en wat als je een lekker wijf in een feyenoord shirt ziet staan, dan zeg jij ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Everything is always bout the tits.
Nou...nee...dat zal ongeveer zo gaan:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en wat als je een lekker wijf in een feyenoord shirt ziet staan, dan zeg jij ook
dus volgens tamz ben je ook een gay die eerst naar het shirt kijkt en dan pas de tetten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nou...nee...dat zal ongeveer zo gaan:
1) KAKKERLAK![]()
2) Lekker wijf![]()
3) Lekkere kakkerlak
Ik kijk niet naar het shirt, een kakkerlakkenshirt valt op, das een verschil.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dus volgens tamz ben je ook een gay die eerst naar het shirt kijkt en dan pas de tetten.
Zullen je vrouw en kind leuk vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar het shirt, een kakkerlakkenshirt valt op, das een verschil.
Sowieso tettenfirst
Jij denkt dat dat een geheim is voor mijn vrouw na 14 jaar?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zullen je vrouw en kind leuk vinden
Dat weet ik wel zeker Brosephinequote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat een geheim is voor mijn vrouw na 14 jaar?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |