quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:55 schreef trui het volgende:
nou hier is de kwaliteit van 't ijs ook nog niet helemaal op elfstedentochtniveau....
Schaats aandoen? En niet erop gaan staan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:09 schreef Vicky het volgende:
Ik sta op de schaats maar me voeten doen zeer!!
hahahahaha! en al die mensen er omheen die wel gewoon schaatsen, en hij blijft er maar doorzakken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:55 schreef trui het volgende:
nou hier is de kwaliteit van 't ijs ook nog niet helemaal op elfstedentochtniveau....
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net mijn koelast ontdooit. Dik blok ijs eruit gehaald.Ja, de koelkast ja.
Straks even teruglezen over M, nu eerst kind van school halen.
jammer dat het een reeks is danquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
doorposten dames, dit moet uit mijn at
WTF!? Is dit nou stalking, controle of liefde?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
doorposten dames, dit moet uit mijn at
Kruisje?quote:
Dat dus... al die mensen achter hem schaatsen wel gewoon.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahahahaha! en al die mensen er omheen die wel gewoon schaatsen, en hij blijft er maar doorzakken.![]()
![]()
Geen Fries trouwens. Misschien is dat het wel. chauvinistisch ijs.
Oh dan moet ik mijn vriendje zeker ook maar vragen om hier te posten?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit is toch echte liefde![]()
enne, je kan gewoon gaan schaatsen toch?
nee, ongevraagd is leuker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dan moet ik mijn vriendje zeker ook maar vragen om hier te posten?
Stiekem meelurken...quote:
Misschien ff al je holtes doorspuiten? Met zn spuitstaaf?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef Muks het volgende:
zijn er hier meiden die weten wat een KNO -arts doet als je holtes vol zitten ? Of wil ik dat liever niet weten.... (ben nu aan antibiotica kuur 3 bezig en opknappen doet het niet)
ik moet er niet aan denken!quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef Muks het volgende:
zijn er hier meiden die weten wat een KNO -arts doet als je holtes vol zitten ? Of wil ik dat liever niet weten.... (ben nu aan antibiotica kuur 3 bezig en opknappen doet het niet)
edit : als scan gemaakt maandag, kan nu vervroegd heen met dank aan de huisarts)
Nee... Gewoon controle... Even laten weten dat hij meeleest ;-)quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken!![]()
maar dit was niet stiekem toch?
Zou ik nooit doen.quote:
van mij mag hetquote:
Hoi vriendjequote:
Wie ?quote:
ksssst, blijf ff in je eigen topic!quote:
daar praten ze niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ksssst, blijf ff in je eigen topic!
J. heeft papadag...quote:
Ik ben er ook pas rond half 9.. Eerst sporten. Maar ik taai wel rond 22 af hoor, anders ga ik stuk morgen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, dat gaat hem qua tijd echt niet worden. Ik moet echt op tijd naar bed, anders trek ik de chaos de rest van de tijd nieten als ik pas tgen half 9 bij jullie ben dan zit vroeg er niet in.
Wel lullig, hebben we eindelijk eens een boek en ik heb ik het ook nog eens uit...
Chili voor morgenavond gekookt, nu even mijn gordijn-koofje schuren en voor de tweede keer lakken.quote:
Ik zag ze zondag bij de megastore in Den Haag, stonden er nog vrij veel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:03 schreef Saffier het volgende:
Handige skates Diaan! Gave tas!!!!!
Wij konden nérgens de opklapbare slee vinden... echt nérgens. Gister en eergister een slee kunnen lenen. En vanmiddag is M. vroeger thuis zodat we het ijs op kunnen maar zonder slee en zonder schaatsen is daar niet zo heel veel aan natuurlijk.... Dus heb ik net maar een nieuwe slee gekochtVond het zo lullig voor Tobias. Ylana ligt te slapen bij mijn ouders hihi, dus ik ga nu al snel even samen met Tobias sleeen!!
BE misschien was dat ijs de reden dat je koelkast het niet zo best deed?
Uurtje schaatsen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:31 schreef Brighteyes het volgende:
Wijk-biebje is om 16.30 al dicht. Tot zover mijn plan voor nog een uurtje afleiding.
Ah ja zo. . .quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat Saffier bedoelde dat hun eigen opklapslee nergens in huis te vinden is..
Klefbekken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hie laat ben je hier!
Iets zegt me dat je het niet redt voor het donker.
ik, maar ik zit niet in de buurt van drachtenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:32 schreef Vlindur het volgende:
Had ik mooi een slee op MP geregeld, kom ik daar zegt ze: "Hij is vanochtend al opgehaald, we dachten dat jij het was"![]()
![]()
![]()
![]()
Dus nu hebben we nog niks![]()
Iemand een slee over in de buurt van Drachten?
Ik ben eindelijk gestopt met die k*tpil en nu hoopt stinkie dat het bloeden na drie maanden eindelijk eens klaar is.quote:
Niet raar dat ie niet voor het donker thuis is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk gestopt met die k*tpil en nu hoopt stinkie dat het bloeden na drie maanden eindelijk eens klaar is.![]()
Jeetje, dat is ook wel erg lang zeg....quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk gestopt met die k*tpil en nu hoopt stinkie dat het bloeden na drie maanden eindelijk eens klaar is.![]()
Had je de gebruiksaanwijzing wel goed gelezen, want volgens mij moet je die gewoon oraal innemenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Opsturen is ook niksquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik, maar ik zit niet in de buurt van drachten
Bij Action zag ik van die plastic bakjes voor op de grond voor weinig. En ik kocht onze houten slee in de uitverkoop bij Tuindorado! Met 50% korting ook nog! Was ook gewoon in een sneeuwperiode ook nog.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:32 schreef Vlindur het volgende:
Had ik mooi een slee op MP geregeld, kom ik daar zegt ze: "Hij is vanochtend al opgehaald, we dachten dat jij het was"![]()
![]()
![]()
![]()
Dus nu hebben we nog niks![]()
Iemand een slee over in de buurt van Drachten?
Ja, hoorde bij het wennen zei de ha na anderhalve maand dus ik heb braaf doorgeslit, totdat het 8 dagen voor het einde van de derde strip ineens veel erger werd ipv minder. Klaar dus. Het haalde toch al niks uit voor jn buien ook.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje, dat is ook wel erg lang zeg....
Ik had het nog nooit gehoord! Maar inderdaad, dan kun je beter er,er stoppen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
Tico!
Leandra, zou dat het zijn...
[..]
Ja, hoorde bij het wennen zei de ha na anderhalve maand dus ik heb braaf doorgeslit, totdat het 8 dagen voor het einde van de derde strip ineens veel erger werd ipv minder. Klaar dus. Het haalde toch al niks uit voor jn buien ook.
vicky, wat heerlijk, zo lang buiten!
Die plastic dingen wil ik niet. Ik wil een echte! Zaterdag maar eens kijken of er dan al iets flink in de korting is. Anders wacht ik nog wel een paar wekenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bij Action zag ik van die plastic bakjes voor op de grond voor weinig. En ik kocht onze houten slee in de uitverkoop bij Tuindorado! Met 50% korting ook nog! Was ook gewoon in een sneeuwperiode ook nog.
Klopt!! De nieuwe heb ik net bij de Aldi gekocht, 18 euro voor een opklapbare slee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat Saffier bedoelde dat hun eigen opklapslee nergens in huis te vinden is..
quote:Over Saffier gesproken... ik hoorde die naam vanmorgen op het kdv. Daar was een klein donkerventje die zo heette.
3 maanden? Dat meen je niet serieus hoop ik toch? Pfoe!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Ik heb B gezegd dat hij dan maar een keer op het stoeltje moet gaan zitten maar dat ie dan maar moet zeggen 'Moest van mijn moeder!' En dat hij dan misschien niet meer geslagen wordt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Jemig wat heftig zeg!En machteloos ben je eigenlijk hè, dan. Heel stom. Dat je over moet gaan op: 'sla er maar op' omdat de juf het laat afweten.
drie keer raden wie er op het matje moet komen als B zich wel een keer verweerd.
Ik hoop dat het gauw opgelost is.
Ik heb gezegd dat ik niet meer wil dat die 2 samen spelen. B heeft altijd zo leuk gespeeld daar met zijn vaste vriendje. Laat hem dat lekker doen, dan zit hij in zijn element. En daar gaan ze op letten.quote:
Lief dat je het vraagt... Hij is twee keer naar iemand vaan GGZ geweest en ze hebben besloten dat meer niet nodig is. Het gaat nu heel goed.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:11 schreef Deepfreeze het volgende:
Gets Rocka.. Ze moeten daar toch veilig kunnen spelen.. En dan inderdaad maar op deze manier.
Diaan, hoe is het eigenlijk met Peace, na dat schiet incident? Krijgt hij nog hulp?
dat klinkt als een win-win situatiequote:Op donderdag 9 februari 2012 10:24 schreef MeNicole2 het volgende:
Kennen jullie het verhaal van iemand die der schoonmoeder in huis nam en dat die schoonmoeder vlak daarna een hele rijke vent ontmoet met wie ze nu gaat samenwonen en dat ze wel gewoon blijft mee betalen aan ons huis. En dat die hele rijke meneer een hele leuke grote boot heeft en een vakantiehuisje in Spanje? Kennen jullie dat verhaal? Nee? Das de mijne![]()
Dat dacht ik. Enige nadeel is dat ik mijn oppas kwijt benquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
dat klinkt als een win-win situatie
die rijke meneer gaat zeker geen nanny voor je betalen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:33 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Enige nadeel is dat ik mijn oppas kwijt benNu kan ik de kinderen nog thuis laten als ik Mikael naar school breng. Maar dat kan dus straks niet meer. Moet ik alles en iedereen aankleden en lopend naar school
Totdat Matthias mee kan op de fiets! Maar ja als dat alles is!!!
Als ik het hem zou vragenquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
die rijke meneer gaat zeker geen nanny voor je betalen?![]()
Ik niet hoor. Ik hoef zelf maar 2 dagen te lopenquote:
zo'n verhaal ken ik ook, en een half jaar later na het trouwen, in gemeenschap van goederen, van de moeder en de rijke man bleek de rijke man faillietquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:24 schreef MeNicole2 het volgende:
Kennen jullie het verhaal van iemand die der schoonmoeder in huis nam en dat die schoonmoeder vlak daarna een hele rijke vent ontmoet met wie ze nu gaat samenwonen en dat ze wel gewoon blijft mee betalen aan ons huis. En dat die hele rijke meneer een hele leuke grote boot heeft en een vakantiehuisje in Spanje? Kennen jullie dat verhaal? Nee? Das de mijne![]()
Dat maakt me niks uit. Schoonmoeder heeft ook helemaal niks. Maar wij hebben wel huis voor onszelfquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:07 schreef moussy het volgende:
[..]
zo'n verhaal ken ik ook, en een half jaar later na het trouwen, in gemeenschap van goederen, van de moeder en de rijke man bleek de rijke man failliet![]()
Op die leeftijd trouwen mensen toch niet meer in gemeenschap van goederen?!quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:07 schreef moussy het volgende:
[..]
zo'n verhaal ken ik ook, en een half jaar later na het trouwen, in gemeenschap van goederen, van de moeder en de rijke man bleek de rijke man failliet![]()
dat dus idd. De vrouw kan nu zelfs dr eigen huis verkopen, wat ze al had voor ze hem trouwde.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, die bijna failliete wil dat wel, de arme andere partij ook wel, want die denkt gebakken te zitten. En zo heb je dus na een half jaar nog minder dan niks!
liefdevolquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:21 schreef MeNicole2 het volgende:
Nah denk dat dat allemaal wel mee zal vallen. Hij heeft 2 weken terug heel veel grond om zijn huis verkocht (zo zonde) en daar genoeg voor gekregen dat ie zijn bedrijf ook meteen verkocht heeft zodat ie nooit meer hoefde te werken. Zit vast wel goed. En zo niet.. Dan zoeken ze maar een hutje op de hei met z'n tweeën. Wij zijn er van af
Maar nog snap ik het niet... je kunt sowieso elkaars erfgenaam zijn, ook als je op huwelijkse voorwaarden getrouwd bent, maar als een van 2 kinderen heeft kan ik al niet meer bij een gemeenschap van goederen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, die bijna failliete wil dat wel, de arme andere partij ook wel, want die denkt gebakken te zitten. En zo heb je dus na een half jaar nog minder dan niks!
Ja hequote:
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:25 schreef Linda2205 het volgende:
Tico, gefeliciteerd met Jen!![]()
Envoor jou. Het is vast lastig dat ze dan nu niet thuis is
![]()
dan moet je ook een grote meid durven zijn en dat geld van dr niet aannemen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:28 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja he![]()
Maar we hebben het er uitgebreid over gehad dat als ze de keuze maakt om weg te gaan dat ze ook niet snel meer terug kan komen. Niet om haar maar we de zolder word onze slaapkamer en zo hebben de jongens allemaal een eigen kamer straks. En ik blijf niet met de kamers en jongens verhuizen omdat het haar daar niet aanstaat. Klinkt hard maar ken der langer dan vandaag....
Fijn! Misschien toch nog met z'n tweetjes?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen kennismakingsochtnd gehad op Oscar's toekomstige school en als we hem inschrijven dan stijgt Sasha ook meteen op de wachtlijst en wellicht is er toch wel snel een plekje!
*hoopt
jaquote:
Nee hoor ons huis is niet te duur. Maar tuurlijk ben ik blij dat ze weg gaat. Zoals ik al zei niet om haar maar omdat we dan gewoon het huis voor ons zelf hebben. En het is haar eigen keus om mee te blijven betalen, hoefde van ons niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:04 schreef Vicky het volgende:
Jezus MeNicole... Sorry hor..
Eerst blij zijn met je schoonmoeder omdat ze meebetaald aan het, voor jullie waarschijnlijk, te dure huis. En dan n uischen dat ze oprot maar wel klafen dat he geen oppas meer hebt..
Je wist toch waar je aan begon toen je dr in huis nam??
Wat eengezeik zeg... Ik vind het erg ondankbaar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik me altijd afvraag: is dat ook nog leuk in groep 8? Of ben je dan alleen maar bezig om anderen te helpen? Voor de onderbouw is het geweldig natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en over die school, aan de namen van de kinderen lees je aardig het binnenstadsgehalte af.
Mans, Romeo, Puck, Ross, Kosmo
Maar goed, het hele dalton-verhaal sprak ons ook wel erg aan. Kleuters koppelen aan groep 8 kinderen voor een aantal weken/taken etc.
maar je neemt het wel aan, terwijl ze wat jou betreft op moet hoepelen, ik vind je sneu.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:07 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nee hoor ons huis is niet te duur. Maar tuurlijk ben ik blij dat ze weg gaat. Zoals ik al zei niet om haar maar omdat we dan gewoon het huis voor ons zelf hebben. En het is haar eigen keus om mee te blijven betalen, hoefde van ons niet.
Maar wel blij zijn dat ze nog mee betaald, dat ze oprot en balen dat je (net als alle andere mensen met meerdere kinderen) ze allemaal mee moet nemen dan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:07 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nee hoor ons huis is niet te duur. Maar tuurlijk ben ik blij dat ze weg gaat. Zoals ik al zei niet om haar maar omdat we dan gewoon het huis voor ons zelf hebben. En het is haar eigen keus om mee te blijven betalen, hoefde van ons niet.
Maakt me lekker niks uitquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:10 schreef moussy het volgende:
[..]
maar je neemt het wel aan, terwijl ze wat jou betreft op moet hoepelen, ik vind je sneu.
datquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:10 schreef moussy het volgende:
[..]
maar je neemt het wel aan, terwijl ze wat jou betreft op moet hoepelen, ik vind je sneu.
en datquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar wel blij zijn dat ze nog mee betaald, dat ze oprot en balen dat je (net als alle andere mensen met meerdere kinderen) ze allemaal mee moet nemen dan.
En dan ook nog juichen over een 'rijke vriend'. Ik krijg er een beetje een nare smaak van in de mond, als ik eerlijk ben.
ik had niet anders verwachtquote:
Waarom moet het me wat uit maken wat mensen die ik net ken en die mij niet kennen dat van me vinden? Voel me helaas niet snel aangesproken!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:13 schreef moussy het volgende:
[..]
ik had niet anders verwachtnog zieliger dan ik al dacht
Goed voorbeeld voor dr kinderen ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat ben je toch een aanwinst voor de mensheid
Ja echt hequote:Op donderdag 9 februari 2012 13:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat ben je toch een aanwinst voor de mensheid
Maar waarom post je het dan uberhaupt? Dat snap ik dan weer niet, als het toch niks uitmaakt...quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:16 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Waarom moet het me wat uit maken wat mensen die ik net ken en die mij niet kennen dat van me vinden? Voel me helaas niet snel aangesproken!!
Ja want die krijgen allemaal helemaal mee wat er speelt en hoe alles in elkaar steekt. Wat zal dat opgroeien tot uitschot.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Goed voorbeeld voor dr kinderen ookzo liefdevol
Thanks buuf!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Tico, gefeliciteerd met de verjaardag van je grote! En een dikke knuffel want het is kut dat ze er nu niet is
Wat zei le docteur Snoops over de enge dingen in zoons gezicht?quote:
Waarom post iemand! Wilde het gewoon even kwijt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar waarom post je het dan uberhaupt? Dat snap ik dan weer niet, als het toch niks uitmaakt...
pochen??quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar waarom post je het dan uberhaupt? Dat snap ik dan weer niet, als het toch niks uitmaakt...
voelde je je maar aangesproken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:16 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Waarom moet het me wat uit maken wat mensen die ik net ken en die mij niet kennen dat van me vinden? Voel me helaas niet snel aangesproken!!
Fijn! En een kleuter al. Potverpee, ik weet nog precies van toen ze geboren werd enzo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Thanks buuf!
Vanmiddag heb ik haar wel hoor!
Daarom zeg ik. Je kent me niet. Als je me wel zou kennen zou je dat niet zeggen en daarom kan ik me er niks van aantrekken wat anderen van me vinden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
voelde je je maar aangesproken.
ik mag toch hopen dat je in het echte leven anders bent.
want zoals je je hier manifesteert, vind ik je maar een triest en onsympathiek wezen.
Oooh, je wilde het alleen kwijt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:19 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Waarom post iemand! Wilde het gewoon even kwijt.
Toen ik zei dat Leander weer thee over der heen had gekregen moest je de reacties horen. En moet je de reacties nu horen. Mens zal gek worden hier.
Gaat vast helemaal goed komenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh, je wilde het alleen kwijt.
Nou, in dat geval: veel geluk gewenst voor je schoonmoeder, ik hoop dat ze nu terecht komt in een liefdevolle omgeving waar ze gewenst is
bij gebrek aan vrienden in het echte leven?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:19 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Waarom post iemand! Wilde het gewoon even kwijt.
Op de school van Pepijn hebben ze maandelijks maatjes activiteiten. Dingen als gezelschapsspelletjes, samen voor elkaar kerstkaarten knutselen, met de voorsleesdagen samen een stripverhaal maken. Wat zowel de oudere als jongere kinderen geweldig vinden. Pepijn heeft het daar dan echt nog dagen over. en zijn maatje is ook dolenthousiast over hem. Echt heel leuk! Maar goed het moet dan natuurlijk wel klikken met je maatje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat ik me altijd afvraag: is dat ook nog leuk in groep 8? Of ben je dan alleen maar bezig om anderen te helpen? Voor de onderbouw is het geweldig natuurlijk.
Wel fijn dat er voor Sasha dan ook sneller plek is!
IK WIL JE NIET EENS KENNEN!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:20 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik. Je kent me niet. Als je me wel zou kennen zou je dat niet zeggen en daarom kan ik me er niks van aantrekken wat anderen van me vinden.
Ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Fijn! En een kleuter al. Potverpee, ik weet nog precies van toen ze geboren werd enzo.
gefeliciteerd met je grotequote:Op donderdag 9 februari 2012 13:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Thanks buuf!
Vanmiddag heb ik haar wel hoor!
o bah, dat is wel hard.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ook
Het gaat zo snel, en er is zoveel gebeurd en veranderd.. Soms heb ik ook wel flink de balen dat het allemaal zo is gelopen... 4 jaar geleden zag alles er zo anders uit. Eindelijk Jen waar we zo naar verlangden, zo blij met ons gezin en met elkaar...
En nu 4 jaar later mag je de dag van tevoren het kado afgeven omdat we daar niet goed over hadden afgesproken hoe en wat... En dat Jenny wel in de ochtend een kado moet uitpakken, want het is immers haar verjaardag...
Ow, dat zuigt zeg.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ook
Het gaat zo snel, en er is zoveel gebeurd en veranderd.. Soms heb ik ook wel flink de balen dat het allemaal zo is gelopen... 4 jaar geleden zag alles er zo anders uit. Eindelijk Jen waar we zo naar verlangden, zo blij met ons gezin en met elkaar...
En nu 4 jaar later mag je de dag van tevoren het kado afgeven omdat we daar niet goed over hadden afgesproken hoe en wat... En dat Jenny wel in de ochtend een kado moet uitpakken, want het is immers haar verjaardag...
ja welke? ik denk dat ik ze allemaal gezien heb ja! bedankt!quote:
Oh, ik wilde het alleen maar even zeggen hoor, verder niks.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:16 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
krentenbaardquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat zei le docteur Snoops over de enge dingen in zoons gezicht?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:07 schreef lady-wrb het volgende:
let maar niet op mij, ik ben zo obstinaat als maar zijn kan.
wat had ik een nekhaar omhoog gedoe vanochtend op mijn werk.Oei, is dat mijn moeders huisarts? Die had geroepen dat het allemaal prima ging en ze zich alleen maar aanstelde. En die diabetes, dat was een kwestie van een pilletje, kon ze 100 mee worden. Ondertussen blijkt de diabetes totaal niet onder controle, na drie weken ziekenhuis en dieet. En hij had 'r sinds november niet meer gezien. Maar dan wel allerlei zorg tegenhouden...... Voor ik terug ga moeten meneer en ik nog even een gesprekje hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zuigt..quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:29 schreef snoopy het volgende:
[..]
krentenbaardantibiotica gekregen. Dus.
Ja die laatste inderdaad. Ja het staat hem tof. Maar hij is eigenwijs. Het liefst geen sjaal, handschoenen en muts. Net als z'n grote broer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja welke? ik denk dat ik ze allemaal gezien heb ja! bedankt!
jammer dat hij de muts niet opwil. staat het hem wel?
Toch dus. Hopelijk slaat de ab snel en goed aan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:29 schreef snoopy het volgende:
[..]
krentenbaardantibiotica gekregen. Dus.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zuigt..
Jen heeft wel 3 verschillende kuren gehad toen was het pas weg... Het is zo ongelofelijk besmettelijk.
Tuurlijk maakt dat wel uit. Je hoeft er niet in te zwelgen, maar -zelfs al hoort het inderdaad bij de grillen van het leven - je mag er best een beetje verdrietig van zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:29 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja maakt ook niet uit natuurlijk, vanmiddag krijgt ze ook nog kado van opa en oma, dus bij mij thuis is het ook nog wel wat uitpakken... Maar goed..
Het zijn van die dingen waar je zelf voor hebt gekozen ... Soms loopt het leven anders dan je dacht.
Tja... Verdrietig ben ik ook wel..quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:33 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat wel uit. Je hoeft er niet in te zwelgen, maar -zelfs al hoort het inderdaad bij de grillen van het leven - je mag er best een beetje verdrietig van zijn.
Gefeliciteerd
I know...quote:
Zinkzalf schijnt te helpen snoop. Iig tegen de jeuk, en het droogt de blaasjes ook sneller uit.quote:
Wij hadden op het laatst 1 of andere neuszalf, dat spul wat echt goed. Ook tegen pukkels <3quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:36 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Zinkzalf schijnt te helpen snoop. Iig tegen de jeuk, en het droogt de blaasjes ook sneller uit.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:30 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oei, is dat mijn moeders huisarts? Die had geroepen dat het allemaal prima ging en ze zich alleen maar aanstelde. En die diabetes, dat was een kwestie van een pilletje, kon ze 100 mee worden. Ondertussen blijkt de diabetes totaal niet onder controle, na drie weken ziekenhuis en dieet. En hij had 'r sinds november niet meer gezien. Maar dan wel allerlei zorg tegenhouden...... Voor ik terug ga moeten meneer en ik nog even een gesprekje hebben.Kan zo`n man niet beter in het mortuarium werken? Die mensen zijn iig al doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
Ik heb me meteen de klere gezocht, bacroban heet die zalf..quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij hadden op het laatst 1 of andere neuszalf, dat spul wat echt goed. Ook tegen pukkels <3
Die koppeling is er voor bepaalde taken en bepaalde tijd, niet full-time. De achtste groepers zijn zelf verantwoordelijk voor hun weekplanning. Ze krijgen aangegeven welke taken er in een week gedaan moeten worden, maar mogen dus zelf bepalen in welke volgorde etc. En in zo'n week zit dan dus ook, ik zeg maar wat, anderhalf uur waarin ze samen met hun kleuter-maatje aan iets werken. En dat is niet altijd de kleuter helpen met een werkje, maar er zijn een aantal school-brede projecten zoals een project over architectuur, dan kunnen ze dus samen werken aan bijvoorbeeld het ontwerpen van een eigen huis of stad, met elk hun eigen inbreng.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat ik me altijd afvraag: is dat ook nog leuk in groep 8? Of ben je dan alleen maar bezig om anderen te helpen? Voor de onderbouw is het geweldig natuurlijk.
Wel fijn dat er voor Sasha dan ook sneller plek is!
Hebben we! Smeer ik er vanavond op.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:36 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Zinkzalf schijnt te helpen snoop. Iig tegen de jeuk, en het droogt de blaasjes ook sneller uit.
dat samenwerken is echt heel leuk, gr8ers die die kleine kleutertjes aan het voorlezen zijn bijv. Mijn grote vind het dus geweldigquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die koppeling is er voor bepaalde taken en bepaalde tijd, niet full-time. De achtste groepers zijn zelf verantwoordelijk voor hun weekplanning. Ze krijgen aangegeven welke taken er in een week gedaan moeten worden, maar mogen dus zelf bepalen in welke volgorde etc. En in zo'n week zit dan dus ook, ik zeg maar wat, anderhalf uur waarin ze samen met hun kleuter-maatje aan iets werken. En dat is niet altijd de kleuter helpen met een werkje, maar er zijn een aantal school-brede projecten zoals een project over architectuur, dan kunnen ze dus samen werken aan bijvoorbeeld het ontwerpen van een eigen huis of stad, met elk hun eigen inbreng.
Een van de mooiste voorbeelden van iets dergelijks vond ik toen jongste in Year 1/groep 2 zat: ze hadden een unit over een levenscyclus en hadden eieren in een broedmachientje gehad. Die waren uitgekomen, en ze hebben voor de kuikens gezorgd. De halve school (van 1400 man) kwam op bezoek in de pauzes e.d. omdat ze het zo leuk vonden. Uiteindelijk werden de kuikens te groot en verplaatst naar de kleuters, maar eerst kwamen de Year 8's op bezoek om de nieuwe ren te ontwerpen. Die moesten dus praten met de Year 1s, die de 'specialisten' waren op het gebied van wat kuikens nodig hebben. Echt heel tof!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die koppeling is er voor bepaalde taken en bepaalde tijd, niet full-time. De achtste groepers zijn zelf verantwoordelijk voor hun weekplanning. Ze krijgen aangegeven welke taken er in een week gedaan moeten worden, maar mogen dus zelf bepalen in welke volgorde etc. En in zo'n week zit dan dus ook, ik zeg maar wat, anderhalf uur waarin ze samen met hun kleuter-maatje aan iets werken. En dat is niet altijd de kleuter helpen met een werkje, maar er zijn een aantal school-brede projecten zoals een project over architectuur, dan kunnen ze dus samen werken aan bijvoorbeeld het ontwerpen van een eigen huis of stad, met elk hun eigen inbreng.
Leuk he!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Op de school van Pepijn hebben ze maandelijks maatjes activiteiten. Dingen als gezelschapsspelletjes, samen voor elkaar kerstkaarten knutselen, met de voorsleesdagen samen een stripverhaal maken. Wat zowel de oudere als jongere kinderen geweldig vinden. Pepijn heeft het daar dan echt nog dagen over. en zijn maatje is ook dolenthousiast over hem. Echt heel leuk! Maar goed het moet dan natuurlijk wel klikken met je maatje.
Ik moet opeens denken aan een middag bij jou...quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ja idd, lezen is ook een van de dingen die ze samen kunnen doen.
Ja dat was echt schattig!quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan een middag bij jou...
Toen de oudste van TF ging voorlezen voor de jongere kinderen, op het eind alleen nog voor de oudste van ET... Lief was dat.
maar voor de zoveelste keer rekenen uitleggen aan een minder goed meekomend klasgenootje vind ik ook wel van een heel andere orde dan een maatje uit een veel lagere klas.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
mijn grote had daar op een gegeven moment echt de schurft over in. moest ie wéér hetzelfde uitleggen, (hij moest helpen bij rekenen omdat hij er goed in was??) enniehoe, het heeft hem geen goed gedaan. We moeten er nu met z'n allen keihard aan trekken om hem met wiskunde weer op de rit te krijgen. Zoveel aversie heeft ie tegen rekenen gekregen.
maar een voorleeskleuter vond ie wel altijd leuk, of helpen met opscheppen tijdens het kerstdiner. ( al klaagden ze daar dit jaar ook over, eerst de onderbouw, moest de bovenbouw helpen opscheppen, toen ze zelf aan de beurt waren was alle boerenkool op)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker wel!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:20 schreef trui het volgende:
wat fijn amaranta, een hele last van jullie schouders! gefeliciteerd!
Nou, dat was anders best lekker!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:38 schreef Sorbootje het volgende:
Je weet zeker dat dat niet inhoudt dat ik weer sta te koken Tico?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:44 schreef p_iglet het volgende:
maar voor de zoveelste keer rekenen uitleggen aan een minder goed meekomend klasgenootje vind ik ook wel van een heel andere orde dan een maatje uit een veel lagere klas.
Het moet wel nut hebben voor alle partijen.
wat moet jij nou bij de griek in Sneek?!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, dat was anders best lekker!
En nee, bij de griek in Sneek..
Eten?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat moet jij nou bij de griek in Sneek?!
die voelde ik aankomenquote:
Nee ik ben af en toe wel daar in de buurt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die voelde ik aankomen![]()
maar wat een end van huis joh.dat is mij eigenlijk al te gortig, voor 'even' uit eten.
Ja, het was ook nog een klein sportwagentje, Alfa Romeo, Ik wist dat de eigenaar het niet licht ging opvatten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:58 schreef livelink het volgende:
Balen is dat Lily. En zo'n stomme bumper is inderdaad hardstikke duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |