SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Omdat er op de afgelopen twee jaar na al bijna 10 jaar lang geen schaatsweer was geweestquote:
Omdat je die kan huren, voor de 2x in je leven dat je schaatst.quote:
Ga je toch alleen? Kom je daar vast wel knappe kerels tegenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:00 schreef tliciouz het volgende:
I know, maar vind het wel jammer want had graag willen schaatsen om mijn mooie witte kunstschaatsjes
De ping en lag zou idd te groot zijn. Het idee achter de service is wel heel erg goed inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:37 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben een beetje Onlive aan het proberen en zelfs met de servers in de UK werkt het redelijk.Ik kan niet wachten tot ze het introduceren in nederland.
Het is niet goed genoeg voor multiplayer games, maar met servers in nederland zou dat kunnen veranderen.
Wat is het precies? Word niet veel wijzer van google.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:37 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben een beetje Onlive aan het proberen en zelfs met de servers in de UK werkt het redelijk.Ik kan niet wachten tot ze het introduceren in nederland.
Het is niet goed genoeg voor multiplayer games, maar met servers in nederland zou dat kunnen veranderen.
Ik heb er heul lang geleden een keer wat over getikt op Cutscenequote:Op woensdag 8 februari 2012 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is het precies? Word niet veel wijzer van google.
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090402120622AAlcGCxquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is het precies? Word niet veel wijzer van google.
Nu wel. Voor single player spellen is het nu al wel ideaal als je het mij vraagt. De servers staan wel in Engeland, dus ik denk dat met servers in Nederland het al een stuk beter is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De ping en lag zou idd te groot zijn. Het idee achter de service is wel heel erg goed inderdaad
Mijn laptop kan de sims niet aan, dus dan zou ik via dat wel de sims kunnen spelen? Als ik het begrijp?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb er heul lang geleden een keer wat over getikt op Cutscene
http://www.cutscene.nl/60(...)cember-verkrijgbaar/
Spankmaster legt het uit in de comments:
"Je speelt er PC-games op zonder dat je thuis een dikke PC hoeft te hebben staan. De PC staat bij OnLive, jij stuurt via dit doosje je controller-gegevens naar ze toe en zij sturen het gerenderde beeld terug, en dat poept dit ding dus ook weer uit."
Lees mijn link eens even, daar staat het haarfijn in beschrevenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn laptop kan de sims niet aan, dus dan zou ik via dat wel de sims kunnen spelen? Als ik het begrijp?![]()
Je kan élk spel spelenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn laptop kan de sims niet aan, dus dan zou ik via dat wel de sims kunnen spelen? Als ik het begrijp?![]()
Ah dat is al een stuk duidelijker ja. Maar blijf je dan niet het probleem houden dat een pc het niet aan kan? Of is dat dan over?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lees mijn link eens even, daar staat het haarfijn in beschreven
Voor een volledige playthrough niet, voor story mode misschien net genoeg (er van uit gaande dat je niet fucking 12 uur per dag speelt).quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je kan élk spel spelen![]()
Ik ga denk ik Arkham Asylum voor 3 dagen kopen. Is dat genoeg om hem uit te spelen?
Dus je bent niet verplicht dat voor 99 dollar te bestellen? Dus je download dan gratis die app, en betaald alleen voor de game die je wilt spelen? Maar om dan op mijn vraag terug te komen, zit je dan niet met het probleem dat je pc telkens vastloopt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:56 schreef KoningStoma het volgende:
Nee hoor. Gewoon met je muis en toetsenbord. Die controller en kastje zijn voor als je alleen een tv hebt.
Ik ben van plan om gewoon de story mode aandachtig te spelen. Als het niet lukt kan ik later nog een keer 3 dagen kopen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Voor een volledige playthrough niet, voor story mode misschien net genoeg (er van uit gaande dat je niet fucking 12 uur per dag speelt).
Als je PC nu niet steeds vastloopt, dan doet 'ie dat waarschijnlijk ook niet met onlive. Je kan het altijd proberen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus je bent niet verplicht dat voor 99 dollar te bestellen? Dus je download dan gratis die app, en betaald alleen voor de game die je wilt spelen? Maar om dan op mijn vraag terug te komen, zit je dan niet met het probleem dat je pc telkens vastloopt?
Thanks, ga zeker even kijken!quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je PC nu niet steeds vastloopt, dan doet 'ie dat waarschijnlijk ook niet met onlive. Je kan het altijd proberen natuurlijk.
weet je hem nou nog nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik blijf zulke opmerkingen maken tot ik je naam weet.
Ik heb hem anders ook nog wel liggen voor jequote:Op woensdag 8 februari 2012 15:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ga denk ik Arkham Asylum voor 3 dagen kopen. Is dat genoeg om hem uit te spelen?
Lijkt mij ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:00 schreef Pixell het volgende:
zo groot moet die ping naar Uk toch niet zijn
Makkelijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Vier keer de helft zelfs!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:05 schreef KoningStoma het volgende:
Voor mij is de ping naar Engeland zo'n 55 en binnen Nederland is dat 20. Meer dan het dubbele dus. Twee keer de helft.
Thank you captain fucking obvious!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:05 schreef KoningStoma het volgende:
Voor mij is de ping naar Engeland zo'n 55 en binnen Nederland is dat 20. Meer dan het dubbele dus. Twee keer de helft.
Maar dat voel en zie je zeer zeker wel. 20 ms is ongeveer 1-2 frames vertraging. 55 ms is 3-4 frames vertraging. Daar komt denk ik ook nog tijd bij voor het comprimeren van beeld en geluid.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Thank you captain fucking obvious!
![]()
maar 55ms, dat is dus 0,055 sec. dat is minder dan 0,1 sec. ongeveer de helft, het valt dus wel mee!
Nee een zestiendequote:Op woensdag 8 februari 2012 16:13 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, want dan heb je nog maar een kwart over.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:15 schreef Rossdale het volgende:
Burgertje voor Pierre
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:15 schreef Rossdale het volgende:
Burgertje voor Pierre
[ afbeelding ]
Daar wil ik wel een hapje van hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:15 schreef Rossdale het volgende:
Burgertje voor Pierre
[ afbeelding ]
vieze ralle lesboquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een hapje van hoor![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een hapje van hoor![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een dame met oog voor mooie vrouwmensen, leuk toch? Ze zegt toch niet: Goddomme wat een lekker wijf, die zou ik wel eens de onderste lippen willen lebberen.
hihihiquote:
Iedereen heeft schaatsen, hier dan.quote:
ja maar jij is gekke friesquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Iedereen heeft schaatsen, hier dan.
Ziekenhuizen worden gewoon bedrijven dusquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:55 schreef Tauchmeister het volgende:
'Ziekenhuizen mogen winst uitkeren'
Amerikaanse praktijken
Dat krijg je met een kabinet dat meer geeft om bedrijven dan om haar burgers. Maar ik zal wel weer een onwetend studentje zijn volgens Rossdalequote:Op woensdag 8 februari 2012 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ziekenhuizen worden gewoon bedrijven dus
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat krijg je met een kabinet dat meer geeft om bedrijven dan om haar burgers. Maar ik zal wel weer een onwetend studentje zijn volgens Rossdale
Aanstellerquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat krijg je met een kabinet dat meer geeft om bedrijven dan om haar burgers. Maar ik zal wel weer een onwetend studentje zijn volgens Rossdale
Dat weet je niet, meer concurrentie = lagere prijzen. Ik denk niet dat het veel duurder gaat worden, instelling zullen dan juist zorgen dat ze bij de ziekenhuizen zorg inkopen waar het het goedkoopst is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aansteller
Maar dit is wel een slechte zaak ja. Als het om de winst gaat draaien, worden ingrepen nog duurder, hebben verzekeraars hogere kosten en zullen de zorgpremies explosief gaan stijgen.
Ik zie geen PI in mijn quote hoor?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lopen hier toch genoeg Finnen rond, al komen Finnen niet uit Afrikaquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:05 schreef Pixell het volgende:
Oh en aangezien er een bepaalde standaard is waar we hier qua zorg aan moeten voldoen, zou het onmogelijk "moeten" zijn dat we hier afrikaanse taferelen krijgen..
Amerikaanse.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:05 schreef Pixell het volgende:
Oh en aangezien er een bepaalde standaard is waar we hier qua zorg aan moeten voldoen, zou het onmogelijk "moeten" zijn dat we hier afrikaanse taferelen krijgen..
Lagere prijzen, denk het niet. Winstuitkering toestaan betekent dat investeringsmaatschappijen graag een graantje mee willen pikken van de winst. Op zich is er niets mis met winstmaximalisatie ten behoeve van aandeelhouders, maar wel als het gaat om iets als zorg gaat. Lekker de premies opschroeven. En stel je voor, dat je als leidinggevende bij de opname van een patiënt een keuze moet maken tussen het maximaliseren van de winstuitkering aan een aandeelhouder en de best mogelijke zorg voor de patiënt. Het wordt dan gewoon mogelijk om levensreddende behandelingen voor patiënten niet uit te voeren om zo een zo hoog mogelijke winst te behalen en ervoor te zorgen dat verzekeringsmaatschappijen geld besparen. Ik heb zo het idee dat sommige politici bij CDA en VVD al het contact met de werkelijkheid verloren hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat weet je niet, meer concurrentie = lagere prijzen. Ik denk niet dat het veel duurder gaat worden, instelling zullen dan juist zorgen dat ze bij de ziekenhuizen zorg inkopen waar het het goedkoopst is.
Vanwege dat Terry verhaal, en Engeland stelt altijd teleur, maar goed dat krijg je dan ook met zo'n competitie die vol zit met buitenlandersquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:51 schreef Pixell het volgende:
Capello kapt als bondcoach van Engeland, wtf
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:15 schreef Pixell het volgende:
Ik geef het toe, ik zoende het beeldscherm.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 06:33 schreef Bozz187 het volgende:
Wtf!!
Wekker gaat om 0530 knipper ik een keerthe bam is het 0615.
Goedemorgen btw
Omdat je een hardbody voor in je catwoman-carnaval-pak wil hebben!quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:54 schreef tliciouz het volgende:
Waarom sta ik op mijn vrije dag zo vroeg op om te sporten? Nu al spijt.
Dat gaat in 1 week niet meer lukkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Omdat je een hardbody voor in je catwoman-carnaval-pak wil hebben!
Omdat je ons wilt blijven teasen met je sportieve lichaam.quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:54 schreef tliciouz het volgende:
Waarom sta ik op mijn vrije dag zo vroeg op om te sporten? Nu al spijt.
Gelukkig zit ik deze zomer wel op vleesboek!quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat gaat in 1 week niet meer lukkenVoor in mijn bikini wel deze zomer
quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:10 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik deze zomer wel op vleesboek!
quote:
Wat een hazelnoot ben je toch ook.quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:19 schreef Bozz187 het volgende:
Ahw yeah!!! Heb het nog geredt om voor 8 uur te beginnen
ik weet het, kleine dennennaald van mequote:Op donderdag 9 februari 2012 08:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat een hazelnoot ben je toch ook.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik weet het, kleine dennennaald van me
Volgens mij heeft alleen Nick hemquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:18 schreef KneusTeun het volgende:
Heeft iemand hier gotham impostors nog gekocht? Is het wat?
lvl 21quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:18 schreef KneusTeun het volgende:
Heeft iemand hier gotham impostors nog gekocht? Is het wat?
Spacen als een gekquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:57 schreef Michhas het volgende:
Nog een half uurtje werken
Vanmiddag naar de psychiater, nieuwe medicijnen
Boy propt zich vol met die chemische shitquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sowieso, hard aan de dexamfetamine.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boy propt zich vol met die chemische shit
Van die shit van jou ga je ook als een RAKET ohohoooooooooooooquote:
Vanmiddag/vanavond weer even knallen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Van die shit van jou ga je ook als een RAKET ohohooooooooooooo
Nee, heb vanmiddag college en daarna moet ik een outfit gaan kopen voor vanavond, Nerdpartyquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanmiddag/vanavond weer even knallen?
Dat word een cocktail maken danquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:57 schreef Michhas het volgende:
Nog een half uurtje werken
Vanmiddag naar de psychiater, nieuwe medicijnen
1.54 Oh yeah!quote:
Cosmo plzquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat word een cocktail maken dan
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:06 schreef Michhas het volgende:
En dat zijn we ook.
Woohoo, meer dan ¤ 1.000 terug van de belastingdienst
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:06 schreef Michhas het volgende:
En dat zijn we ook.
Woohoo, meer dan ¤ 1.000 terug van de belastingdienst
quote:
Ja maar Max Payne en Mass Effect is pas in maart, dus nog tijd zat? En wil sowieso deel 2 uitspelen voor ik aan 3 beginquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:31 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb even een gamestopSkyrim gaat echt nog fucking lang duren. Ben na 10 uur echt nog aan het prille begin van de game... Ik ben net lid van de companions en nog niet eens klaar met de college of winterhold. Dat zijn de eerste twee grote sidequests waar ik überhaupt aan begonnen was
Dit gaat zo fucking lang duren
En dan nog K&L2 uitspelen, battlefielden, SR3 uitproberen,. En ik wil eigenlijk GoldenEye en MGS HD ook nog kaufen etc
En dan binnenkort darkness 2, max payne, mass effect 3 en en en en en... no time
Ook meteen tv? een Techwood hoop ik?quote:
Waar komt die obsessie van mij en skyrim eigenlijk vandaan Nick? Ik snap er niks vanquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar Max Payne en Mass Effect is pas in maart, dus nog tijd zat? En wil sowieso deel 2 uitspelen voor ik aan 3 begin
wel grappig van Skyrim
True! Die wil ik ook ooit nog eens spelen. Al leen ik die waarschijnlijk even van een vriend om de SP en de erm... horde mode (hoe heet dat ook alweer in mw3?) te spelen.quote:
Special ops is wel aardig die missies dan. Die hordes zijn echt heel lame. Gears is echt een van de beste games van afgelopen jaarquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
True! Die wil ik ook ooit nog eens spelen. Al leen ik die waarschijnlijk even van een vriend om de SP en de erm... horde mode (hoe heet dat ook alweer in mw3?) te spelen.
Speaking about horde mode... Gears 3 wil ik ook nog spelen!
Geen idee, ben wel benieuwd hoe de trilogie afloopt. Gears 1 was tof en twee vond ik ontzettend tegenvallen. Toch wil ik drie spelenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Special ops is wel aardig die missies dan. Die hordes zijn echt heel lame. Gears is echt een van de beste games van afgelopen jaar
Uitstellen en toch onwijs genieten van de gamequote:Op donderdag 9 februari 2012 13:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waar komt die obsessie van mij en skyrim eigenlijk vandaan Nick? Ik snap er niks van
Uitstellen omdat ik er toch nog geen tijd voor hadquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uitstellen en toch onwijs genieten van de gameObsessie is een groot woord
al weet ik dat niet 100% zeker natuurlijk
http://www.online-image-editor.com/quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:30 schreef tliciouz het volgende:
Is iemand goed met het maken van een usericon? Probeer dat kreng te verkleinen maar het lukt niet
Dank je!quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.online-image-editor.com/
And go
Briljant, ik vind het vooral knap dat de muziek gewoon nóg slechter is dan de muziek van Rinus zelfquote:
Sorry, maar ik zie hier echt de lol niet van in. de muziek is ook niet helemaal "geweldig".quote:
Wat een ontzettend ralle zeug is dat ookquote:
dat kwam dus ook bij mij naar boven,maar goed ze doen het zelfquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:54 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wat een ontzettend ralle zeug is dat ook![]()
En eigenlijk vindt ik het wel een beetje zielig hoe die mensen worden geëxploiteerd, achja..
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:58 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens Soldmayor, ken jij iemand uit Oss die op Xbox MaXiCoZi ofzo heet? Hij kent jou namelijk wel
Het ging mij ook niet om de muziek want die is bagger. Maar meer om wat jij nu zegt, ze doen het zelf. Maar ze hebben gewoon echt niet door hoe voor lul ze zichzelf zetten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:54 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wat een ontzettend ralle zeug is dat ook![]()
En eigenlijk vindt ik het wel een beetje zielig hoe die mensen worden geëxploiteerd, achja..
klopt sommige mensen zijn gewoon te dom.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het ging mij ook niet om de muziek want die is bagger. Maar meer om wat jij nu zegt, ze doen het zelf. Maar ze hebben gewoon echt niet door hoe voor lul ze zichzelf zetten.Ook best sad van de manager van Rinus die hier alleen maar van profiteert.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:08 schreef Pixell het volgende:
[..]
klopt sommige mensen zijn gewoon te dom.
[ afbeelding ]
Ah je was dus serieus?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:45 schreef Michhas het volgende:
Even wat dexamfetamine gescoord, gelijk maar een pilletje gepopt. Kijken wat er gebeurd.
Ik neem aan dat je een dubbele portie hebt genomen? Kan je er ook nog een handeltje naast houdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:45 schreef Michhas het volgende:
Even wat dexamfetamine gescoord, gelijk maar een pilletje gepopt. Kijken wat er gebeurd.
Yezzur!quote:
Als ik een handeltje zou willen beginnen was ik nu al rijk geweest, heb nog zoveel Ritalin, Concerta en andere zooi hier liggenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:50 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een dubbele portie hebt genomen? Kan je er ook nog een handeltje naast houden
Nja wist niet of iets had ofzo? Maar ik neem aan voor ADHD?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Yezzur!
[..]
Als ik een handeltje zou willen beginnen was ik nu al rijk geweest, heb nog zoveel Ritalin, Concerta en andere zooi hier liggen
dexamfetamine is voor mensen die het niet kunnen laten om 24/7 alleen maar te lopen trollen, met dit medicijn kunnen ze dat enigszins controleren..quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja wist niet of iets had ofzo? Maar ik neem aan voor ADHD?
Ah dan zal KK ze ook eens nodig hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
dexamfetamine is voor mensen die het niet kunnen laten om 24/7 alleen maar te lopen trollen, met dit medicijn kunnen ze dat enigszins controleren..
Nee ik ben 5 jaar geleden bijna flauwgevallen omdat ik besprongen werd door ongeveer 19 gewillige vrouwen (moeders en dochters). Blijkbaar ben ik te mannelijk en aantrekkelijk voor de vrouwen van deze wereld. Van dexamfetamine wordt je fucking lelijk, dus dat ga ik nu proberen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja wist niet of iets had ofzo? Maar ik neem aan voor ADHD?
En dit natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
dexamfetamine is voor mensen die het niet kunnen laten om 24/7 alleen maar te lopen trollen, met dit medicijn kunnen ze dat enigszins controleren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wtf op mijn Facebook staat dat ik een relatie heb met een kameraad van mij
ex weet wachtwoord?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wtf op mijn Facebook staat dat ik een relatie heb met een kameraad van mij
Oh sorry, ik heb je wachtwoord veranderd in StefhoudtvanMW2quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou wel next level sneu zijnzal wel een grap van vrienden zijn
Ben jij aan het gamen? Anders kom ik ook even knallenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh sorry, ik heb je wachtwoord veranderd in StefhoudtvanMW2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:32 schreef Bozz187 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
foto van tammy aan het sportenNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel hetzelfde topje.
All good things are wild and free.
maar deze heb je nietquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:32 schreef Bozz187 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
foto van tammy aan het sportenOnly in your dreamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deactivated lasers with my dickquote:
erg goede film, maar echt al 10x gezienquote:
quote:
Wat ben jij dan weer voor een gay om eerst naar haar t shirt te kijken en dan pas naar haar tieten.quote:
gewoon altijd packerquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat ben jij dan weer voor een gay om eerst naar haar t shirt te kijken en dan pas naar haar tieten.
Ik denk dat jij hier de gay bent, beetje geile foto's van hetzelfde geslacht plaatsenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat ben jij dan weer voor een gay om eerst naar haar t shirt te kijken en dan pas naar haar tieten.
Ik doe jullie er alleen maar een plezier mee, wil wel pics van sexy mannen plaatsen hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hier de gay bent, beetje geile foto's van hetzelfde geslacht plaatsen
Packers_!
Oh je doet het voor ons?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik doe jullie er alleen maar een plezier mee, wil wel pics van sexy mannen plaatsen hoor.
niet mijn schuld dat de rest er niet tegen kanquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:52 schreef Pixell het volgende:
Bozz heeft dit topic mooi verpest met z'n hoeren advertentie..
Iedereen is geshockeerd.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
en wat als je een lekker wijf in een feyenoord shirt ziet staan, dan zeg jij ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Everything is always bout the tits.
Nou...nee...dat zal ongeveer zo gaan:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en wat als je een lekker wijf in een feyenoord shirt ziet staan, dan zeg jij ook
dus volgens tamz ben je ook een gay die eerst naar het shirt kijkt en dan pas de tetten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nou...nee...dat zal ongeveer zo gaan:
1) KAKKERLAK![]()
2) Lekker wijf![]()
3) Lekkere kakkerlak
Ik kijk niet naar het shirt, een kakkerlakkenshirt valt op, das een verschil.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dus volgens tamz ben je ook een gay die eerst naar het shirt kijkt en dan pas de tetten.
Zullen je vrouw en kind leuk vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar het shirt, een kakkerlakkenshirt valt op, das een verschil.
Sowieso tettenfirst
Jij denkt dat dat een geheim is voor mijn vrouw na 14 jaar?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zullen je vrouw en kind leuk vinden
Dat weet ik wel zeker Brosephinequote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat een geheim is voor mijn vrouw na 14 jaar?
quote:
is toch heul GnR niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:46 schreef Michhas het volgende:
Bozzje, tickets voor Guns 'N' Roses zijn een stuk goedkoper geworden als ik het goed zie, ongeveer 60 euro nu
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:46 schreef Michhas het volgende:
Bozzje, tickets voor Guns 'N' Roses zijn een stuk goedkoper geworden als ik het goed zie, ongeveer 60 euro nu
Is Mich op bezoek?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:18 schreef Bozz187 het volgende:
Ahw yeah, 20gr pure dexamphetamine binnen op het werk, dat wordt een top vrijmibo
20 gram? Damn sonquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:18 schreef Bozz187 het volgende:
Ahw yeah, 20gr pure dexamphetamine binnen op het werk, dat wordt een top vrijmibo
jij zit in de zorg, verzorg hem/haar!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:41 schreef tliciouz het volgende:
Holy shit de bus waar ik in zit heeft iemand aangereden.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:41 schreef tliciouz het volgende:
Holy shit de bus waar ik in zit heeft iemand aangereden.
We mochten de bus niet uit tot ambulance en politie er waren, gelukkig kwam ze er met wat schrammen af, ik dacht dat zij zelf onder de bus terecht was gekomen want de bus begon te hobbelen maar dat was haar koffer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij zit in de zorg, verzorg hem/haar!!
Ernstig aangereden of alleen maar een tikkie gegeven?
hahah droogkloot dat je d'r bentquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:10 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zat eens in een bus terwijl er een bestelbusje voor kwam.
haha ik las voorbij kwam!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:12 schreef KoningStoma het volgende:
Wat? Bestelbusje total loss. Kerel zat klem en de chauffeuse wat gruwelijk overstuur.
pff...dat heb ik ook nog gewoon gespeeld hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat kennen de kids hier niet!
Rugbyveld
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat kennen de kids hier niet!
Rugbyveld
Die commentsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:46 schreef Bozz187 het volgende:
http://uk.games.ign.com/articles/121/1218375p1.html
Gentlemen,
Start your hyping!!!!
quote:"In 2013, when the earth's rotation came to a halt, the world called on the one man who could make a difference. When it happened again, the world called on him once more, and no one saw it coming. Now the one man who made a difference 5 times before is about to make a difference…again. Only this time…its different."
Geen idee, maar ik snap wel dat je aan Sjoerd moest denken bij dezequote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:00 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
mich waarom moet ik bij deze foto aan sjoerd denken???
ik weet het!! het kapsel!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik snap wel dat je aan Sjoerd moest denken bij deze
Briljant!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:25 schreef Michhas het volgende:
Lieve Doopy-X-
Doopy bashtopic uit 2002 gevonden, kwam ik ineens tegen
Wat een kut leven heb jij zegquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo 1 dag met schoonfamilie zit erop, morgen nog 1tje en dan zondag weer 1 met eigen familie
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi, Nja morgen vind ik wel erg, de rest nietquote:
Lol.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo 1 dag met schoonfamilie zit erop, morgen nog 1tje en dan zondag weer 1 met eigen familie
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |