Jij zegt 10 geheime prestiges, ik zeg 5 geheimequote:
Ik ben sinds vandaag prestige 4 en ik blijf daar. Ik ga nu gewoon al dieguns goud halen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Jij zegt 10 geheime prestiges, ik zeg 5 geheimeDie andere 5 zijn immers aangekondigd nu.
Ik ben zelf bijna 5e prestige, maar denk dat ik bij 8 stop. Wil op een gegeven moment ook wel mijn wapens en zo beetje tunen, gold camo's halen en challenges doen.
Oooeh ik ga niet prestige want dan ben ik mijn wapens kwijt booehooeooequote:
2, daarom speel ik ook niet meer en ben ik lvl 78quote:Op zondag 12 februari 2012 04:15 schreef KoningStoma het volgende:
Wat zou de gemiddelde leeftijd zijn van de mw3 spelers?
Precies, alsof iemand anders ziet dat je een gouden gun hebt. Wat buiten dat niet eens bijzonder is. Ik speel voor mijn plezier online, en de plaatjes zijn wel een leuke bezigheid. En je speelt toch om te levelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oooeh ik ga niet prestige want dan ben ik mijn wapens kwijt booehooeooe
Je bent in no-time level 50 en dan heb je praktisch alles alweer. En ik speel vooral om titels en emblems te verzamelen, dus die zou ik dan mislopen. Nu beginnen de pagina's zich aardig te vullen
In dezelfde post zeg je dat je speelt voor het plezier en dat je speelt om te levelenquote:Op zondag 12 februari 2012 11:24 schreef Ipho het volgende:
[..]
Precies, alsof iemand anders ziet dat je een gouden gun hebt. Wat buiten dat niet eens bijzonder is. Ik speel voor mijn plezier online, en de plaatjes zijn wel een leuke bezigheid. En je speelt toch om te levelen.
Wat is er leuk aan.om bij 80 te stoppen dan is de uitdaging weg en dus ook het plezier. Die wapens heb je tenslotte zo terug gespeeld.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:29 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
In dezelfde post zeg je dat je speelt voor het plezier en dat je speelt om te levelen![]()
Als je voor het plezier speelt was je ondertussen al gestopt op rank 80 van een willekeurige prestige.
~19 jaar.quote:Op zondag 12 februari 2012 04:15 schreef KoningStoma het volgende:
Wat zou de gemiddelde leeftijd zijn van de mw3 spelers?
Inderdaad, en als je dan zo nodig 1 wapen gaat missen die je laat unlocked, dan gebruik je gewoon een token voor dat wapen (MP7 bijvoorbeeld).quote:Op zondag 12 februari 2012 13:46 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan.om bij 80 te stoppen dan is de uitdaging weg en dus ook het plezier. Die wapens heb je tenslotte zo terug gespeeld.
Ik ga niet prestige omdat ik het nut er niet van in zie. Je krijgt een ander tekentje voor je naam. Jeeej! Altijd al gewild.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oooeh ik ga niet prestige want dan ben ik mijn wapens kwijt booehooeooe
Je bent in no-time level 50 en dan heb je praktisch alles alweer. En ik speel vooral om titels en emblems te verzamelen, dus die zou ik dan mislopen. Nu beginnen de pagina's zich aardig te vullen
Ga je vanmiddag nog spelen?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ga niet prestige omdat ik het nut er niet van in zie. Je krijgt een ander tekentje voor je naam. Jeeej! Altijd al gewild.Ik kan nu lekker met elk wapen spelen wat ik wil en met alle perks pro
Ik speel voor mijn plezier. Niet om zo hoog mogelijk prestige te halen.
En dat getal wordt nog omhoog gehaald door ouderen.. Soms ligt het niveau treurig laag..quote:
Nee denk het niet. Vanaaf misschien even.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:46 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan.om bij 80 te stoppen dan is de uitdaging weg en dus ook het plezier. Die wapens heb je tenslotte zo terug gespeeld.
Zo bijzonder goed ben ik niet het spel. (Kd: 1.28 prestige 1 rank 21) Maar ik irriteer me meer aan die mensen die hele nacht door spelen voor dat achterlijke plaatje voor je naam. Maar bij 80 stoppen vind ik weinig aan als je door je 'opdrachten' heen bent.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:28 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Als je voor het plezier speelt vind je het spel zelf leuk. Je weet wel, schieten met je wapen enzo en mensen dood maken en potjes winnen.
Jij speelt voor de getalletjes en haalt daar je plezier uit.
Dat snap je toch wel hopelijk?
En er is niks leuker dan met die standaard classes gewoon kei hard te ownen en de reaper ofzo halenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:46 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dat is zo, je ziet sommigen ook wel eens leaven als ze tegen allemaal hogere ranken moetenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
En er is niks leuker dan met die standaard classes gewoon kei hard te ownen en de reaper ofzo halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |