toch om te levelen.
Wat is er leuk aan.om bij 80 te stoppen dan is de uitdaging weg en dus ook het plezier. Die wapens heb je tenslotte zo terug gespeeld.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:29 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
In dezelfde post zeg je dat je speelt voor het plezier en dat je speelt om te levelen![]()
Als je voor het plezier speelt was je ondertussen al gestopt op rank 80 van een willekeurige prestige.
~19 jaar.quote:Op zondag 12 februari 2012 04:15 schreef KoningStoma het volgende:
Wat zou de gemiddelde leeftijd zijn van de mw3 spelers?
Inderdaad, en als je dan zo nodig 1 wapen gaat missen die je laat unlocked, dan gebruik je gewoon een token voor dat wapen (MP7 bijvoorbeeld).quote:Op zondag 12 februari 2012 13:46 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan.om bij 80 te stoppen dan is de uitdaging weg en dus ook het plezier. Die wapens heb je tenslotte zo terug gespeeld.
Ik ga niet prestige omdat ik het nut er niet van in zie. Je krijgt een ander tekentje voor je naam. Jeeej! Altijd al gewild.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oooeh ik ga niet prestige want dan ben ik mijn wapens kwijt booehooeooe
Je bent in no-time level 50 en dan heb je praktisch alles alweer. En ik speel vooral om titels en emblems te verzamelen, dus die zou ik dan mislopen. Nu beginnen de pagina's zich aardig te vullen
Ga je vanmiddag nog spelen?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ga niet prestige omdat ik het nut er niet van in zie. Je krijgt een ander tekentje voor je naam. Jeeej! Altijd al gewild.Ik kan nu lekker met elk wapen spelen wat ik wil en met alle perks pro
Ik speel voor mijn plezier. Niet om zo hoog mogelijk prestige te halen.
En dat getal wordt nog omhoog gehaald door ouderen.. Soms ligt het niveau treurig laag..quote:
Nee denk het niet. Vanaaf misschien even.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:46 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan.om bij 80 te stoppen dan is de uitdaging weg en dus ook het plezier. Die wapens heb je tenslotte zo terug gespeeld.
Zo bijzonder goed ben ik niet het spel. (Kd: 1.28 prestige 1 rank 21) Maar ik irriteer me meer aan die mensen die hele nacht door spelen voor dat achterlijke plaatje voor je naam. Maar bij 80 stoppen vind ik weinig aan als je door je 'opdrachten' heen bent.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:28 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Als je voor het plezier speelt vind je het spel zelf leuk. Je weet wel, schieten met je wapen enzo en mensen dood maken en potjes winnen.
Jij speelt voor de getalletjes en haalt daar je plezier uit.
Dat snap je toch wel hopelijk?
En er is niks leuker dan met die standaard classes gewoon kei hard te ownen en de reaper ofzo halenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:46 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dat is zo, je ziet sommigen ook wel eens leaven als ze tegen allemaal hogere ranken moetenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
En er is niks leuker dan met die standaard classes gewoon kei hard te ownen en de reaper ofzo halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |