Ik zie geen PI in mijn quote hoor?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lopen hier toch genoeg Finnen rond, al komen Finnen niet uit Afrikaquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:05 schreef Pixell het volgende:
Oh en aangezien er een bepaalde standaard is waar we hier qua zorg aan moeten voldoen, zou het onmogelijk "moeten" zijn dat we hier afrikaanse taferelen krijgen..
Amerikaanse.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:05 schreef Pixell het volgende:
Oh en aangezien er een bepaalde standaard is waar we hier qua zorg aan moeten voldoen, zou het onmogelijk "moeten" zijn dat we hier afrikaanse taferelen krijgen..
Lagere prijzen, denk het niet. Winstuitkering toestaan betekent dat investeringsmaatschappijen graag een graantje mee willen pikken van de winst. Op zich is er niets mis met winstmaximalisatie ten behoeve van aandeelhouders, maar wel als het gaat om iets als zorg gaat. Lekker de premies opschroeven. En stel je voor, dat je als leidinggevende bij de opname van een patiënt een keuze moet maken tussen het maximaliseren van de winstuitkering aan een aandeelhouder en de best mogelijke zorg voor de patiënt. Het wordt dan gewoon mogelijk om levensreddende behandelingen voor patiënten niet uit te voeren om zo een zo hoog mogelijke winst te behalen en ervoor te zorgen dat verzekeringsmaatschappijen geld besparen. Ik heb zo het idee dat sommige politici bij CDA en VVD al het contact met de werkelijkheid verloren hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat weet je niet, meer concurrentie = lagere prijzen. Ik denk niet dat het veel duurder gaat worden, instelling zullen dan juist zorgen dat ze bij de ziekenhuizen zorg inkopen waar het het goedkoopst is.
Vanwege dat Terry verhaal, en Engeland stelt altijd teleur, maar goed dat krijg je dan ook met zo'n competitie die vol zit met buitenlandersquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:51 schreef Pixell het volgende:
Capello kapt als bondcoach van Engeland, wtf
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:15 schreef Pixell het volgende:
Ik geef het toe, ik zoende het beeldscherm.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 06:33 schreef Bozz187 het volgende:
Wtf!!
Wekker gaat om 0530 knipper ik een keerthe bam is het 0615.
Goedemorgen btw
Omdat je een hardbody voor in je catwoman-carnaval-pak wil hebben!quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:54 schreef tliciouz het volgende:
Waarom sta ik op mijn vrije dag zo vroeg op om te sporten? Nu al spijt.
Dat gaat in 1 week niet meer lukkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Omdat je een hardbody voor in je catwoman-carnaval-pak wil hebben!
Omdat je ons wilt blijven teasen met je sportieve lichaam.quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:54 schreef tliciouz het volgende:
Waarom sta ik op mijn vrije dag zo vroeg op om te sporten? Nu al spijt.
Gelukkig zit ik deze zomer wel op vleesboek!quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat gaat in 1 week niet meer lukkenVoor in mijn bikini wel deze zomer
quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:10 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik deze zomer wel op vleesboek!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |