Dank je!quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.online-image-editor.com/
And go
Briljant, ik vind het vooral knap dat de muziek gewoon nóg slechter is dan de muziek van Rinus zelfquote:
Sorry, maar ik zie hier echt de lol niet van in. de muziek is ook niet helemaal "geweldig".quote:
Wat een ontzettend ralle zeug is dat ookquote:
dat kwam dus ook bij mij naar boven,maar goed ze doen het zelfquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:54 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wat een ontzettend ralle zeug is dat ook![]()
En eigenlijk vindt ik het wel een beetje zielig hoe die mensen worden geëxploiteerd, achja..
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:58 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens Soldmayor, ken jij iemand uit Oss die op Xbox MaXiCoZi ofzo heet? Hij kent jou namelijk wel
Het ging mij ook niet om de muziek want die is bagger. Maar meer om wat jij nu zegt, ze doen het zelf. Maar ze hebben gewoon echt niet door hoe voor lul ze zichzelf zetten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:54 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wat een ontzettend ralle zeug is dat ook![]()
En eigenlijk vindt ik het wel een beetje zielig hoe die mensen worden geëxploiteerd, achja..
klopt sommige mensen zijn gewoon te dom.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het ging mij ook niet om de muziek want die is bagger. Maar meer om wat jij nu zegt, ze doen het zelf. Maar ze hebben gewoon echt niet door hoe voor lul ze zichzelf zetten.Ook best sad van de manager van Rinus die hier alleen maar van profiteert.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:08 schreef Pixell het volgende:
[..]
klopt sommige mensen zijn gewoon te dom.
[ afbeelding ]
Ah je was dus serieus?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:45 schreef Michhas het volgende:
Even wat dexamfetamine gescoord, gelijk maar een pilletje gepopt. Kijken wat er gebeurd.
Ik neem aan dat je een dubbele portie hebt genomen? Kan je er ook nog een handeltje naast houdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:45 schreef Michhas het volgende:
Even wat dexamfetamine gescoord, gelijk maar een pilletje gepopt. Kijken wat er gebeurd.
Yezzur!quote:
Als ik een handeltje zou willen beginnen was ik nu al rijk geweest, heb nog zoveel Ritalin, Concerta en andere zooi hier liggenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:50 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een dubbele portie hebt genomen? Kan je er ook nog een handeltje naast houden
Nja wist niet of iets had ofzo? Maar ik neem aan voor ADHD?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Yezzur!
[..]
Als ik een handeltje zou willen beginnen was ik nu al rijk geweest, heb nog zoveel Ritalin, Concerta en andere zooi hier liggen
dexamfetamine is voor mensen die het niet kunnen laten om 24/7 alleen maar te lopen trollen, met dit medicijn kunnen ze dat enigszins controleren..quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja wist niet of iets had ofzo? Maar ik neem aan voor ADHD?
Ah dan zal KK ze ook eens nodig hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
dexamfetamine is voor mensen die het niet kunnen laten om 24/7 alleen maar te lopen trollen, met dit medicijn kunnen ze dat enigszins controleren..
Nee ik ben 5 jaar geleden bijna flauwgevallen omdat ik besprongen werd door ongeveer 19 gewillige vrouwen (moeders en dochters). Blijkbaar ben ik te mannelijk en aantrekkelijk voor de vrouwen van deze wereld. Van dexamfetamine wordt je fucking lelijk, dus dat ga ik nu proberen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja wist niet of iets had ofzo? Maar ik neem aan voor ADHD?
En dit natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
dexamfetamine is voor mensen die het niet kunnen laten om 24/7 alleen maar te lopen trollen, met dit medicijn kunnen ze dat enigszins controleren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wtf op mijn Facebook staat dat ik een relatie heb met een kameraad van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |