Deze buitenlandse dame in Nederlandse dienst is overigens nog niet geraden, maar ik zat even 'klem' bij Burgerzaken voor een nieuw paspoort...quote:
Ik zit nog even klem met het antwoord.quote:Deze buitenlandse dame in Nederlandse dienst is overigens nog niet geraden, maar ik zat even 'klem' bij Burgerzaken voor een nieuw paspoort...
Ik zag het...quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:00 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik zit nog even klem met het antwoord.
quote:was 14 jaar toen ze begon met dansen, op haar 17e ging ze werken bij Charles Taylor & The Bronze Mannikens. De groep had een show die reisde door het zuiden van de Verenigde Staten. Ze kwam in New York terecht en had verschillende baantjes zoals serveerster en taxichauffeur, ook was ze nog steeds danseres. Ze kocht een gitaar en leerde zichzelf gitaar spelen. Eddie Coombs hoorde haar spelen en nodigde
uit om in zijn band te spelen. Later verliet ze de band en leerde ze zichzelf saxofoon en drums spelen. Ze speelde voor anderen zoals Little Richard, Cab Calloway, Ben E. King en Lionel Hampton. Ze kreeg haar eigen band en kwam naar Amsterdam met een soulshow. Ze verliet New York en verhuisde naar Amsterdam. Rainer Black (basspeler) - die haar had zien spelen in Amsterdam - wilde met haar een band opzetten en zo was
&
geboren. De kracht van de band was dat ze altijd een groot feest maakten tijdens het spelen op festivals en tijdens concerten.
Dat werkt niet met romeinse cijfers.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:30 schreef Mark het volgende:
Wordt de titel niet automatisch opgehoogd?
dubbele punten ronde.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Nog 1 deel voor een speciale ronde, toch?
nog 30 topics de tijd, dus dat duurt nog een klein half jaarquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:28 schreef Mark het volgende:
Animo wel, maar zou best kunnen dat ondergetekende dan erg weinig tijd heeft. Eens kijken of ik wat vooruit kan maken
en hoe lang gaat dat zo denk je?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:38 schreef Mark het volgende:
Nou, volgens mij was de algemene mening dat we het tempo op gingen schroeven
Daarom:quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:38 schreef Mark het volgende:
Nou, volgens mij was de algemene mening dat we het tempo op gingen schroeven
Lijkt ze op Rosa King of lijkt ze op Rosa King ?quote:Miriam Makeba
Zo, welk nummer, van wie?quote:Hey ho, let's go Hey ho, let's go
Mark +1quote:Blitzkrieg Bop van The Ramones
Ulx +1quote:Redhead Kingpin (and the FBI) = Do The Right Thing
The Royal Albert f#cking Hall?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:09 schreef Blogman het volgende:
Die hal heette nog anders destijds ?
Wel degelijk...quote:
Nee, die heet al heel lang zo...quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:09 schreef Blogman het volgende:
Die hal heette nog anders destijds ?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze opnames waren helemaal niet van de Royal albert hall?
Noobie +1quote:Released in 1980, "The Royal Albert Hall Concert" originally attracted more attention as a marketing blunder rather than as an artistic statement. As it turned out, shortly after the set was released Fantasy discovered that the tapes were actually from a January 1970 concert at the Oakland Coliseum. Nobody would have known the difference, but Fantasy came clean, quickly pulling the album, replacing it with "The Concert" - same album, but minor change to the cover.
Blogman + 1quote:
Mooi, kan ik naar bed !quote:Full House
quote:The face at the window
The features I know
I try to escape but
The world is too slow
quote:
quote:The face at the window
The features I know
I try to escape but
The world is too slow
The question is big
The question is wide
I can't see around it
I see only one side
Tja geen idee waarom je denkt dat dit een bekend nummer is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:19 schreef Ulx het volgende:
Volgens mij te moeilijk. Iemand anders verzint er maar een.
Mischien omdat alleen jij denkt dat dat bekende bands zijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja geen idee waarom je denkt dat dit een bekend nummer is.
Overigens vraag ik me ook vaak het tegenovergestelde af, waarom 'niemand' bands die ik vraag kent
Man, dit is obscuur. Geen idee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Wie won in 2007 het programma 'So You Wannabe a Popstar?'
Nee, deze mannelijke BN'er heet geen Maaike...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:19 schreef iggyinthehouse het volgende:
maaike (weet de achternaam niet)
Absoluutquote:
quote:was a 1:1 melody copy from the Commodore C64 computer game Lazy Jones. Subtune 21, named "Stardust", was remixed by the German producer team
(initially unlicensed, which caused the producers to pay an undisclosed amount of money to David Whittaker) in their song
.
Dat is meer gevolg dan redenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Mischien omdat alleen jij denkt dat dat bekende bands zijn?
Ulx + 1quote:
Brits, jaren 80 en vervolgvraagquote:
Roachford?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:01 schreef Gambolputty het volgende:
Wie is dit ook alweer en hoe heette zijn band?
[ afbeelding ]
Unsub +1quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:11 schreef Unsub het volgende:
"Eind vorig jaar"
Chris isaak?
Indien ik het goed heb, mag iemand anders een nieuwe vraag stellen, ik post amper in dit gedeelte van het forum
Jammer...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:11 schreef Unsub het volgende:
"Eind vorig jaar"
Chris isaak?
Indien ik het goed heb, mag iemand anders een nieuwe vraag stellen, ik post amper in dit gedeelte van het forum
Dat was ook geen single.quote:
Waarom post je dan wel het antwoordquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:11 schreef Unsub het volgende:
"Eind vorig jaar"
Chris isaak?
Arn0 +1quote:
quote:The opening theme is "Way Down in the Hole", a gospel- and blues-inspired song originally written by![]()
Kenniknie.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:47 schreef bartrid het volgende:
Nope. Het gaat trouwens om de titelsong van The Wire.
Dat zou grappig zijn omdat die tv serie oa over de drugs scene in Baltimore gaat.quote:
belsen +1quote:
quote:Father forgive me, I tried not to do it
Turned over a new leaf, then tore right through it
Whatever you taught me, I didn't believe it
Father, you fought me, 'cause I didn't care
And I still don't understand
quote:Everybody's talking all this stuff about me now
Why don't they just let me live?
I don't need commission
Make my own decisions
niet. Henryquote:Op zondag 12 februari 2012 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja, sorry komt door Dione op Ned 1.
Ik gokte t ook maar, had nog geen aankondiging gezienquote:
denk dat ze een vrije middag heeft, gister zat ze er nog welquote:Op zondag 12 februari 2012 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik gokte t ook maar, had nog geen aankondiging gezien
2 out of 3 ain't badquote:Op zondag 12 februari 2012 15:00 schreef cafca het volgende:
Stevie Wonder, Elton John & Aretha Franklin
dezequote:Op zondag 12 februari 2012 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welk nummer vond je altijd al verschrikkelijk? Deze of dat andere nummer dat je in je hoofd heb zitten?
quote:I do recall so very well
when I was just a little boy
I used to hurry home from school
I used to always feel so blue
Because there was no mention in the books
we read about my heritage.
So therefore any information that I got was education.
Bums hobos at depot stations
I would listen with much patience
Or to relatives who told the tales that they were told to pass ahead.
And then one day from someone old
I heard a story never told
Of all the kingdoms of my people
and then how we fought for freedom
All about the many things we have unto the world contributed.
You wear the crown. - We wear the crown - we wear the Crown.
En een nog iets grotere hint en anders kan ie weg, hoor.quote:It's not Star Wars
it's not Superman
it's not the story of the Ku-Klux-Klan.
The crown will appear in the G.B.E.
but it's never seen on your T.V.
It's in black and white in your gold mind
a picture so old it defies time.
Alex Haley drew it in his book
it's what Kunta kept in his other foot.
Ghana Songhay and old Mali
they are the roots of your own family tree.
Kingdom so vast and knowledge wise
Not my cup of tea, dus geen idee...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef On het volgende:
Weet niemand het? Het is een emocore bandje.
Helaas hoor je dat niet in z'n `muziek'.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:18 schreef On het volgende:
Hij is wel fan van Aphex Twin.Maar dat terzijde.
Z +1quote:
Ik zag het hier: http://thequietus.com/articles/07961-burial-kindred-ep-buy nog niet geluisterd.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:55 schreef Z het volgende:
Ben er toevallig naar aan het luisteren.
http://www.hyperdub.net/releases/view/149/HDB059
Nope, die trokken ze niet aan bij live optredens. Wel om te poseren voor een platenhoes.quote:
De & The is goed.quote:
Maar is de betekenis van dat woord?quote:
Je komt in de buurt.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:22 schreef On het volgende:
Was naar een drug vernoemd toch? Welke precies weet ik zo 1,2,3 niet.
Dat klopt. Ik zou je een punt geven als dat het antwoord op de vraag was.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:31 schreef Kalebatz het volgende:
Lemmy komt van "lend me (leen me) a fiver" (leen me ff een vijfje). Toe hij roadie was bij Hawkwind bietste hij alles aan elkaar!
quote:There is one thing. That I would die for.
It's when you say. My life is in your hands.
When you're near me. Your love is all I need.
Now I can't imagine.
Berkery +1quote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:27 schreef Berkery het volgende:
Een 'Motorhead' is een gebruiker van speed
Heel gewoonquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:35 schreef pipster het volgende:
Ach, das gewoon Monaco met What do you want from me.
Bosbeetle +1quote:
Geen Souvlaki gegeten?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:31 schreef bartrid het volgende:
[..]
Bosbeetle +1
Ik schijn ooit eens een pint met 1 van de leden gedronken te hebben..
On +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |