Blast Shield erop, Blind Eye, SitRep. En een Javelin op de Drop Zone gooienquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:45 schreef Nectar het volgende:
Oké dropzone net gespeeld.
Leuk!
Wel erg druk in de drop zone(je gaat vaak dood enzo)
Dropshot ftwquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Bij infected kies je ervoor om dat soort moabs te verdienen of tegen je te krijgen maar dropshottende noobs heb je overal.
Oke thanksquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Blast Shield erop, Blind Eye, SitRep. En een Javelin op de Drop Zone gooien
Als je in de Drop Zone wilt zitten > neem een Trophy System. Erg handig.
Aight.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Steeds granaten daarheen gooien of met een launcher erop richten. Je hebt meestal wel een double kill dan.
Owkee daanquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Troofie sistum en blastsjielt
twitter:fourzerotwo twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 18:46:06Sneak Peek at what we're working on now. The new map Overwatch. Hits Xbox Live Premium Elite Members on Feb 21st. #MW3 http://t.co/IriOZIH0 reageer retweet
Highrise 1.5quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:16 schreef s0ul1991 het volgende:
twitter:fourzerotwo twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 18:46:06Sneak Peek at what we're working on now. The new map Overwatch. Hits Xbox Live Premium Elite Members on Feb 21st. #MW3 http://t.co/IriOZIH0 reageer retweet
DAT soort moabs is voor noobs.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Bij infected kies je ervoor om dat soort moabs te verdienen of tegen je te krijgen maar dropshottende noobs heb je overal.
Geef dan de echte Highrise maar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:16 schreef s0ul1991 het volgende:
Hoe doe ik dat? In mijn router zeker?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:55 schreef Godtje het volgende:
Je NAT op moderate krijgen en niet op open.
Dat is de grote vraag. Lukt de meeste niet om dat aan te passen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:09 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? In mijn router zeker?
Dat is mooi kut danquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is de grote vraag. Lukt de meeste niet om dat aan te passen.
Bijna alle routers kunnen op Moderate (ofwel niet alle benodigde poorten open). In de meeste gevallen is het genoeg om wat poorten te sluiten die je als host zijnde nodig hebt. Bij mij kan ik bijvoorbeeld UnPn uitschakelen om Moderate te krijgen.quote:
Danku! Ik ga er eens naar kijken!quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:24 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Bijna alle routers kunnen op Moderate (ofwel niet alle benodigde poorten open). In de meeste gevallen is het genoeg om wat poorten te sluiten die je als host zijnde nodig hebt. Bij mij kan ik bijvoorbeeld UnPn uitschakelen om Moderate te krijgen.
Ohja ik was open stricted vergeten.. Maar met open ben je dus bijna altijd host (en heb je lag)?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:54 schreef BzP het volgende:
moderate kan met andere moderate of open nats joinen.
Als je strict hebt dan kun je bijna niks joinen.
Het ligt aan de partyleader, als die open heeft dan kan iedereen joinen.
als de partyleader strict heeft dan kunnen alleen mensen met open joinen.
Ligt eraan of je verbinding dat aan kan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:53 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ohja ik was open stricted vergeten.. Maar met open ben je dus bijna altijd host (en heb je lag)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |