haha ik las voorbij kwam!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:12 schreef KoningStoma het volgende:
Wat? Bestelbusje total loss. Kerel zat klem en de chauffeuse wat gruwelijk overstuur.
pff...dat heb ik ook nog gewoon gespeeld hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat kennen de kids hier niet!
Rugbyveld
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat kennen de kids hier niet!
Rugbyveld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die commentsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:46 schreef Bozz187 het volgende:
http://uk.games.ign.com/articles/121/1218375p1.html
Gentlemen,
Start your hyping!!!!
quote:"In 2013, when the earth's rotation came to a halt, the world called on the one man who could make a difference. When it happened again, the world called on him once more, and no one saw it coming. Now the one man who made a difference 5 times before is about to make a difference…again. Only this time…its different."
Geen idee, maar ik snap wel dat je aan Sjoerd moest denken bij dezequote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:00 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
mich waarom moet ik bij deze foto aan sjoerd denken???
ik weet het!! het kapsel!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik snap wel dat je aan Sjoerd moest denken bij deze
Briljant!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:25 schreef Michhas het volgende:
Lieve Doopy-X-
Doopy bashtopic uit 2002 gevonden, kwam ik ineens tegen
Wat een kut leven heb jij zegquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo 1 dag met schoonfamilie zit erop, morgen nog 1tje en dan zondag weer 1 met eigen familie
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi, Nja morgen vind ik wel erg, de rest nietquote:
Lol.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo 1 dag met schoonfamilie zit erop, morgen nog 1tje en dan zondag weer 1 met eigen familie
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |