quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:55 schreef trui het volgende:
nou hier is de kwaliteit van 't ijs ook nog niet helemaal op elfstedentochtniveau....
Schaats aandoen? En niet erop gaan staan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:09 schreef Vicky het volgende:
Ik sta op de schaats maar me voeten doen zeer!!
hahahahaha! en al die mensen er omheen die wel gewoon schaatsen, en hij blijft er maar doorzakken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:55 schreef trui het volgende:
nou hier is de kwaliteit van 't ijs ook nog niet helemaal op elfstedentochtniveau....
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net mijn koelast ontdooit. Dik blok ijs eruit gehaald.Ja, de koelkast ja.
Straks even teruglezen over M, nu eerst kind van school halen.
jammer dat het een reeks is danquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
doorposten dames, dit moet uit mijn at
WTF!? Is dit nou stalking, controle of liefde?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
doorposten dames, dit moet uit mijn at
Kruisje?quote:
Dat dus... al die mensen achter hem schaatsen wel gewoon.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahahahaha! en al die mensen er omheen die wel gewoon schaatsen, en hij blijft er maar doorzakken.![]()
![]()
Geen Fries trouwens. Misschien is dat het wel. chauvinistisch ijs.
Oh dan moet ik mijn vriendje zeker ook maar vragen om hier te posten?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit is toch echte liefde![]()
enne, je kan gewoon gaan schaatsen toch?
nee, ongevraagd is leuker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dan moet ik mijn vriendje zeker ook maar vragen om hier te posten?
Stiekem meelurken...quote:
Misschien ff al je holtes doorspuiten? Met zn spuitstaaf?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef Muks het volgende:
zijn er hier meiden die weten wat een KNO -arts doet als je holtes vol zitten ? Of wil ik dat liever niet weten.... (ben nu aan antibiotica kuur 3 bezig en opknappen doet het niet)
ik moet er niet aan denken!quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef Muks het volgende:
zijn er hier meiden die weten wat een KNO -arts doet als je holtes vol zitten ? Of wil ik dat liever niet weten.... (ben nu aan antibiotica kuur 3 bezig en opknappen doet het niet)
edit : als scan gemaakt maandag, kan nu vervroegd heen met dank aan de huisarts)
Nee... Gewoon controle... Even laten weten dat hij meeleest ;-)quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken!![]()
maar dit was niet stiekem toch?
Zou ik nooit doen.quote:
van mij mag hetquote:
Hoi vriendjequote:
Wie ?quote:
ksssst, blijf ff in je eigen topic!quote:
daar praten ze niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ksssst, blijf ff in je eigen topic!
J. heeft papadag...quote:
Ik ben er ook pas rond half 9.. Eerst sporten. Maar ik taai wel rond 22 af hoor, anders ga ik stuk morgen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, dat gaat hem qua tijd echt niet worden. Ik moet echt op tijd naar bed, anders trek ik de chaos de rest van de tijd nieten als ik pas tgen half 9 bij jullie ben dan zit vroeg er niet in.
Wel lullig, hebben we eindelijk eens een boek en ik heb ik het ook nog eens uit...
Chili voor morgenavond gekookt, nu even mijn gordijn-koofje schuren en voor de tweede keer lakken.quote:
Ik zag ze zondag bij de megastore in Den Haag, stonden er nog vrij veel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:03 schreef Saffier het volgende:
Handige skates Diaan! Gave tas!!!!!
Wij konden nérgens de opklapbare slee vinden... echt nérgens. Gister en eergister een slee kunnen lenen. En vanmiddag is M. vroeger thuis zodat we het ijs op kunnen maar zonder slee en zonder schaatsen is daar niet zo heel veel aan natuurlijk.... Dus heb ik net maar een nieuwe slee gekochtVond het zo lullig voor Tobias. Ylana ligt te slapen bij mijn ouders hihi, dus ik ga nu al snel even samen met Tobias sleeen!!
BE misschien was dat ijs de reden dat je koelkast het niet zo best deed?
Uurtje schaatsen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:31 schreef Brighteyes het volgende:
Wijk-biebje is om 16.30 al dicht. Tot zover mijn plan voor nog een uurtje afleiding.
Ah ja zo. . .quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat Saffier bedoelde dat hun eigen opklapslee nergens in huis te vinden is..
Klefbekken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hie laat ben je hier!
Iets zegt me dat je het niet redt voor het donker.
ik, maar ik zit niet in de buurt van drachtenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:32 schreef Vlindur het volgende:
Had ik mooi een slee op MP geregeld, kom ik daar zegt ze: "Hij is vanochtend al opgehaald, we dachten dat jij het was"![]()
![]()
![]()
![]()
Dus nu hebben we nog niks![]()
Iemand een slee over in de buurt van Drachten?
Ik ben eindelijk gestopt met die k*tpil en nu hoopt stinkie dat het bloeden na drie maanden eindelijk eens klaar is.quote:
Niet raar dat ie niet voor het donker thuis is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk gestopt met die k*tpil en nu hoopt stinkie dat het bloeden na drie maanden eindelijk eens klaar is.![]()
Jeetje, dat is ook wel erg lang zeg....quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk gestopt met die k*tpil en nu hoopt stinkie dat het bloeden na drie maanden eindelijk eens klaar is.![]()
Had je de gebruiksaanwijzing wel goed gelezen, want volgens mij moet je die gewoon oraal innemenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Opsturen is ook niksquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik, maar ik zit niet in de buurt van drachten
Bij Action zag ik van die plastic bakjes voor op de grond voor weinig. En ik kocht onze houten slee in de uitverkoop bij Tuindorado! Met 50% korting ook nog! Was ook gewoon in een sneeuwperiode ook nog.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:32 schreef Vlindur het volgende:
Had ik mooi een slee op MP geregeld, kom ik daar zegt ze: "Hij is vanochtend al opgehaald, we dachten dat jij het was"![]()
![]()
![]()
![]()
Dus nu hebben we nog niks![]()
Iemand een slee over in de buurt van Drachten?
Ja, hoorde bij het wennen zei de ha na anderhalve maand dus ik heb braaf doorgeslit, totdat het 8 dagen voor het einde van de derde strip ineens veel erger werd ipv minder. Klaar dus. Het haalde toch al niks uit voor jn buien ook.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje, dat is ook wel erg lang zeg....
Ik had het nog nooit gehoord! Maar inderdaad, dan kun je beter er,er stoppen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
Tico!
Leandra, zou dat het zijn...
[..]
Ja, hoorde bij het wennen zei de ha na anderhalve maand dus ik heb braaf doorgeslit, totdat het 8 dagen voor het einde van de derde strip ineens veel erger werd ipv minder. Klaar dus. Het haalde toch al niks uit voor jn buien ook.
vicky, wat heerlijk, zo lang buiten!
Die plastic dingen wil ik niet. Ik wil een echte! Zaterdag maar eens kijken of er dan al iets flink in de korting is. Anders wacht ik nog wel een paar wekenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bij Action zag ik van die plastic bakjes voor op de grond voor weinig. En ik kocht onze houten slee in de uitverkoop bij Tuindorado! Met 50% korting ook nog! Was ook gewoon in een sneeuwperiode ook nog.
Klopt!! De nieuwe heb ik net bij de Aldi gekocht, 18 euro voor een opklapbare slee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat Saffier bedoelde dat hun eigen opklapslee nergens in huis te vinden is..
quote:Over Saffier gesproken... ik hoorde die naam vanmorgen op het kdv. Daar was een klein donkerventje die zo heette.
3 maanden? Dat meen je niet serieus hoop ik toch? Pfoe!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |