quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:55 schreef trui het volgende:
nou hier is de kwaliteit van 't ijs ook nog niet helemaal op elfstedentochtniveau....
Schaats aandoen? En niet erop gaan staan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:09 schreef Vicky het volgende:
Ik sta op de schaats maar me voeten doen zeer!!
hahahahaha! en al die mensen er omheen die wel gewoon schaatsen, en hij blijft er maar doorzakken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:55 schreef trui het volgende:
nou hier is de kwaliteit van 't ijs ook nog niet helemaal op elfstedentochtniveau....
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net mijn koelast ontdooit. Dik blok ijs eruit gehaald.Ja, de koelkast ja.
Straks even teruglezen over M, nu eerst kind van school halen.
jammer dat het een reeks is danquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
doorposten dames, dit moet uit mijn at
WTF!? Is dit nou stalking, controle of liefde?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
doorposten dames, dit moet uit mijn at
Kruisje?quote:
Dat dus... al die mensen achter hem schaatsen wel gewoon.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahahahaha! en al die mensen er omheen die wel gewoon schaatsen, en hij blijft er maar doorzakken.![]()
![]()
Geen Fries trouwens. Misschien is dat het wel. chauvinistisch ijs.
Oh dan moet ik mijn vriendje zeker ook maar vragen om hier te posten?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit is toch echte liefde![]()
enne, je kan gewoon gaan schaatsen toch?
nee, ongevraagd is leuker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dan moet ik mijn vriendje zeker ook maar vragen om hier te posten?
Stiekem meelurken...quote:
Misschien ff al je holtes doorspuiten? Met zn spuitstaaf?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef Muks het volgende:
zijn er hier meiden die weten wat een KNO -arts doet als je holtes vol zitten ? Of wil ik dat liever niet weten.... (ben nu aan antibiotica kuur 3 bezig en opknappen doet het niet)
ik moet er niet aan denken!quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef Muks het volgende:
zijn er hier meiden die weten wat een KNO -arts doet als je holtes vol zitten ? Of wil ik dat liever niet weten.... (ben nu aan antibiotica kuur 3 bezig en opknappen doet het niet)
edit : als scan gemaakt maandag, kan nu vervroegd heen met dank aan de huisarts)
Nee... Gewoon controle... Even laten weten dat hij meeleest ;-)quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken!![]()
maar dit was niet stiekem toch?
Zou ik nooit doen.quote:
van mij mag hetquote:
Hoi vriendjequote:
Wie ?quote:
ksssst, blijf ff in je eigen topic!quote:
daar praten ze niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ksssst, blijf ff in je eigen topic!
J. heeft papadag...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |