Wtf is dat voor bullshitquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:28 schreef OverRated het volgende:
@fourzerotwo: Added 400 new ranks of 5 new Prestige levels in Modern Warfare 3 on PC in latest patch. Expect the same on consoles soon for everyone! #MW3
Jep. En in de game folders op de pc zijn zelfs emblemen tot prestige 20 gevonden:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:58 schreef Timmos het volgende:
Straks tot prestige 15 dus als ik het goed begrijp?
kk mietjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:47 schreef over_hedge het volgende:
ik ben niet eens 1x geprestigde en dat ga ik zo houden ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Uhm, dat zijn de Latijnse cijfers voor 1 tot en met 10?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:29 schreef OverRated het volgende:
[..]
Jep. En in de game folders op de pc zijn zelfs emblemen tot prestige 20 gevonden:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Uhm, dat zijn de Latijnse cijfers voor 1 tot en met 10?
Latijnse cijfersquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ik neem aan dat ze voor prestige 11 gewoon het Romeinse cijfer 1 nemen, en zo verder. Ga maar even online op pc, dan kun je al mensen zien lopen die Prestige 11 zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de bovenste 5 emblems op m'n plaatje voor prestige 11-15 worden gebruikt, en dat die onderste 5 erop kunnen wijzen dat er misschien nog wel een prestige 16-20 komtquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:57 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik denk dat hij bedoelt dat er nu al 10 prestige ranks bij zijn en dat er nog 10 geheime zijn.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
kk mietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ja, dat zeg ikquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:03 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de bovenste 5 emblems op m'n plaatje voor prestige 11-15 worden gebruikt, en dat die onderste 5 erop kunnen wijzen dat er misschien nog wel een prestige 16-20 komt
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:47 schreef over_hedge het volgende:
ik ben niet eens 1x geprestigde en dat ga ik zo houden ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |