abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107814410
Uit het kasteel komen is nog een probleem, omdat ik steeds door de grond val en dood ben.
De weaponplaque's pakt mijn wapen wel, maar laat het niet zien en ben hem dus kwijt.
pi_107814617
hmmm geen idee hoe die dingen werken.. en ik snap niet dat je dood valt. maar ik zal het blijven proberen :D
I'm right and you know it
pi_107814644
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef Aezeal het volgende:
hmmm geen idee hoe die dingen werken.. en ik snap niet dat je dood valt. maar ik zal het blijven proberen :D
Ik ben wel nu slapen man, moet morgen vroeg op. Zal het morgen wellicht weer even voor je checken.

Succes nog!
pi_107814679
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef Aezeal het volgende:
hmmm geen idee hoe die dingen werken.. en ik snap niet dat je dood valt. maar ik zal het blijven proberen :D
Heb je de "checkpoint" al ergens geplaatst?
quote:
Linking doors is the tricky part and where many modders tire. Here’s some simple tips on how to do it: Double click the door and take a note of the ID number. Then go outside to your exterior cell and double click the door you want to linkt o the interior. Just tick the box teleport and choose your interior cell in the dropdown. Then choose the door with the number you took note of in the second dropdown (Reference). Click View Teleport Marker. Place the marker where the player is supposed to end up standing when he uses the door. Again, click View Teleport marker and place the marker on the other side as well. With a bit of practice, you’ll be a pro in no-time.
Van http://frontierskyrim.wordpress.com/2012/02/
I am not lost, it's just I've no idea where I am
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 februari 2012 @ 00:34:20 #205
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107814894
Turian de allesdinges zegt hoi:



quote:
Major:

Alteration (alles, aangezien ik robes draag)
Block (5/5 Shield Wall en verder iig tot elemental protection)
Destruction (zal vast wel weer fire worden)
One-Handed (maces)

Minor:

Alchemy (tot aan Benefactor)
Enchanting (middelste- en rechtertak)
Restoration (regeneration, respite, recovery, avoid death)
Smithing (om maces te maken en te improven)
:P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_107814970
Jij krijgt er ook echt geen genoeg van he? _O-
I am not lost, it's just I've no idea where I am
pi_107815094
Ja de teleport markers stonden er (ander kon hij helemaal niet naar binnen of buiten) moet ze denk ik anders positioneren. (maar als ik na elke verandering de creation kit uit ga om te testen duurt het eeuwen)
I'm right and you know it
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 februari 2012 @ 00:51:22 #208
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107815164
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Jij krijgt er ook echt geen genoeg van he? _O-
Nope :D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_107815621
lol mijn halve interior is een halve meter naar beneden verplaatst (ook deels vloeren en muren), mijn mannequins die kijken naar me en volgen me door de kamer (als NPC's dus)

Ik snap die mannequins niet die heb ik gekopieerd uit Hjerim
I'm right and you know it
pi_107815639
Ik wil mods op de xbox :(
pi_107815860
Nou de vloeren liggen geloof ik weer recht..

Iedereen is welkom om eens een kijkje te komen nemen.
I'm right and you know it
  vrijdag 10 februari 2012 @ 03:03:16 #212
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_107816121
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_107817560
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 02:01 schreef Aezeal het volgende:
Nou de vloeren liggen geloof ik weer recht..

Iedereen is welkom om eens een kijkje te komen nemen.
Hoe kan je zoeken in die Workshop :?
Ik wil best jouw mod uitproberen, maar dan moet ik m eerst vinden :P

Over mannequins:
"I simply made a new copy of the mannequin from the Actors list.

Copied all 4 objects from a player home.
1. XMarkerHeading linked to the Mannequin.
2. NobleTableRound01 from the static folder to stand on.
3. PlayerHouseMannequin which is an Actor and linked to the XMarkerHeading.
4. MannequinActivateTrig which is an activator. Not sure how its linked to the mannequin yet, but if you copy from a player house its setup correctly already.

You then click an object and press '1' twice to make it 'invisible' so you can select objects below it. Do this until you can select the PlayerHouseMannequin. Select it.
On the toolbar, use the >Edit >Search & Replace... feature to change that mannequin to the one you created.

The linked refs also serve to make the reference a persistent one (Persist Location column= (all) ). That means it doesn't get rebuilt / repositioned when the cell is reloaded. I think you could add a self ref link on the mannequin actor to achieve the same result.

The trigger is a bounding box around the mannequin that accepts the player activation request "'E' - Activate Mannequin", which then activates the mannequin inventory from the actor."

Misschien heb je daar wat aan.

[ Bericht 8% gewijzigd door DeHovenier op 10-02-2012 09:09:00 ]
Children of the night. What music they make.
pi_107817581
quote:
Blijft een episch filmpje.
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:32:46 #215
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_107818174
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nope :D
Zou je niet eens een keer meer quests gaan doen volgens mij ben je nog nooit verder als de intro gekomen ? :9
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_107819115
Wilde ik net een text-based RPG engine maken in mIRC, komt Bethesda met een Creation kit ;(
pi_107819307
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 08:58 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hoe kan je zoeken in die Workshop :?
Ik wil best jouw mod uitproberen, maar dan moet ik m eerst vinden :P

Over mannequins:
"I simply made a new copy of the mannequin from the Actors list.

Copied all 4 objects from a player home.
1. XMarkerHeading linked to the Mannequin.
2. NobleTableRound01 from the static folder to stand on.
3. PlayerHouseMannequin which is an Actor and linked to the XMarkerHeading.
4. MannequinActivateTrig which is an activator. Not sure how its linked to the mannequin yet, but if you copy from a player house its setup correctly already.

You then click an object and press '1' twice to make it 'invisible' so you can select objects below it. Do this until you can select the PlayerHouseMannequin. Select it.
On the toolbar, use the >Edit >Search & Replace... feature to change that mannequin to the one you created.

The linked refs also serve to make the reference a persistent one (Persist Location column= (all) ). That means it doesn't get rebuilt / repositioned when the cell is reloaded. I think you could add a self ref link on the mannequin actor to achieve the same result.

The trigger is a bounding box around the mannequin that accepts the player activation request "'E' - Activate Mannequin", which then activates the mannequin inventory from the actor."

Misschien heb je daar wat aan.
Nou in de categorie houses: Aezeal's Castle.
FS1986 kon hem vinden dus hij zou er moeten zijn neem ik aan :D
I'm right and you know it
pi_107819399
Ik kan hem zelf overigens ook niet vinden tenzij ik onder my files oid kijk moet ik bekennen
I'm right and you know it
pi_107819407
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:26 schreef Aezeal het volgende:
Ik kan hem zelf overigens ook niet vinden tenzij ik onder my files oid kijk moet ik bekennen
Een search functie waarin je kan typen zou idd geen kwaad kunnen
I'm right and you know it
pi_107819473
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:27 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Een search functie waarin je kan typen zou idd geen kwaad kunnen
Ik vind hem wel onder houses en dan selecteren op most recent. Met 30/pagina staat ie nu op pagina 2.

Kijk eens zou ik zeggen. Ik ga nu ff winkelen en dan avonddienst dus ik lees het wel.

Feedback over alles wat het niet doet hoor ik graag :D
I'm right and you know it
pi_107820167
Ik heb hem gevonden, maar ik maak eerst m'n tutorial af.
Children of the night. What music they make.
pi_107820227
Vraagje (4:15)
Zit dat nou in de creation kit? Het is me niet helemaal duidelijk.
Ik heb namelijk skyrim op pc niet gekocht, omdat ik op ps3 al gekocht had. Maar wil graag ook dat dat steden openen geen laadtijden heeft. Maar het is me niet duidelijk of dat nou een mod is, of een onderdeel van de creation kit.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_107820320
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:59 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje (4:15)
Zit dat nou in de creation kit? Het is me niet helemaal duidelijk.
Ik heb namelijk skyrim op pc niet gekocht, omdat ik op ps3 al gekocht had. Maar wil graag ook dat dat steden openen geen laadtijden heeft. Maar het is me niet duidelijk of dat nou een mod is, of een onderdeel van de creation kit.
Bijna alles ingame in dat filmpje zijn verschillende mods waarmee de Steam Workshop is gelaunched.

Weet iemand hier hoe ik een npc kan laten spawnen in Tamriel, en een quest marker boven op hem zet? Het lukt mij niet. Er verschijnt gewoon niets. De NPC heb ik op initially disabled gezet, maar hij moet worden enabled bij queststage 10 (Alias wordt enabled), maar hij staat er niet. Ik heb zelf MapMarkers neergelegd, deze toegevoegd aan papyrus script properties met ObjectReference, en die AddtoMap bij de queststage.
pi_107820576
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:03 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Bijna alles ingame in dat filmpje zijn verschillende mods waarmee de Steam Workshop is gelaunched.

Weet iemand hier hoe ik een npc kan laten spawnen in Tamriel, en een quest marker boven op hem zet? Het lukt mij niet. Er verschijnt gewoon niets. De NPC heb ik op initially disabled gezet, maar hij moet worden enabled bij queststage 10 (Alias wordt enabled), maar hij staat er niet. Ik heb zelf MapMarkers neergelegd, deze toegevoegd aan papyrus script properties met ObjectReference, en die AddtoMap bij de queststage.
Het is dus een mod, waarom kan ik die dan niet vinden op skyrimnexus?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:15:38 #225
189961 ex
aperture science
pi_107820647
Oef, de laatste 2 weken maar 3 uurtjes gespeeld :). Dit weekend (voorral vanavond & morgen) maar even een inhaal slag maken. Tijd om smithing naar 100 te trainen en om de quest lines af te maken \o/.

Dan ben ik er wel klaar mee denk ik voor een tijdje :P.
The cake is a lie!
pi_107820675
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:13 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Het is dus een mod, waarom kan ik die dan niet vinden op skyrimnexus?
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=8058
?
pi_107820965
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_107821060
Nee.

[ Bericht 92% gewijzigd door STING op 10-02-2012 12:40:16 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:36:22 #229
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_107821401
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 februari 2012 @ 12:14:26 #230
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107822844
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:32 schreef genakt het volgende:

[..]

Zou je niet eens een keer meer quests gaan doen volgens mij ben je nog nooit verder als de intro gekomen ? :9
Ik heb het een keer uitgespeeld op een 48 dunmer sneakwarrior (geen assassin, Drizzt is een good guy :P ), ben redelijk ver gekomen met een 40 en een 38, maar die ben ik kwijtgeraakt door corrupt savefiles ;(

Conclusie: ik ben wèl verder gekomen dan de intro :6
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:38:41 #231
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107823606
Dus op hoeveel uren sta je nu?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 februari 2012 @ 12:43:39 #232
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107823763
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:38 schreef The_Substitute het volgende:
Dus op hoeveel uren sta je nu?
Alles bij mekaar genomen incl. Skyrim wel opgestart maar alt-tabbed (en dat is ZEKER de helft van de tijd) naar bureaublad: 673 uur. Maak daar ongeveer 325 echt gespeelde uren van :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_107824060
..non est vivere sed valere vita est ..
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:01:20 #234
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107824211
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alles bij mekaar genomen incl. Skyrim wel opgestart maar alt-tabbed (en dat is ZEKER de helft van de tijd) naar bureaublad: 673 uur. Maak daar ongeveer 325 echt gespeelde uren van :P
Whoo.

Nog ff een jaartje doorspelen, dan ben ik je wel voorbij. :7
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 februari 2012 @ 13:15:13 #235
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107824631
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:01 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Whoo.

Nog ff een jaartje doorspelen, dan ben ik je wel voorbij. :7
Pff, net ff uitgerekend, 325/24 = 13,5 dag aan speeltijd van 11/11/11 tot nu :D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_107825768
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:30 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Ik vind hem wel onder houses en dan selecteren op most recent. Met 30/pagina staat ie nu op pagina 2.

Kijk eens zou ik zeggen. Ik ga nu ff winkelen en dan avonddienst dus ik lees het wel.

Feedback over alles wat het niet doet hoor ik graag :D
Goed, ik deed maar gelijk coc aezealscastle en toen was ik in je kasteel. Ik kwam er later achter dat je een teleport had ingebouwd die in de buurt van Whiterun staat.

Toen ik binnen was, ging ik gelijk naar buiten, en wat ik zag was dit:


Ik deed tgm aan en sprong naar beneden om het geheel van onderaf te bekijken:


Toen coc'e ik weer naar binnen en ging een beetje rondlopen. In een kamer zag ik dit:


Je kan naar beneden kijken maar je valt niet, je staat alleen een stukje lager dan de grond:


In de hal zag ik ook dit:


De deur bij de Mannequins kan wel open maar je kan er niet door :')


Ga ik weer naar buiten, zie ik een gat in de grond:


En er ontbreken wel meer dingen buiten:


Als laatste die teleporteerkamer. Hoort dat er zo uit te zien, met die zwevende deur?


En die weapon plates eten je wapens op. Die mannequins werken wel, tenminste, ik kan ze mijn armor equippen maar ik weet niet of ze rondlopen.
En veel boeken liggen op de grond, en toen ik binnen was hoorde ik een raar geluid, dat bleek dus een boek te zijn dat klem zat in een boekenplank. En je kan geen boeken in de boekenkasten zetten.
Children of the night. What music they make.
pi_107826193
Bij de Creation Kit krijg ik niks te zien als ik een actor in de cell zet, iemand enig idee hoe dit kan?
pi_107826712
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef kilozout het volgende:
Bij de Creation Kit krijg ik niks te zien als ik een actor in de cell zet, iemand enig idee hoe dit kan?
Nee, ik hou me (nog) niet bezig met actors.
Children of the night. What music they make.
pi_107833117
quote:
Jaw dropping......
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_107834207
Dat met die grond buiten vind ik erg raar, die was er bij mij altijd wel en die heb ik niet meer veranderd.
De grond binnen dat klopt wel, is waarschijnlijk het laatste van gisteren wat ik nog moet terug zetten.

En die deur moet wel zweven idd.

Dat van de boekenkasten snap ik helemaal niet die zijn gewoon gekopieerd geworden geweest uit de bards guild, die heb ik niet zelf erin gezet.
I'm right and you know it
pi_107834263
Het is echt frusterend om zelf uit te zoeken hoe alles werkt en hoe je alles vindt in de CK :')
Children of the night. What music they make.
pi_107834617
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
Het is echt frusterend om zelf uit te zoeken hoe alles werkt en hoe je alles vindt in de CK :')
Ik frustreer me met name eraan dat je zo makkelijk dingen verplaatst terwijl je met iets anders bezig bent. Dat met die vloeren IN het huis in mijn mod moet haast gebeurd zijn toen ik met de weapon racks en mannequins bezig was. Achteraf kan je dan alles handmatig weer goed maken (of ik moet de cel weggooien en opnieuw kopieren.
Zo'n weapon rack maken is ook nog niet eenvoudig trouwens, allemaal losse delen. En heb ik ze gekopieerd doen ze het nog niet. (die plaques boven daar heb ik misschien last van collisions want ik vond mijn ebony one handed sword terug in het struikje ernaast... vannacht wordt die dus gedelete.. sowieso teveel clutter in al die huizen.)

Ben nog steeds erg verbaasd dat er delen van de grond extern bij mijn huissje weg zijn... daar heb ik gewoon ingame over heen gelopen.. en van onder was het ook helemaal dicht.
I'm right and you know it
pi_107834964
Als jullie een huisje bouwen, zetten jullie die dan in de Tamriel worldspace of in bijv. SolitudeWorld? :)
pi_107835549
tamriel.. whiterun world zag ik niet ingame
I'm right and you know it
pi_107838531
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:10 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Ik frustreer me met name eraan dat je zo makkelijk dingen verplaatst terwijl je met iets anders bezig bent. Dat met die vloeren IN het huis in mijn mod moet haast gebeurd zijn toen ik met de weapon racks en mannequins bezig was. Achteraf kan je dan alles handmatig weer goed maken (of ik moet de cel weggooien en opnieuw kopieren.
Zo'n weapon rack maken is ook nog niet eenvoudig trouwens, allemaal losse delen. En heb ik ze gekopieerd doen ze het nog niet. (die plaques boven daar heb ik misschien last van collisions want ik vond mijn ebony one handed sword terug in het struikje ernaast... vannacht wordt die dus gedelete.. sowieso teveel clutter in al die huizen.)

Ben nog steeds erg verbaasd dat er delen van de grond extern bij mijn huissje weg zijn... daar heb ik gewoon ingame over heen gelopen.. en van onder was het ook helemaal dicht.
Die Ebony Greatsword lag bij mij op de grond.
Children of the night. What music they make.
pi_107838654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:22 schreef Nezhi het volgende:
Als jullie een huisje bouwen, zetten jullie die dan in de Tamriel worldspace of in bijv. SolitudeWorld? :)
Ik moet het eerst nog voor elkaar zien te krijgen dat ik zo'n ding kan neerzetten. Een huis heeft toch een exterior nodig en een interior? Exterior hoe het van de buitenkant uitziet en interior hoe het van de binnenkant uit ziet. Ik probeer dan een exterior te maken van allerlei onderdelen, zoals muren, pilaren, bovenstukken, verdiepingen enzo... maar of ze komen nooit goed te zitten (allerlei kieren en gaten), of ik kan bepaalde onderdelen niet vinden. Ik wil altijd zelf huis ontwerpen en bouwen.
Children of the night. What music they make.
pi_107840989
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:01 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die Ebony Greatsword lag bij mij op de grond.
Ja daar had ik hem ook geplaatst zodat mijn (nieuwe char) iets had om te proberen op de racks
I'm right and you know it
pi_107841013
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:03 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik moet het eerst nog voor elkaar zien te krijgen dat ik zo'n ding kan neerzetten. Een huis heeft toch een exterior nodig en een interior? Exterior hoe het van de buitenkant uitziet en interior hoe het van de binnenkant uit ziet. Ik probeer dan een exterior te maken van allerlei onderdelen, zoals muren, pilaren, bovenstukken, verdiepingen enzo... maar of ze komen nooit goed te zitten (allerlei kieren en gaten), of ik kan bepaalde onderdelen niet vinden. Ik wil altijd zelf huis ontwerpen en bouwen.
Exterior )en interior) ook altijd maken met de gridsnap aan anders lukt het nooit.

In de tutorials komt dit ook naar voren en zeggen ze dat je het niet kan eyeballen.
I'm right and you know it
pi_107842143
Ik heb ook eens heel simpel een mod gemaakt die een huis ergens toevoegd, moet zeggen dat het wel aardig werkt, alleen kan de CK enorm irritant doen :')
I am not lost, it's just I've no idea where I am
pi_107842603
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:46 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Exterior )en interior) ook altijd maken met de gridsnap aan anders lukt het nooit.

In de tutorials komt dit ook naar voren en zeggen ze dat je het niet kan eyeballen.
Dat sowieso.
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')