abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107820675
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:13 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Het is dus een mod, waarom kan ik die dan niet vinden op skyrimnexus?
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=8058
?
pi_107820965
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_107821060
Nee.

[ Bericht 92% gewijzigd door STING op 10-02-2012 12:40:16 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:36:22 #229
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_107821401
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 februari 2012 @ 12:14:26 #230
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107822844
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:32 schreef genakt het volgende:

[..]

Zou je niet eens een keer meer quests gaan doen volgens mij ben je nog nooit verder als de intro gekomen ? :9
Ik heb het een keer uitgespeeld op een 48 dunmer sneakwarrior (geen assassin, Drizzt is een good guy :P ), ben redelijk ver gekomen met een 40 en een 38, maar die ben ik kwijtgeraakt door corrupt savefiles ;(

Conclusie: ik ben wèl verder gekomen dan de intro :6
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:38:41 #231
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107823606
Dus op hoeveel uren sta je nu?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 februari 2012 @ 12:43:39 #232
Rawr
pi_107823763
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:38 schreef The_Substitute het volgende:
Dus op hoeveel uren sta je nu?
Alles bij mekaar genomen incl. Skyrim wel opgestart maar alt-tabbed (en dat is ZEKER de helft van de tijd) naar bureaublad: 673 uur. Maak daar ongeveer 325 echt gespeelde uren van :P
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_107824060
..non est vivere sed valere vita est ..
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:01:20 #234
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107824211
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alles bij mekaar genomen incl. Skyrim wel opgestart maar alt-tabbed (en dat is ZEKER de helft van de tijd) naar bureaublad: 673 uur. Maak daar ongeveer 325 echt gespeelde uren van :P
Whoo.

Nog ff een jaartje doorspelen, dan ben ik je wel voorbij. :7
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 februari 2012 @ 13:15:13 #235
Rawr
pi_107824631
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:01 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Whoo.

Nog ff een jaartje doorspelen, dan ben ik je wel voorbij. :7
Pff, net ff uitgerekend, 325/24 = 13,5 dag aan speeltijd van 11/11/11 tot nu :D
pi_107825768
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:30 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Ik vind hem wel onder houses en dan selecteren op most recent. Met 30/pagina staat ie nu op pagina 2.

Kijk eens zou ik zeggen. Ik ga nu ff winkelen en dan avonddienst dus ik lees het wel.

Feedback over alles wat het niet doet hoor ik graag :D
Goed, ik deed maar gelijk coc aezealscastle en toen was ik in je kasteel. Ik kwam er later achter dat je een teleport had ingebouwd die in de buurt van Whiterun staat.

Toen ik binnen was, ging ik gelijk naar buiten, en wat ik zag was dit:

Ik deed tgm aan en sprong naar beneden om het geheel van onderaf te bekijken:

Toen coc'e ik weer naar binnen en ging een beetje rondlopen. In een kamer zag ik dit:

Je kan naar beneden kijken maar je valt niet, je staat alleen een stukje lager dan de grond:

In de hal zag ik ook dit:

De deur bij de Mannequins kan wel open maar je kan er niet door :')

Ga ik weer naar buiten, zie ik een gat in de grond:

En er ontbreken wel meer dingen buiten:

Als laatste die teleporteerkamer. Hoort dat er zo uit te zien, met die zwevende deur?

En die weapon plates eten je wapens op. Die mannequins werken wel, tenminste, ik kan ze mijn armor equippen maar ik weet niet of ze rondlopen.
En veel boeken liggen op de grond, en toen ik binnen was hoorde ik een raar geluid, dat bleek dus een boek te zijn dat klem zat in een boekenplank. En je kan geen boeken in de boekenkasten zetten.
Children of the night. What music they make.
pi_107826193
Bij de Creation Kit krijg ik niks te zien als ik een actor in de cell zet, iemand enig idee hoe dit kan?
pi_107826712
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef kilozout het volgende:
Bij de Creation Kit krijg ik niks te zien als ik een actor in de cell zet, iemand enig idee hoe dit kan?
Nee, ik hou me (nog) niet bezig met actors.
pi_107833117
quote:
Jaw dropping......
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_107834207
Dat met die grond buiten vind ik erg raar, die was er bij mij altijd wel en die heb ik niet meer veranderd.
De grond binnen dat klopt wel, is waarschijnlijk het laatste van gisteren wat ik nog moet terug zetten.

En die deur moet wel zweven idd.

Dat van de boekenkasten snap ik helemaal niet die zijn gewoon gekopieerd geworden geweest uit de bards guild, die heb ik niet zelf erin gezet.
I'm right and you know it
pi_107834263
Het is echt frusterend om zelf uit te zoeken hoe alles werkt en hoe je alles vindt in de CK :')
pi_107834617
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
Het is echt frusterend om zelf uit te zoeken hoe alles werkt en hoe je alles vindt in de CK :')
Ik frustreer me met name eraan dat je zo makkelijk dingen verplaatst terwijl je met iets anders bezig bent. Dat met die vloeren IN het huis in mijn mod moet haast gebeurd zijn toen ik met de weapon racks en mannequins bezig was. Achteraf kan je dan alles handmatig weer goed maken (of ik moet de cel weggooien en opnieuw kopieren.
Zo'n weapon rack maken is ook nog niet eenvoudig trouwens, allemaal losse delen. En heb ik ze gekopieerd doen ze het nog niet. (die plaques boven daar heb ik misschien last van collisions want ik vond mijn ebony one handed sword terug in het struikje ernaast... vannacht wordt die dus gedelete.. sowieso teveel clutter in al die huizen.)

Ben nog steeds erg verbaasd dat er delen van de grond extern bij mijn huissje weg zijn... daar heb ik gewoon ingame over heen gelopen.. en van onder was het ook helemaal dicht.
pi_107834964
Als jullie een huisje bouwen, zetten jullie die dan in de Tamriel worldspace of in bijv. SolitudeWorld? :)
pi_107835549
tamriel.. whiterun world zag ik niet ingame
pi_107838531
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:10 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Ik frustreer me met name eraan dat je zo makkelijk dingen verplaatst terwijl je met iets anders bezig bent. Dat met die vloeren IN het huis in mijn mod moet haast gebeurd zijn toen ik met de weapon racks en mannequins bezig was. Achteraf kan je dan alles handmatig weer goed maken (of ik moet de cel weggooien en opnieuw kopieren.
Zo'n weapon rack maken is ook nog niet eenvoudig trouwens, allemaal losse delen. En heb ik ze gekopieerd doen ze het nog niet. (die plaques boven daar heb ik misschien last van collisions want ik vond mijn ebony one handed sword terug in het struikje ernaast... vannacht wordt die dus gedelete.. sowieso teveel clutter in al die huizen.)

Ben nog steeds erg verbaasd dat er delen van de grond extern bij mijn huissje weg zijn... daar heb ik gewoon ingame over heen gelopen.. en van onder was het ook helemaal dicht.
Die Ebony Greatsword lag bij mij op de grond.
pi_107838654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:22 schreef Nezhi het volgende:
Als jullie een huisje bouwen, zetten jullie die dan in de Tamriel worldspace of in bijv. SolitudeWorld? :)
Ik moet het eerst nog voor elkaar zien te krijgen dat ik zo'n ding kan neerzetten. Een huis heeft toch een exterior nodig en een interior? Exterior hoe het van de buitenkant uitziet en interior hoe het van de binnenkant uit ziet. Ik probeer dan een exterior te maken van allerlei onderdelen, zoals muren, pilaren, bovenstukken, verdiepingen enzo... maar of ze komen nooit goed te zitten (allerlei kieren en gaten), of ik kan bepaalde onderdelen niet vinden. Ik wil altijd zelf huis ontwerpen en bouwen.
pi_107840989
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:01 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die Ebony Greatsword lag bij mij op de grond.
Ja daar had ik hem ook geplaatst zodat mijn (nieuwe char) iets had om te proberen op de racks
pi_107841013
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:03 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik moet het eerst nog voor elkaar zien te krijgen dat ik zo'n ding kan neerzetten. Een huis heeft toch een exterior nodig en een interior? Exterior hoe het van de buitenkant uitziet en interior hoe het van de binnenkant uit ziet. Ik probeer dan een exterior te maken van allerlei onderdelen, zoals muren, pilaren, bovenstukken, verdiepingen enzo... maar of ze komen nooit goed te zitten (allerlei kieren en gaten), of ik kan bepaalde onderdelen niet vinden. Ik wil altijd zelf huis ontwerpen en bouwen.
Exterior )en interior) ook altijd maken met de gridsnap aan anders lukt het nooit.

In de tutorials komt dit ook naar voren en zeggen ze dat je het niet kan eyeballen.
pi_107842143
Ik heb ook eens heel simpel een mod gemaakt die een huis ergens toevoegd, moet zeggen dat het wel aardig werkt, alleen kan de CK enorm irritant doen :')
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
pi_107842603
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:46 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Exterior )en interior) ook altijd maken met de gridsnap aan anders lukt het nooit.

In de tutorials komt dit ook naar voren en zeggen ze dat je het niet kan eyeballen.
Dat sowieso.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')