abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107814410
Uit het kasteel komen is nog een probleem, omdat ik steeds door de grond val en dood ben.
De weaponplaque's pakt mijn wapen wel, maar laat het niet zien en ben hem dus kwijt.
pi_107814617
hmmm geen idee hoe die dingen werken.. en ik snap niet dat je dood valt. maar ik zal het blijven proberen :D
I'm right and you know it
pi_107814644
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef Aezeal het volgende:
hmmm geen idee hoe die dingen werken.. en ik snap niet dat je dood valt. maar ik zal het blijven proberen :D
Ik ben wel nu slapen man, moet morgen vroeg op. Zal het morgen wellicht weer even voor je checken.

Succes nog!
pi_107814679
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef Aezeal het volgende:
hmmm geen idee hoe die dingen werken.. en ik snap niet dat je dood valt. maar ik zal het blijven proberen :D
Heb je de "checkpoint" al ergens geplaatst?
quote:
Linking doors is the tricky part and where many modders tire. Here’s some simple tips on how to do it: Double click the door and take a note of the ID number. Then go outside to your exterior cell and double click the door you want to linkt o the interior. Just tick the box teleport and choose your interior cell in the dropdown. Then choose the door with the number you took note of in the second dropdown (Reference). Click View Teleport Marker. Place the marker where the player is supposed to end up standing when he uses the door. Again, click View Teleport marker and place the marker on the other side as well. With a bit of practice, you’ll be a pro in no-time.
Van http://frontierskyrim.wordpress.com/2012/02/
I am not lost, it's just I've no idea where I am
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 februari 2012 @ 00:34:20 #205
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107814894
Turian de allesdinges zegt hoi:



quote:
Major:

Alteration (alles, aangezien ik robes draag)
Block (5/5 Shield Wall en verder iig tot elemental protection)
Destruction (zal vast wel weer fire worden)
One-Handed (maces)

Minor:

Alchemy (tot aan Benefactor)
Enchanting (middelste- en rechtertak)
Restoration (regeneration, respite, recovery, avoid death)
Smithing (om maces te maken en te improven)
:P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_107814970
Jij krijgt er ook echt geen genoeg van he? _O-
I am not lost, it's just I've no idea where I am
pi_107815094
Ja de teleport markers stonden er (ander kon hij helemaal niet naar binnen of buiten) moet ze denk ik anders positioneren. (maar als ik na elke verandering de creation kit uit ga om te testen duurt het eeuwen)
I'm right and you know it
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 februari 2012 @ 00:51:22 #208
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107815164
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Jij krijgt er ook echt geen genoeg van he? _O-
Nope :D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_107815621
lol mijn halve interior is een halve meter naar beneden verplaatst (ook deels vloeren en muren), mijn mannequins die kijken naar me en volgen me door de kamer (als NPC's dus)

Ik snap die mannequins niet die heb ik gekopieerd uit Hjerim
I'm right and you know it
pi_107815639
Ik wil mods op de xbox :(
pi_107815860
Nou de vloeren liggen geloof ik weer recht..

Iedereen is welkom om eens een kijkje te komen nemen.
I'm right and you know it
  vrijdag 10 februari 2012 @ 03:03:16 #212
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_107816121
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_107817560
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 02:01 schreef Aezeal het volgende:
Nou de vloeren liggen geloof ik weer recht..

Iedereen is welkom om eens een kijkje te komen nemen.
Hoe kan je zoeken in die Workshop :?
Ik wil best jouw mod uitproberen, maar dan moet ik m eerst vinden :P

Over mannequins:
"I simply made a new copy of the mannequin from the Actors list.

Copied all 4 objects from a player home.
1. XMarkerHeading linked to the Mannequin.
2. NobleTableRound01 from the static folder to stand on.
3. PlayerHouseMannequin which is an Actor and linked to the XMarkerHeading.
4. MannequinActivateTrig which is an activator. Not sure how its linked to the mannequin yet, but if you copy from a player house its setup correctly already.

You then click an object and press '1' twice to make it 'invisible' so you can select objects below it. Do this until you can select the PlayerHouseMannequin. Select it.
On the toolbar, use the >Edit >Search & Replace... feature to change that mannequin to the one you created.

The linked refs also serve to make the reference a persistent one (Persist Location column= (all) ). That means it doesn't get rebuilt / repositioned when the cell is reloaded. I think you could add a self ref link on the mannequin actor to achieve the same result.

The trigger is a bounding box around the mannequin that accepts the player activation request "'E' - Activate Mannequin", which then activates the mannequin inventory from the actor."

Misschien heb je daar wat aan.

[ Bericht 8% gewijzigd door DeHovenier op 10-02-2012 09:09:00 ]
Children of the night. What music they make.
pi_107817581
quote:
Blijft een episch filmpje.
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:32:46 #215
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_107818174
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nope :D
Zou je niet eens een keer meer quests gaan doen volgens mij ben je nog nooit verder als de intro gekomen ? :9
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_107819115
Wilde ik net een text-based RPG engine maken in mIRC, komt Bethesda met een Creation kit ;(
pi_107819307
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 08:58 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hoe kan je zoeken in die Workshop :?
Ik wil best jouw mod uitproberen, maar dan moet ik m eerst vinden :P

Over mannequins:
"I simply made a new copy of the mannequin from the Actors list.

Copied all 4 objects from a player home.
1. XMarkerHeading linked to the Mannequin.
2. NobleTableRound01 from the static folder to stand on.
3. PlayerHouseMannequin which is an Actor and linked to the XMarkerHeading.
4. MannequinActivateTrig which is an activator. Not sure how its linked to the mannequin yet, but if you copy from a player house its setup correctly already.

You then click an object and press '1' twice to make it 'invisible' so you can select objects below it. Do this until you can select the PlayerHouseMannequin. Select it.
On the toolbar, use the >Edit >Search & Replace... feature to change that mannequin to the one you created.

The linked refs also serve to make the reference a persistent one (Persist Location column= (all) ). That means it doesn't get rebuilt / repositioned when the cell is reloaded. I think you could add a self ref link on the mannequin actor to achieve the same result.

The trigger is a bounding box around the mannequin that accepts the player activation request "'E' - Activate Mannequin", which then activates the mannequin inventory from the actor."

Misschien heb je daar wat aan.
Nou in de categorie houses: Aezeal's Castle.
FS1986 kon hem vinden dus hij zou er moeten zijn neem ik aan :D
I'm right and you know it
pi_107819399
Ik kan hem zelf overigens ook niet vinden tenzij ik onder my files oid kijk moet ik bekennen
I'm right and you know it
pi_107819407
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:26 schreef Aezeal het volgende:
Ik kan hem zelf overigens ook niet vinden tenzij ik onder my files oid kijk moet ik bekennen
Een search functie waarin je kan typen zou idd geen kwaad kunnen
I'm right and you know it
pi_107819473
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:27 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Een search functie waarin je kan typen zou idd geen kwaad kunnen
Ik vind hem wel onder houses en dan selecteren op most recent. Met 30/pagina staat ie nu op pagina 2.

Kijk eens zou ik zeggen. Ik ga nu ff winkelen en dan avonddienst dus ik lees het wel.

Feedback over alles wat het niet doet hoor ik graag :D
I'm right and you know it
pi_107820167
Ik heb hem gevonden, maar ik maak eerst m'n tutorial af.
Children of the night. What music they make.
pi_107820227
Vraagje (4:15)
Zit dat nou in de creation kit? Het is me niet helemaal duidelijk.
Ik heb namelijk skyrim op pc niet gekocht, omdat ik op ps3 al gekocht had. Maar wil graag ook dat dat steden openen geen laadtijden heeft. Maar het is me niet duidelijk of dat nou een mod is, of een onderdeel van de creation kit.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_107820320
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:59 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje (4:15)
Zit dat nou in de creation kit? Het is me niet helemaal duidelijk.
Ik heb namelijk skyrim op pc niet gekocht, omdat ik op ps3 al gekocht had. Maar wil graag ook dat dat steden openen geen laadtijden heeft. Maar het is me niet duidelijk of dat nou een mod is, of een onderdeel van de creation kit.
Bijna alles ingame in dat filmpje zijn verschillende mods waarmee de Steam Workshop is gelaunched.

Weet iemand hier hoe ik een npc kan laten spawnen in Tamriel, en een quest marker boven op hem zet? Het lukt mij niet. Er verschijnt gewoon niets. De NPC heb ik op initially disabled gezet, maar hij moet worden enabled bij queststage 10 (Alias wordt enabled), maar hij staat er niet. Ik heb zelf MapMarkers neergelegd, deze toegevoegd aan papyrus script properties met ObjectReference, en die AddtoMap bij de queststage.
pi_107820576
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:03 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Bijna alles ingame in dat filmpje zijn verschillende mods waarmee de Steam Workshop is gelaunched.

Weet iemand hier hoe ik een npc kan laten spawnen in Tamriel, en een quest marker boven op hem zet? Het lukt mij niet. Er verschijnt gewoon niets. De NPC heb ik op initially disabled gezet, maar hij moet worden enabled bij queststage 10 (Alias wordt enabled), maar hij staat er niet. Ik heb zelf MapMarkers neergelegd, deze toegevoegd aan papyrus script properties met ObjectReference, en die AddtoMap bij de queststage.
Het is dus een mod, waarom kan ik die dan niet vinden op skyrimnexus?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:15:38 #225
189961 ex
aperture science
pi_107820647
Oef, de laatste 2 weken maar 3 uurtjes gespeeld :). Dit weekend (voorral vanavond & morgen) maar even een inhaal slag maken. Tijd om smithing naar 100 te trainen en om de quest lines af te maken \o/.

Dan ben ik er wel klaar mee denk ik voor een tijdje :P.
The cake is a lie!
pi_107820675
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:13 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Het is dus een mod, waarom kan ik die dan niet vinden op skyrimnexus?
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=8058
?
pi_107820965
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_107821060
Nee.

[ Bericht 92% gewijzigd door STING op 10-02-2012 12:40:16 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:36:22 #229
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_107821401
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 februari 2012 @ 12:14:26 #230
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107822844
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:32 schreef genakt het volgende:

[..]

Zou je niet eens een keer meer quests gaan doen volgens mij ben je nog nooit verder als de intro gekomen ? :9
Ik heb het een keer uitgespeeld op een 48 dunmer sneakwarrior (geen assassin, Drizzt is een good guy :P ), ben redelijk ver gekomen met een 40 en een 38, maar die ben ik kwijtgeraakt door corrupt savefiles ;(

Conclusie: ik ben wèl verder gekomen dan de intro :6
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:38:41 #231
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107823606
Dus op hoeveel uren sta je nu?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 februari 2012 @ 12:43:39 #232
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107823763
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:38 schreef The_Substitute het volgende:
Dus op hoeveel uren sta je nu?
Alles bij mekaar genomen incl. Skyrim wel opgestart maar alt-tabbed (en dat is ZEKER de helft van de tijd) naar bureaublad: 673 uur. Maak daar ongeveer 325 echt gespeelde uren van :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_107824060
..non est vivere sed valere vita est ..
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:01:20 #234
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107824211
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alles bij mekaar genomen incl. Skyrim wel opgestart maar alt-tabbed (en dat is ZEKER de helft van de tijd) naar bureaublad: 673 uur. Maak daar ongeveer 325 echt gespeelde uren van :P
Whoo.

Nog ff een jaartje doorspelen, dan ben ik je wel voorbij. :7
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 februari 2012 @ 13:15:13 #235
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107824631
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:01 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Whoo.

Nog ff een jaartje doorspelen, dan ben ik je wel voorbij. :7
Pff, net ff uitgerekend, 325/24 = 13,5 dag aan speeltijd van 11/11/11 tot nu :D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_107825768
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:30 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Ik vind hem wel onder houses en dan selecteren op most recent. Met 30/pagina staat ie nu op pagina 2.

Kijk eens zou ik zeggen. Ik ga nu ff winkelen en dan avonddienst dus ik lees het wel.

Feedback over alles wat het niet doet hoor ik graag :D
Goed, ik deed maar gelijk coc aezealscastle en toen was ik in je kasteel. Ik kwam er later achter dat je een teleport had ingebouwd die in de buurt van Whiterun staat.

Toen ik binnen was, ging ik gelijk naar buiten, en wat ik zag was dit:


Ik deed tgm aan en sprong naar beneden om het geheel van onderaf te bekijken:


Toen coc'e ik weer naar binnen en ging een beetje rondlopen. In een kamer zag ik dit:


Je kan naar beneden kijken maar je valt niet, je staat alleen een stukje lager dan de grond:


In de hal zag ik ook dit:


De deur bij de Mannequins kan wel open maar je kan er niet door :')


Ga ik weer naar buiten, zie ik een gat in de grond:


En er ontbreken wel meer dingen buiten:


Als laatste die teleporteerkamer. Hoort dat er zo uit te zien, met die zwevende deur?


En die weapon plates eten je wapens op. Die mannequins werken wel, tenminste, ik kan ze mijn armor equippen maar ik weet niet of ze rondlopen.
En veel boeken liggen op de grond, en toen ik binnen was hoorde ik een raar geluid, dat bleek dus een boek te zijn dat klem zat in een boekenplank. En je kan geen boeken in de boekenkasten zetten.
Children of the night. What music they make.
pi_107826193
Bij de Creation Kit krijg ik niks te zien als ik een actor in de cell zet, iemand enig idee hoe dit kan?
pi_107826712
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef kilozout het volgende:
Bij de Creation Kit krijg ik niks te zien als ik een actor in de cell zet, iemand enig idee hoe dit kan?
Nee, ik hou me (nog) niet bezig met actors.
Children of the night. What music they make.
pi_107833117
quote:
Jaw dropping......
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_107834207
Dat met die grond buiten vind ik erg raar, die was er bij mij altijd wel en die heb ik niet meer veranderd.
De grond binnen dat klopt wel, is waarschijnlijk het laatste van gisteren wat ik nog moet terug zetten.

En die deur moet wel zweven idd.

Dat van de boekenkasten snap ik helemaal niet die zijn gewoon gekopieerd geworden geweest uit de bards guild, die heb ik niet zelf erin gezet.
I'm right and you know it
pi_107834263
Het is echt frusterend om zelf uit te zoeken hoe alles werkt en hoe je alles vindt in de CK :')
Children of the night. What music they make.
pi_107834617
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
Het is echt frusterend om zelf uit te zoeken hoe alles werkt en hoe je alles vindt in de CK :')
Ik frustreer me met name eraan dat je zo makkelijk dingen verplaatst terwijl je met iets anders bezig bent. Dat met die vloeren IN het huis in mijn mod moet haast gebeurd zijn toen ik met de weapon racks en mannequins bezig was. Achteraf kan je dan alles handmatig weer goed maken (of ik moet de cel weggooien en opnieuw kopieren.
Zo'n weapon rack maken is ook nog niet eenvoudig trouwens, allemaal losse delen. En heb ik ze gekopieerd doen ze het nog niet. (die plaques boven daar heb ik misschien last van collisions want ik vond mijn ebony one handed sword terug in het struikje ernaast... vannacht wordt die dus gedelete.. sowieso teveel clutter in al die huizen.)

Ben nog steeds erg verbaasd dat er delen van de grond extern bij mijn huissje weg zijn... daar heb ik gewoon ingame over heen gelopen.. en van onder was het ook helemaal dicht.
I'm right and you know it
pi_107834964
Als jullie een huisje bouwen, zetten jullie die dan in de Tamriel worldspace of in bijv. SolitudeWorld? :)
pi_107835549
tamriel.. whiterun world zag ik niet ingame
I'm right and you know it
pi_107838531
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:10 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Ik frustreer me met name eraan dat je zo makkelijk dingen verplaatst terwijl je met iets anders bezig bent. Dat met die vloeren IN het huis in mijn mod moet haast gebeurd zijn toen ik met de weapon racks en mannequins bezig was. Achteraf kan je dan alles handmatig weer goed maken (of ik moet de cel weggooien en opnieuw kopieren.
Zo'n weapon rack maken is ook nog niet eenvoudig trouwens, allemaal losse delen. En heb ik ze gekopieerd doen ze het nog niet. (die plaques boven daar heb ik misschien last van collisions want ik vond mijn ebony one handed sword terug in het struikje ernaast... vannacht wordt die dus gedelete.. sowieso teveel clutter in al die huizen.)

Ben nog steeds erg verbaasd dat er delen van de grond extern bij mijn huissje weg zijn... daar heb ik gewoon ingame over heen gelopen.. en van onder was het ook helemaal dicht.
Die Ebony Greatsword lag bij mij op de grond.
Children of the night. What music they make.
pi_107838654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:22 schreef Nezhi het volgende:
Als jullie een huisje bouwen, zetten jullie die dan in de Tamriel worldspace of in bijv. SolitudeWorld? :)
Ik moet het eerst nog voor elkaar zien te krijgen dat ik zo'n ding kan neerzetten. Een huis heeft toch een exterior nodig en een interior? Exterior hoe het van de buitenkant uitziet en interior hoe het van de binnenkant uit ziet. Ik probeer dan een exterior te maken van allerlei onderdelen, zoals muren, pilaren, bovenstukken, verdiepingen enzo... maar of ze komen nooit goed te zitten (allerlei kieren en gaten), of ik kan bepaalde onderdelen niet vinden. Ik wil altijd zelf huis ontwerpen en bouwen.
Children of the night. What music they make.
pi_107840989
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:01 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die Ebony Greatsword lag bij mij op de grond.
Ja daar had ik hem ook geplaatst zodat mijn (nieuwe char) iets had om te proberen op de racks
I'm right and you know it
pi_107841013
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:03 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik moet het eerst nog voor elkaar zien te krijgen dat ik zo'n ding kan neerzetten. Een huis heeft toch een exterior nodig en een interior? Exterior hoe het van de buitenkant uitziet en interior hoe het van de binnenkant uit ziet. Ik probeer dan een exterior te maken van allerlei onderdelen, zoals muren, pilaren, bovenstukken, verdiepingen enzo... maar of ze komen nooit goed te zitten (allerlei kieren en gaten), of ik kan bepaalde onderdelen niet vinden. Ik wil altijd zelf huis ontwerpen en bouwen.
Exterior )en interior) ook altijd maken met de gridsnap aan anders lukt het nooit.

In de tutorials komt dit ook naar voren en zeggen ze dat je het niet kan eyeballen.
I'm right and you know it
pi_107842143
Ik heb ook eens heel simpel een mod gemaakt die een huis ergens toevoegd, moet zeggen dat het wel aardig werkt, alleen kan de CK enorm irritant doen :')
I am not lost, it's just I've no idea where I am
pi_107842603
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:46 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Exterior )en interior) ook altijd maken met de gridsnap aan anders lukt het nooit.

In de tutorials komt dit ook naar voren en zeggen ze dat je het niet kan eyeballen.
Dat sowieso.
Children of the night. What music they make.
pi_107843909
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:19 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat sowieso.
Verder heb ik dus de helft van de onderste 2 verdiepingen in mijn mod moeten terugzetten en dat ging wel goed. Met dubbel click en dan gewoon de xyz waarden instellen gaat het ook makkelijk
I'm right and you know it
pi_107845313
Welke xyz waarden moet je dan instellen?
Children of the night. What music they make.
  Forum Admin vrijdag 10 februari 2012 @ 22:14:57 #253
35723 crew  GGMM
pi_107845508
quote:
Ongelooflijk vet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_107847399
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:10 schreef DeHovenier het volgende:
Welke xyz waarden moet je dan instellen?
Nou van de hoogte etc. Als je bij alle z waarden het zelfde nummer doet liggen ze allemaal even hoog. En dan afhankelijk van de grootte van de structuren kan de x-y doen.. maar als je ze met snap grid met 32 of 64 of zo doet kan je het meestal vrij goed instellen. je moet alleen WEL de juiste muren etc met elkaar gebruiken want ik zag bv wel dat de muren van de bardscollege (solitude muren oid) allemaal hoekjes hebben om precies om de pilaren heen te vallen. Die kan je niet zomaar gebruiken zonder die pilaren.
I'm right and you know it
pi_107851504
Ow keey

De foutjes die ik kon vinden aan het interieur en exterieur (zoals in beeld gebracht door Hovenier) zijn verbeterd. Geen gaten meer in mijn mooie zwevende kasteel.

Weapon plaques en mannequins blijft lastig. Ik zal beginnen met wat crafting stations neer te zetten zodat je meer aan het huis hebt (weinig moeite en veel plezier voor de gebruikers)
I'm right and you know it
pi_107852674
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ongelooflijk vet.
Inderdaad :D
pi_107853881
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ongelooflijk vet.
Ja erg mooi.. Skyrim movie maker.
Alleen dat zwaard van de "goeie" op het eind.. beetje jammer net of je regelrecht een JRPG/manga oid binnen loopt
I'm right and you know it
pi_107855108
Wtf, ik word opeens door alles en iedereen aangevallen :?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:28:59 #259
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_107855298
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:16 schreef StarGazer het volgende:
Wtf, ik word opeens door alles en iedereen aangevallen :?
vampier of bounty
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_107855443
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:28 schreef wise het volgende:

[..]

vampier of bounty
Ja, en wat kan ik ertegen doen? :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:41:37 #261
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_107855585
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:35 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ja, en wat kan ik ertegen doen? :')
Ja dat ligt er dus aan of je een bounty hebt of dat je een vampier bent...

Vampier -> feeden
Bounty -> vluchten en later nog eens terugkomen
Ok stelletje hokboeren
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:42:16 #262
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_107855603
Grrr ik heb die DLC geinstalleerd en nu crasht Skyrim na een paar minuten, terwijl ik wel aan de specs voldoe. Heb al met mijn videosettings zitten stoeien, maar hij blijft het doen :(.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_107855633
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:59 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Nou van de hoogte etc. Als je bij alle z waarden het zelfde nummer doet liggen ze allemaal even hoog. En dan afhankelijk van de grootte van de structuren kan de x-y doen.. maar als je ze met snap grid met 32 of 64 of zo doet kan je het meestal vrij goed instellen. je moet alleen WEL de juiste muren etc met elkaar gebruiken want ik zag bv wel dat de muren van de bardscollege (solitude muren oid) allemaal hoekjes hebben om precies om de pilaren heen te vallen. Die kan je niet zomaar gebruiken zonder die pilaren.
Ah ok. Ik heb snap grid op 128 staan, maakt het uit of je 32 doet of 64? Je moet idd dezelfde elementen gebruiken in de kit. Maar ik wilde eens een shack bouwen aan t water vlakbij Riften, dus ik gebruikte de shack-kit, maar daar zitten geen daken bij :?

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:05 schreef Aezeal het volgende:
Ow keey

De foutjes die ik kon vinden aan het interieur en exterieur (zoals in beeld gebracht door Hovenier) zijn verbeterd. Geen gaten meer in mijn mooie zwevende kasteel.

Weapon plaques en mannequins blijft lastig. Ik zal beginnen met wat crafting stations neer te zetten zodat je meer aan het huis hebt (weinig moeite en veel plezier voor de gebruikers)
Ben benieuwd, als ik heb gegeten ga ik het weer testen.
Children of the night. What music they make.
pi_107855686
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:35 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ja, en wat kan ik ertegen doen? :')
Kijk eens bij je criminele stats? Daar staat of je een bounty hebt ja ofte nee. Dan moet je gewoon die bounty betalen, of niet maar dan ga je naar het gevang, of je kan kiezen om je een weg naar buiten te vechten maar dan wordt je bounty alleen maar hoger, tenzij je alle witnesses killt.
Children of the night. What music they make.
pi_107855726
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:41 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ja dat ligt er dus aan of je een bounty hebt of dat je een vampier bent...

Vampier -> feeden
Bounty -> vluchten en later nog eens terugkomen
Kom er net achter dat ik een vampier ben. Feeden dus? Bij slapende bewoners zeker? En is er een manier om van het vampier zijn helemaal af te komen?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_107855745
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:47 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Kom er net achter dat ik een vampier ben. Feeden dus? Bij slapende bewoners zeker? En is er een manier om van het vampier zijn helemaal af te komen?
Lees dit maar door: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Vampirism
Children of the night. What music they make.
pi_107856004
quote:
Ok tnx
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_107856580
Dingdingding! Level 20 met mijn nieuwe char :DNu maar naar de grijsbaarden.
Pogo dancing!
pi_107856662
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:28 schreef Crocodi1e het volgende:
Dingdingding! Level 20 met mijn nieuwe char :DNu maar naar de grijsbaarden.
Aight. Ik ben al level 18 met m'n nieuwe char.
Children of the night. What music they make.
pi_107856910
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:32 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Aight. Ik ben al level 18 met m'n nieuwe char.
Nice, wat voor soort char ben je?
Pogo dancing!
pi_107857640
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:41 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Nice, wat voor soort char ben je?
Een Dunmer die zich concentreert op 1h, block, heavy armor en alchemy. Beetje destruction erbij ook.
Children of the night. What music they make.
pi_107857642
Het 2e woord van unrelenting force geleerd en ook whirlwind sprint. Nu moet ik de horn terughalen maar dat kan nog wel even wachten.
Pogo dancing!
pi_107857680
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:09 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Een Dunmer die zich concentreert op 1h, block, heavy armor en alchemy. Beetje destruction erbij ook.
cool! Ik ben een nord met de focus op: 1h, block, heavy armor en smithing.
Pogo dancing!
pi_107858061
Oja, ik probeer ook een beetje te smithen, maar ik ga niet powerlevelen.
Children of the night. What music they make.
pi_107858291
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:24 schreef DeHovenier het volgende:
Oja, ik probeer ook een beetje te smithen, maar ik ga niet powerlevelen.
Powerlevelen is niet zo slim nee met het scaling systeem. Gewoon als jij of een follower pantsers of wapens nodig heeft, smithen en niet kopen. Dan kom je er ook wel en je powerlevelt dan niet + je bespaart geld.
Pogo dancing!
pi_107858491
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:05 schreef Aezeal het volgende:
Ow keey

De foutjes die ik kon vinden aan het interieur en exterieur (zoals in beeld gebracht door Hovenier) zijn verbeterd. Geen gaten meer in mijn mooie zwevende kasteel.

Weapon plaques en mannequins blijft lastig. Ik zal beginnen met wat crafting stations neer te zetten zodat je meer aan het huis hebt (weinig moeite en veel plezier voor de gebruikers)
Goed, ik ben net wezen kijken, en er zitten geen gaten meer in de vloer. Maar ik kwam wel wat anders tegen. Toen ik de voordeur uitstapte had ik het geluk dat ik werd aangevallen door een draak. Deze draak vliegt echter door de grond en de torens heen. Ook is dat beest veel kleiner, bijna even groot als jou (aaahh, lief babydraakje, koetjiekoetjiekoe :P). Ik weet niet hoe je dat kan fixen?






Children of the night. What music they make.
pi_107858571

Huzaren hebben ook gekromde zwaarden! Huzzah!
pi_107858761
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:31 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Powerlevelen is niet zo slim nee met het scaling systeem. Gewoon als jij of een follower pantsers of wapens nodig heeft, smithen en niet kopen. Dan kom je er ook wel en je powerlevelt dan niet + je bespaart geld.
Idd. En voor de rest veel potions maken die ik kan verkopen! Ingredienten verzamelen is leuk, want je komt nog eens ergens en je wordt altijd aangevallen door bandieten/dieren, en je ontdekt altijd wel wat.

Wat wel kan is veel sieraden smithen, want die zijn meer waard. Maar silver/gold ore is moeilijker te krijgen.
Children of the night. What music they make.
pi_107859241
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:48 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Idd. En voor de rest veel potions maken die ik kan verkopen! Ingredienten verzamelen is leuk, want je komt nog eens ergens en je wordt altijd aangevallen door bandieten/dieren, en je ontdekt altijd wel wat.

Wat wel kan is veel sieraden smithen, want die zijn meer waard. Maar silver/gold ore is moeilijker te krijgen.
Hmm ja aan alchemy doe ik niet zoveel. Ik kan een health en stamina potion maken en een poison van 25 damage maar voor de rest niet zoveel. Ik verzamel wel altijd alle ingredienten die ik kan vinden, want ze wegen bijna niks en als ik er heel veel heb kan ik er toch mooi veel gold mee verdienen door ze te verkopen. Sieraden smithen doe ik niet. Er is trouwens een spell waarmee je iron ore in silver ore kan veranderen, waarna je silver ore weer in gold ore kan veranderen. Ik vond deze spell aan het einde van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pogo dancing!
pi_107859714
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:07 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Hmm ja aan alchemy doe ik niet zoveel. Ik kan een health en stamina potion maken en een poison van 25 damage maar voor de rest niet zoveel. Ik verzamel wel altijd alle ingredienten die ik kan vinden, want ze wegen bijna niks en als ik er heel veel heb kan ik er toch mooi veel gold mee verdienen door ze te verkopen. Sieraden smithen doe ik niet. Er is trouwens een spell waarmee je iron ore in silver ore kan veranderen, waarna je silver ore weer in gold ore kan veranderen. Ik vond deze spell aan het einde van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die SpellTome heb ik ook gevonden. Transmute, toch? Komt mooi uit want ik heb 50 iron ore's die ik dan mooi kan omsmelten naar zilver/goud.
Children of the night. What music they make.
pi_107859831
Ik loop een grot uit, valt er opeens een draak dood uit de lucht.

Gratis Dragon Soul :').
pi_107860064
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die SpellTome heb ik ook gevonden. Transmute, toch? Komt mooi uit want ik heb 50 iron ore's die ik dan mooi kan omsmelten naar zilver/goud.
Ja Transmute is het idd. Nou da's chill, 50 silver of gold ores :D
Pogo dancing!
pi_107860077
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:29 schreef Sloggi het volgende:
Ik loop een grot uit, valt er opeens een draak dood uit de lucht.

Gratis Dragon Soul :').
The divines are smiling to you, traveler.
Pogo dancing!
pi_107860132
I used to be a flying dragon...
Conscience do cost.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 11 februari 2012 @ 14:43:18 #285
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107860227
Die transmute is handig idd :9
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_107860284
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:40 schreef ems. het volgende:
I used to be a flying dragon...
Heb je deze al gehad? :D

Children of the night. What music they make.
pi_107860733
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:41 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Nice, wat voor soort char ben je?
Ik had het verkeerd, ben al level 24 :P
Children of the night. What music they make.
pi_107862569
Zo, The Mask of Clavicus Vile is van mij *O*
Children of the night. What music they make.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 11 februari 2012 @ 16:05:41 #289
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107862597
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:04 schreef DeHovenier het volgende:
Zo, The Mask of Clavicus Vile is van mij *O*
*O*
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_107862656
En nu ben ik ook 110% Fireproof *O*
Children of the night. What music they make.
pi_107862865
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:07 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Hmm ja aan alchemy doe ik niet zoveel. Ik kan een health en stamina potion maken en een poison van 25 damage maar voor de rest niet zoveel. Ik verzamel wel altijd alle ingredienten die ik kan vinden, want ze wegen bijna niks en als ik er heel veel heb kan ik er toch mooi veel gold mee verdienen door ze te verkopen. Sieraden smithen doe ik niet. Er is trouwens een spell waarmee je iron ore in silver ore kan veranderen, waarna je silver ore weer in gold ore kan veranderen. Ik vond deze spell aan het einde van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, combineer Blue Mountain Flower plus Blue Butterfly Wing en je hebt een potion dat je wel voor 300 coins per flesje kan verkopen! Daar verdien je goed aan, maar alle merchants hebben te weinig geld, dat is wel jammer.
Children of the night. What music they make.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 11 februari 2012 @ 16:18:17 #292
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107862902
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:08 schreef DeHovenier het volgende:
En nu ben ik ook 110% Fireproof *O*
In Skyrim kun je beter frostproof zijn :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP zaterdag 11 februari 2012 @ 16:20:08 #293
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107862956
Ik ben die Argonian trouwens alweer beu :') Eerst maar eens verder gaan met m'n lvl 32 Blackguard :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_107863321
En als je Oblivion niet hebt uitgespeeld, kun je beter niet die quest van Sheogorath doen. Want dan weet je hoe de MQ van OBL eindigt.

Zoals ik dus :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

In Skyrim kun je beter frostproof zijn :P
Mja, het is handig qua dragons, maar er zijn wel meer dragons dan alleen Firedragons :P
Children of the night. What music they make.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 11 februari 2012 @ 16:33:44 #295
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107863343
Gewoon 100% magicproof zijn :9
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_107863423
Wat heeft die Sheogorath een irritante stem! Als ik hem spreek doe ik altijd gelijk het geluid uit :')
Children of the night. What music they make.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 11 februari 2012 @ 16:37:23 #297
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107863452
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:36 schreef DeHovenier het volgende:
Wat heeft die Sheogorath een irritante stem! Als ik hem spreek doe ik altijd gelijk het geluid uit :')
Ik vind hem juist gaaf :D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_107863606
Ik heb zin om nu weer een nieuwe char te beginnen, maar ik wil eigenlijk ook wel verder gaan met mijn huidige. Wat zal ik doen?
Pogo dancing!
pi_107863762
Waar jij het meest zin in hebt? :P
Conscience do cost.
pi_107863830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:50 schreef ems. het volgende:
Waar jij het meest zin in hebt? :P
Maar het is 50/50 :P

Ik ga denk ik gewoon een nieuwe maken en dan afwisselen met mijn andere.

#FoK!exit
Pogo dancing!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')