Waar kan ik dit krijgenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:19 schreef Jivis het volgende:
Dit al gepost? De resultaten van een Skyrim developers game jam. Onder andere een werebear () en een vliegende vampierlord komen voorbij, maar ook kleine dingetjes zoals voetstappen in de sneeuw. Heel vet!
Same here, was ik wel impressed mee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:48 schreef DeHovenier het volgende:
Net weer een detail gezien: een colonne mieren die van de grond naar een stompje boom marcheren omdat daar een tankard ligt
Lag er toevallig een dooie houthakker naast?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Same here, was ik wel impressed mee.
@filmpje: Echt bijzonder wat ze allemaal gedaan hebben in 1 week.Vrijwel elk stukje was een goede toevoeging aan de game.
Beetje mixed feelings bij het filmpje.. Waarom zou je dit een maand NA Skyrim af is doen? En niet 2 maanden er vóór?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
@filmpje: Echt bijzonder wat ze allemaal gedaan hebben in 1 week.Vrijwel elk stukje was een goede toevoeging aan de game.
Drizzt is zelf een sneakertquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:51 schreef ems. het volgende:
Ik sneak attack drizzt zo door z'n hoofd.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:27 schreef vosss het volgende:
Die spears hadden er vanilla al in moeten zitten
Vergeet ik zomaar ff Levitationquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:31 schreef Sloggi het volgende:
Mwa, medium armour heb ik altijd wat overbodig gevonden. Acrobatics moet sowieso terug, net als levitation spells.
De meest overbodige skill in Skyrim is trouwens pickpocket. Waarom dat een aparte skill is is mij een raadsel.
Ik begrijp best dat ze short sword, longblade, axe, blunt en spear niet meer als aparte skills wilde hebben.. Maar een shortblade past toch prima onder one handed? Spears onder two handed en klaar.. Dan archery weer marksman noemen, en crossbows, darts en throwing stars en knives weer terug. Zó veel moeite kan dat niet kosten. Spears slechts een weekje, zoals ze al bewezen hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En medium armor, sowieso 8 stuks armor (helm, 2 shoulderpieces, chest, legs, left+right gauntlet...), athletics, acrobatics, short swords,...
Medium armor was altijd wat achtergesteld omdat je de beste set in vanilla Morrowind niet ongestraft overal kon dragen (Oridinator armor), en omdat er sowieso weinig variatie in was. (Er waren 4 soorten bonemold ofzo, maar dat was dan weer behoorlijk low-end.. Dreugh was wel redelijk, maar geen complete set).quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:31 schreef Sloggi het volgende:
Mwa, medium armour heb ik altijd wat overbodig gevonden. Acrobatics moet sowieso terug, net als levitation spells.
De meest overbodige skill in Skyrim is trouwens pickpocket. Waarom dat een aparte skill is is mij een raadsel.
Alleen al hierom:quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:27 schreef vosss het volgende:
Die spears hadden er vanilla al in moeten zitten
Het gaat niet om de moeite, het gaat om de toegankelijkheid van het spel. Te veel verschillende skills wordt te ingewikkeld voor de gebruiker, niet voor de ontwikkelaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:55 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat ze short sword, longblade, axe, blunt en spear niet meer als aparte skills wilde hebben.. Maar een shortblade past toch prima onder one handed? Spears onder two handed en klaar.. Dan archery weer marksman noemen, en crossbows, darts en throwing stars en knives weer terug. Zó veel moeite kan dat niet kosten. Spears slechts een weekje, zoals ze al bewezen hebben.
Stiekem zitten er zelfs al crossbows in Skyrim.. Ze zitten wel stevig vast aan de armen van Sphere Centurions, maar toch..
Die Amerikanen ook altijd met hun Super Bowlquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
1.4 vandaag? Iemand hem al binnen?
hihi
En nu issie hartstikke dood?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:05 schreef DeHovenier het volgende:
Leg ik net een Dragon neer, begint daarna een bandiet in de buurt met eem paar pijltjes op me te schieten. Eerder nam hij het ook op tegen die draak. Wat denkt 'ie nou
Bonemold was wel de gaafste set uit Morrowindquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:55 schreef Jeff89 het volgende:
Medium armor was altijd wat achtergesteld omdat je de beste set in vanilla Morrowind niet ongestraft overal kon dragen (Ordinator armor), en omdat er sowieso weinig variatie in was. (Er waren 4 soorten bonemold ofzo, maar dat was dan weer behoorlijk low-end.. Dreugh was wel redelijk, maar geen complete set).
Ongeveer hetzelfde gold voor spear.. Een beetje een ondergeschoven kindje, met relatief weinig variatie.
Ik. Van mij mag er wel een mod komen van skip intro.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie saved er trouwens nog meer vlak voor Hadvar "who are you?" vraagt als je een nieuw char wil spelen?
Ik denk dat ik het een tikkie op ga voeren door een save te maken vlak nadat ik de grot bij Helgen uit ben, op een char die standaard met Ralof meegaat (meer loot, imperial troep is lichter en meer waard) en vanaf daar met showracemenu een nieuwe in mekaar flans
Ik heb een save bij character creation gemaaktquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie saved er trouwens nog meer vlak voor Hadvar "who are you?" vraagt als je een nieuw char wil spelen?
Ik denk dat ik het een tikkie op ga voeren door een save te maken vlak nadat ik de grot bij Helgen uit ben, op een char die standaard met Ralof meegaat (meer loot, imperial troep is lichter en meer waard) en vanaf daar met showracemenu een nieuwe in mekaar flans
?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:18 schreef Rijst het volgende:
Engelse jochies. Zelfs irl zijn het klootzakken.
Uiteraardquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En nu issie hartstikke dood?
Welk lvl ben je inmiddels?
Bij mij saved het spel al automatisch daar, en omdat ik overnieuw ben begonnen met een character heb ik nu 2 saves staan van het moment dat ik uit die kar stap.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie saved er trouwens nog meer vlak voor Hadvar "who are you?" vraagt als je een nieuw char wil spelen?
Ik denk dat ik het een tikkie op ga voeren door een save te maken vlak nadat ik de grot bij Helgen uit ben, op een char die standaard met Ralof meegaat (meer loot, imperial troep is lichter en meer waard) en vanaf daar met showracemenu een nieuwe in mekaar flans
quote:
Hij heeft geen benenquote:
vroeg in de 2000's was het een epic gamequote:Op donderdag 9 februari 2012 14:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij heeft geen benenEn geen armen
Niet eens een nek![]()
Wat een faler
Lees m'n post nog eens? Ik zeg dat ik alle begrip heb voor het schrappen van al die wapens als aparte skill.. Nu ze echter overgestapt zijn op het one/two handed systeem zie ik geen reden waarom ze shortblades en spears daar niet onder kunnen brengen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het gaat niet om de moeite, het gaat om de toegankelijkheid van het spel. Te veel verschillende skills wordt te ingewikkeld voor de gebruiker, niet voor de ontwikkelaar.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:27 schreef DeHovenier het volgende:
Waar zit die schat van de Treasure Map 1? Ik ben nu bij de plek die is aangegeven, maar ik kan niks vinden
Heb je nog een gereedschap ervoor nodig?
Lezen is moeilijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:28 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Lees m'n post nog eens? Ik zeg dat ik alle begrip heb voor het schrappen van al die wapens als aparte skill.. Nu ze echter overgestapt zijn op het one/two handed systeem zie ik geen reden waarom ze shortblades en spears daar niet onder kunnen brengen.
Gewoon naar de omgevallen boom gaan die ten noordoosten van de guardian stones ligt. Er is een treasure chest in de boom gezetquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:27 schreef DeHovenier het volgende:
Waar zit die schat van de Treasure Map 1? Ik ben nu bij de plek die is aangegeven, maar ik kan niks vinden
Heb je nog een gereedschap ervoor nodig?
Dat zou in principe wel kunnen, maar ook mijn 8k nightingale armor texture mod werkte niet meer erdoor, evenals enkele andere. Dan maar liever opnieuw allemaalquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Moet dat? Kan je niet gewoon de (waardeloze) hi-res textures van bethesda laten staan en daar gewoon eventuele HD-packs overheen gooien?
In dat geval mag er ook een Legend of Zelda mod komenquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:31 schreef Crocodi1e het volgende:
Een rayman mod voor skyrim lijkt me vet! En dan kun je Archery levelen als je je vuisten gebruikt
En zachtjes landen door je haar als helikopter te gebruiken
Het leuke van mods is dat je ze zelf kan maken haequote:Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In dat geval mag er ook een Legend of Zelda mod komen![]()
Icluding majo , puntmuts en mastersword. Gras maaien voor geld.
Tijd moet je wel hebben natuurlijk. Plus ik heb die skillz sowieso niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Het leuke van mods is dat je ze zelf kan maken hae
Dus ook geen knieën. Perfecte adventurer dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij heeft geen benenEn geen armen
Niet eens een nek![]()
Wat een faler
Ik ben daar al geweest maar ik heb niks gezienquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon naar de omgevallen boom gaan die ten noordoosten van de guardian stones ligt. Er is een treasure chest in de boom gezet
Wel humor, ik moet de map hebben, anders komt de chest niet tevoorschijn
Is er al een tijdje, dat grasmaaien zou ik maar erbij denken...quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In dat geval mag er ook een Legend of Zelda mod komen![]()
Icluding majo , puntmuts en mastersword. Gras maaien voor geld.
Spears ja, maar waarschijnlijk te makkelijk te abuse door lengte.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En medium armor, sowieso 8 stuks armor (helm, 2 shoulderpieces, chest, legs, left+right gauntlet...), athletics, acrobatics, short swords,...
Ik haar levitation niet, erg leuk. Maar als je als mage kan vliegen naar veilige plekken kan je dan op afstand alles kaput maken. Of een hand zweven en andere hand lightning gooien... lijkt me wat over powered.quote:
Ja, maar dan kan je ze toch nog zien doordat ze een gele gloed uitstralen, en een kleine vervorming van de achtergrond. Bovendien hebben ze altijd van die kleine gele blaadjes om zich heen dwarrelenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef Nezhi het volgende:
Geen teleport, ze zijn volgens mij gewoon invisible en lopen rond.
Tsja, smithing en enchantment zijn ook overpowered. En je kan geen twee dingen tegelijk voor zover ik weet, dus die handjes heb je toch echt nodig om te blijven zweven (hoewel je natuurlijk om en om kunt gebruiken en zo in de lucht kunt blijven met wat oefening).quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:40 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ik haar levitation niet, erg leuk. Maar als je als mage kan vliegen naar veilige plekken kan je dan op afstand alles kaput maken. Of een hand zweven en andere hand lightning gooien... lijkt me wat over powered.
Een Flying/levitation shout (met cooldown en beperkte duur) daarentegen kan dat 2e punt iig weg nemen.
Helemaal eens met deze postquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tsja, smithing en enchantment zijn ook overpowered. En je kan geen twee dingen tegelijk voor zover ik weet, dus die handjes heb je toch echt nodig om te blijven zweven (hoewel je natuurlijk om en om kunt gebruiken en zo in de lucht kunt blijven met wat oefening).
Misbruik kun je altijd maken van bepaalde dingen, maar in Morrowind voegde het wel degelijk een hoop toe aan het spel. En het gaf je ook gewoon een geweldig gevoel van vrijheid: 'anything goes'. Dat gevoel mis ik een beetje in Skyrim en Oblivion.
Ik denk trouwens dat het er vooral is uitgehaald om praktische bezwaren: afgesloten steden enzo.
De lengte is juist HET real-life voordeel wat een speer heeft.. En daarnaast, abuse in singleplayer games moet geen probleem zijn. Dat is de vrije keuze van de speler.. Net als dat 't je vrij staat om smithing/enchantment achterlijk hoog te boosten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:36 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Spears ja, maar waarschijnlijk te makkelijk te abuse door lengte.
Omdat bonemold, chainmail, mithril.. En omdat het kan!quote:Medium armor: nee, waarom?
Jawel! En dan 2 verschillende schouderstukken dragen bijv.. En sowieso lekker veel enchantment slotsquote:8 stukken armor: niet perse
Jawel.. Of in ieder geval een spell oid om speed te boosten.quote:Athletics: niet perse
Sowieso wel. Scrolls of Icarian Flight! Lekker over bergen en steden heen hoppenquote:acrobatics: nee
Helemaal mee eens, en daarom is het extra debiel dat er geen onderscheid is tussen long en shortblades. Nu is er het onderscheid tussen sword en dagger, waarom zou er niet nog een stapje in zijn? Maak de huidige swords iets langer, sterker en langzamer, en de shortswords nog ietsje korter en sneller oid.quote:shortswords: one handed is genoeg
Maar het opent wel allerlei unieke mogelijkheden, zoals bewezen is in Morrowind.. Maar eerlijk gezegd mis ik levitation niet héél erg.quote:levitation: nee, qua gameplay erg overpowered.
Best tof, maar heel moeilijk te implementeren in combat, denk ik. Want waar teleport je jezelf naartoe als je 't activeert?quote:PS die teleport spell die enkele tegenstanders hebben. DIE vind ik wel grappig.
Dat kan met de Tytanis-modquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:17 schreef DeHovenier het volgende:
Het zou trouwens leuk zijn als je bestaande armor ook kon omsmelten naar ingots.
LOL! Hey listen!quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:14 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Is er al een tijdje, dat grasmaaien zou ik maar erbij denken...
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=2588
quote:It (Candle/Magelight) can be used outdoors at night to attract insects for use as alchemical ingredients.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wuuuut, ik lees net iets tofs op de uesp:
[..]
Nee, maar hetzelfde muziekje zit in dit filmpje, en dat is wel al gepostquote:
Moet je deze gast dan zienquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:48 schreef drumstickNL het volgende:
Ook heb ik besloten om maar niet meer aan de creation kit te komen.. .. ik wéét namelijk gewoon dat ik zoals gewoonlijk weer eindig in het maken van een enorme mod oid.damn them timesinks.
Maar ff op favorite drukken dan.quote:I have been modding games since before it was even called modding. During the nineties I was changing games to my own liking without knowing that this business would become an important part of my life in the future. In 2005 I released my first mod to the public.
Hij heeft een vriendin, dus hoe dat kan weet ik ook nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:52 schreef drumstickNL het volgende:
Wat een posts heeft die gast al gemaakt.
[..]
Maar ff op favorite drukken dan.
Zal verder wel geen baan/leven/insert iets hebben.
wtf is dit voor shitquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
Hij wil dit maken, en dat moet even groot als Skyrim worden:
[ afbeelding ]
Ik wil morgen die tutorial afmaken, en dan weet ik een beetje hoe ik verder moet met m'n huisje. Doel is dat ik morgenavond een eigen Hideout vlakbij Whiterun heb, met een mapmarker.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:55 schreef Aezeal het volgende:
Ja daarom begin ik ook niet met quests of zo.. zelfs iets simpels kost dan al uren.. maar een huisje met stijl vind ik altijd wel leuk.
Ik houdt het ook gefaseerd. Als het teveel tijd kost doe ik de volgende stap niet
Plan
Zwevend huis exterieur maken --> gedaan
Teleport naar zwevend huis maken (ook wel deur genoemd) --> gedaan
Zwevend huis interieur maken --> er is nu dus iets maar het lijkt nog iets teveel op de Bards college (maar dat is op zich geen slecht huis).
Bovenstaande is eigenlijk de basis en natuurlijk zal ik wel blijven sleutelen aan interieur en exterieur maar dit wil ik iig bereiken.
Daarna heb ik een paar dingen op mijn verlang lijstje maar waarschijnlijk te moeilijk/ teveel moeite of tijd voor mij:
- zwevend huis beweegt van stad naar stad
- Met een druk op een knop of via een gesprek is er een aanval van draken/monsters etc op mijn huis te activeren (voor ECHTE combat).
- Verdedigers (guards, dwemer constructs oid)
- craften van constructs? (ik verwacht dat iemand dit nog wel voor me maakt eigenlijke)
Er was een mod in Morrowind waarbij het weer invloed had op je health en magicka. Dat was wel tofquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef Nectar het volgende:
heeft je karakter het niet koud op de sneeuwplekken in dit spel?
Succes.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
Hij wil dit maken, en dat moet even groot als Skyrim worden:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |