abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107787132
Die mega-mudcrab :D.

Donkere dungeons hadden er wel in genomen vind ik. En vechten terwijl je op je paard zit is er dus ook zo in te bouwen; dit is eigenlijk de grootste reden dat ik mijn paard amper gebruik. Je moet eerst afstappen voor je iemand aan kunt vallen, het vertraagt het spel eigenlijk.

En de ijs/vuur/waterpijlen moeten er in. Thief FTW.
pi_107787202
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:19 schreef Jivis het volgende:
Dit al gepost? De resultaten van een Skyrim developers game jam. Onder andere een werebear ( :') ) en een vliegende vampierlord komen voorbij, maar ook kleine dingetjes zoals voetstappen in de sneeuw. Heel vet!

Waar kan ik dit krijgen :o :o :o :o :o :o :o :o :o _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_107787238
Oh wacht het was georganiseerd door bethesda. Dus dat betekend dat ze sommige dingen hiervan gaan implementeren in Skyrim? Hoe vet! Dag sociaal leven. Alweer.
pi_107787406
Gezien de laaiend enthousiaste reacties op teh interwebz kan ik me goed voorstellen dat we een aantal dingen hiervan terug gaan zien in een uitbreiding/DLC.

Vooral tof dat heel veel is gebaseerd op de spelbeleving, dat vind ik soms namelijk wat tegenvallen in Skyrim. Ik had ook graag gezien dat je progressie in bepaalde questlines echt invloed heeft op de spelomgeving. Dat is nu eigenlijk 0,0 het geval.
Amen.
pi_107787474
Net weer een detail gezien: een colonne mieren die van de grond naar een stompje boom marcheren omdat daar een tankard ligt :P
Children of the night. What music they make.
pi_107787535
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:48 schreef DeHovenier het volgende:
Net weer een detail gezien: een colonne mieren die van de grond naar een stompje boom marcheren omdat daar een tankard ligt :P
Same here, was ik wel impressed mee. :P

@filmpje: Echt bijzonder wat ze allemaal gedaan hebben in 1 week. :o Vrijwel elk stukje was een goede toevoeging aan de game.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 12:50:47 ]
pi_107787656
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:50 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Same here, was ik wel impressed mee. :P

@filmpje: Echt bijzonder wat ze allemaal gedaan hebben in 1 week. :o Vrijwel elk stukje was een goede toevoeging aan de game.
Lag er toevallig een dooie houthakker naast? :P
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:08:37 #108
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107788097
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:50 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Beetje mixed feelings bij het filmpje.. Waarom zou je dit een maand NA Skyrim af is doen? En niet 2 maanden er vóór?
Dan had ik nu misschien niet steeds om spears hoeven zeuren.. :P
En die magic/archery killcams zijn in principe gewoon hetzelfde idee als de killcams met guns in Fallout, evenals het companion managementsysteem waarvan ik me direct al afvroeg waarom ze dat niet hebben overgenomen.

Die seizoenen, waterflow en meer licht/donker mogelijkheden zijn wel erg tof, evenals mounted dragons en mounted combat :D
Spell combinations is ook grappig.. Doet me denken aan de MW soultrap/conjure glitch :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 februari 2012 @ 13:11:01 #109
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107788176
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:51 schreef ems. het volgende:
Ik sneak attack drizzt zo door z'n hoofd.
Drizzt is zelf een sneakert :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_107788789
Die spears hadden er vanilla al in moeten zitten }:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 februari 2012 @ 13:28:29 #111
Rawr
pi_107788839
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:27 schreef vosss het volgende:
:Y

En medium armor, sowieso 8 stuks armor (helm, 2 shoulderpieces, chest, legs, left+right gauntlet...), athletics, acrobatics, short swords,... O-)
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_107788944
Mwa, medium armour heb ik altijd wat overbodig gevonden. Acrobatics moet sowieso terug, net als levitation spells.

De meest overbodige skill in Skyrim is trouwens pickpocket. Waarom dat een aparte skill is is mij een raadsel.
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 februari 2012 @ 13:33:27 #113
Rawr
pi_107789001
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:31 schreef Sloggi het volgende:
Mwa, medium armour heb ik altijd wat overbodig gevonden. Acrobatics moet sowieso terug, net als levitation spells.

De meest overbodige skill in Skyrim is trouwens pickpocket. Waarom dat een aparte skill is is mij een raadsel.
Vergeet ik zomaar ff Levitation :o _O_
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:55:23 #114
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107789807
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En medium armor, sowieso 8 stuks armor (helm, 2 shoulderpieces, chest, legs, left+right gauntlet...), athletics, acrobatics, short swords,... O-)
Ik begrijp best dat ze short sword, longblade, axe, blunt en spear niet meer als aparte skills wilde hebben.. Maar een shortblade past toch prima onder one handed? Spears onder two handed en klaar.. Dan archery weer marksman noemen, en crossbows, darts en throwing stars en knives weer terug. Zó veel moeite kan dat niet kosten. Spears slechts een weekje, zoals ze al bewezen hebben.
Stiekem zitten er zelfs al crossbows in Skyrim.. Ze zitten wel stevig vast aan de armen van Sphere Centurions, maar toch..

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:31 schreef Sloggi het volgende:

Medium armor was altijd wat achtergesteld omdat je de beste set in vanilla Morrowind niet ongestraft overal kon dragen (Oridinator armor), en omdat er sowieso weinig variatie in was. (Er waren 4 soorten bonemold ofzo, maar dat was dan weer behoorlijk low-end.. Dreugh was wel redelijk, maar geen complete set).
Ongeveer hetzelfde gold voor spear.. Een beetje een ondergeschoven kindje, met relatief weinig variatie.
pi_107789885
Misschien zetten ze die dingen er wel in als gratis dlc pack :D
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:58:04 #116
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107789899
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:27 schreef vosss het volgende:
Alleen al hierom:

pi_107790040
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:55 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ik begrijp best dat ze short sword, longblade, axe, blunt en spear niet meer als aparte skills wilde hebben.. Maar een shortblade past toch prima onder one handed? Spears onder two handed en klaar.. Dan archery weer marksman noemen, en crossbows, darts en throwing stars en knives weer terug. Zó veel moeite kan dat niet kosten. Spears slechts een weekje, zoals ze al bewezen hebben.
Stiekem zitten er zelfs al crossbows in Skyrim.. Ze zitten wel stevig vast aan de armen van Sphere Centurions, maar toch..
Het gaat niet om de moeite, het gaat om de toegankelijkheid van het spel. Te veel verschillende skills wordt te ingewikkeld voor de gebruiker, niet voor de ontwikkelaar.
pi_107790071
1.4 vandaag? Iemand hem al binnen?

hihi
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_107790139
Leg ik net een Dragon neer, begint daarna een bandiet in de buurt met eem paar pijltjes op me te schieten. Eerder nam hij het ook op tegen die draak. Wat denkt 'ie nou :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 februari 2012 @ 14:08:11 #120
Rawr
pi_107790223
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
1.4 vandaag? Iemand hem al binnen?

hihi
Die Amerikanen ook altijd met hun Super Bowl :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 februari 2012 @ 14:08:41 #121
Rawr
pi_107790240
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:05 schreef DeHovenier het volgende:
Leg ik net een Dragon neer, begint daarna een bandiet in de buurt met eem paar pijltjes op me te schieten. Eerder nam hij het ook op tegen die draak. Wat denkt 'ie nou :')
En nu issie hartstikke dood? :9

Welk lvl ben je inmiddels?
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 februari 2012 @ 14:10:37 #122
Rawr
pi_107790311
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:55 schreef Jeff89 het volgende:
Medium armor was altijd wat achtergesteld omdat je de beste set in vanilla Morrowind niet ongestraft overal kon dragen (Ordinator armor), en omdat er sowieso weinig variatie in was. (Er waren 4 soorten bonemold ofzo, maar dat was dan weer behoorlijk low-end.. Dreugh was wel redelijk, maar geen complete set).
Ongeveer hetzelfde gold voor spear.. Een beetje een ondergeschoven kindje, met relatief weinig variatie.
Bonemold was wel de gaafste set uit Morrowind :Y
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 februari 2012 @ 14:13:48 #123
Rawr
pi_107790403
Wie saved er trouwens nog meer vlak voor Hadvar "who are you?" vraagt als je een nieuw char wil spelen? :P

Ik denk dat ik het een tikkie op ga voeren door een save te maken vlak nadat ik de grot bij Helgen uit ben, op een char die standaard met Ralof meegaat (meer loot, imperial troep is lichter en meer waard) en vanaf daar met showracemenu een nieuwe in mekaar flans :P
pi_107790541
Engelse jochies. Zelfs irl zijn het klootzakken.
pi_107790647
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie saved er trouwens nog meer vlak voor Hadvar "who are you?" vraagt als je een nieuw char wil spelen? :P

Ik denk dat ik het een tikkie op ga voeren door een save te maken vlak nadat ik de grot bij Helgen uit ben, op een char die standaard met Ralof meegaat (meer loot, imperial troep is lichter en meer waard) en vanaf daar met showracemenu een nieuwe in mekaar flans :P
Ik. Van mij mag er wel een mod komen van skip intro.
pi_107790725
quote:

Ik heb een save bij character creation gemaakt :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 februari 2012 @ 14:34:25 #127
Rawr
pi_107790988
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:18 schreef Rijst het volgende:
Engelse jochies. Zelfs irl zijn het klootzakken.
?
pi_107791103
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En nu issie hartstikke dood? :9

Welk lvl ben je inmiddels?
Uiteraard :P

Level 19/20 ben ik nu.

quote:

Bij mij saved het spel al automatisch daar, en omdat ik overnieuw ben begonnen met een character heb ik nu 2 saves staan van het moment dat ik uit die kar stap.
  donderdag 9 februari 2012 @ 14:39:32 #129
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107791155
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_107791168
quote:
_O_
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_107791236
quote:
Hij heeft geen benen :? En geen armen :')
Niet eens een nek o|O

Wat een faler _O-
pi_107791313
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:41 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Niet eens een nek o|O

Wat een faler _O-
vroeg in de 2000's was het een epic game :D
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
  donderdag 9 februari 2012 @ 14:47:00 #133
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_107791419
Dat is het nogsteeds.
Rayman's adventures _O_

Hoodlum havoc _O_
pi_107792834
Waar zit die schat van de Treasure Map 1? Ik ben nu bij de plek die is aangegeven, maar ik kan niks vinden :?

Heb je nog een gereedschap ervoor nodig?
  donderdag 9 februari 2012 @ 15:28:00 #135
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107792852
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:02 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het gaat niet om de moeite, het gaat om de toegankelijkheid van het spel. Te veel verschillende skills wordt te ingewikkeld voor de gebruiker, niet voor de ontwikkelaar.
Lees m'n post nog eens? Ik zeg dat ik alle begrip heb voor het schrappen van al die wapens als aparte skill.. Nu ze echter overgestapt zijn op het one/two handed systeem zie ik geen reden waarom ze shortblades en spears daar niet onder kunnen brengen.
pi_107793161
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:27 schreef DeHovenier het volgende:
Waar zit die schat van de Treasure Map 1? Ik ben nu bij de plek die is aangegeven, maar ik kan niks vinden :?

pi_107793283
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:28 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Lees m'n post nog eens? Ik zeg dat ik alle begrip heb voor het schrappen van al die wapens als aparte skill.. Nu ze echter overgestapt zijn op het one/two handed systeem zie ik geen reden waarom ze shortblades en spears daar niet onder kunnen brengen.
Lezen is moeilijk.
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 februari 2012 @ 15:49:45 #138
Rawr
pi_107793612
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:27 schreef DeHovenier het volgende:

Gewoon naar de omgevallen boom gaan die ten noordoosten van de guardian stones ligt. Er is een treasure chest in de boom gezet :P

Wel humor, ik moet de map hebben, anders komt de chest niet tevoorschijn :')
pi_107794987
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Moet dat? Kan je niet gewoon de (waardeloze) hi-res textures van bethesda laten staan en daar gewoon eventuele HD-packs overheen gooien?
Dat zou in principe wel kunnen, maar ook mijn 8k nightingale armor texture mod werkte niet meer erdoor, evenals enkele andere. Dan maar liever opnieuw allemaal ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_107795025
Rayman _O_
Pogo dancing!
pi_107795035
Een rayman mod voor skyrim lijkt me vet! En dan kun je Archery levelen als je je vuisten gebruikt :D

En zachtjes landen door je haar als helikopter te gebruiken _O_
Pogo dancing!
pi_107795676
Ze zouden het merendeel gewoon gratis moeten releasen, dingen die er eigenlijk al best in hadden kunnen zitten, zoals die snow footprints, speren en de flow-based water shader :P
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
pi_107795721
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:31 schreef Crocodi1e het volgende:
Een rayman mod voor skyrim lijkt me vet! En dan kun je Archery levelen als je je vuisten gebruikt :D

En zachtjes landen door je haar als helikopter te gebruiken _O_
In dat geval mag er ook een Legend of Zelda mod komen _O_

Icluding majo , puntmuts en mastersword. Gras maaien voor geld.
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:53:57 #144
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107795733
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Het leuke van mods is dat je ze zelf kan maken hae ;)
pi_107795772
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Het leuke van mods is dat je ze zelf kan maken hae ;)
Tijd moet je wel hebben natuurlijk. Plus ik heb die skillz sowieso niet.
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 februari 2012 @ 17:13:45 #146
Rawr
pi_107796432
Meh, heb net een combinatie van unarmed-mods binnengehaald en geïnstalleerd, werkt het hele spul niet :{

Volgens de mods zou de 1h-skill omhoog gaan als je mept. Dat gebeurt niet. Ik zou harder meppen dan de standaard laffe klapjes, dat gebeurt gelukkig wel, maar is nogal nutteloos als je geen skill improve hebt. De fistweapons zouden in je inv niet zichtbaar zijn maar ik zie een axe als ik ff de iron fist weapon toevoeg :')

Heb de zooi er maar weer af gegooid ;(
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:18:54 #147
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107796620
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:41 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Niet eens een nek o|O

Wat een faler _O-
Dus ook geen knieën. Perfecte adventurer dus.

<inkopper>
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_107796640
Xbox Patch vandaag *G*
pi_107796809
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Gewoon naar de omgevallen boom gaan die ten noordoosten van de guardian stones ligt. Er is een treasure chest in de boom gezet :P

Wel humor, ik moet de map hebben, anders komt de chest niet tevoorschijn :')
Ik ben daar al geweest maar ik heb niks gezien :P
pi_107798381
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Is er al een tijdje, dat grasmaaien zou ik maar erbij denken...

http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=2588
pi_107799054
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Spears ja, maar waarschijnlijk te makkelijk te abuse door lengte.
Medium armor: nee, waarom?
8 stukken armor: niet perse
Athletics: niet perse
acrobatics: nee
shortswords: one handed is genoeg

levitation: nee, qua gameplay erg overpowered.

PS die teleport spell die enkele tegenstanders hebben. DIE vind ik wel grappig.
I'm right and you know it
pi_107799094
Amsilvi intervention / divine intervention was ook fijn.
pi_107799099
En niet haten op levitation :(.
pi_107799125
Ja die wel, maar ook erg overpowered eigenlijk.

PS als je over skills gaat zeiken dan wil ik graag zeggen dat ik de TOEVOEGINGEN van die spel ed PERKS erg goed vind.
pi_107799195
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:37 schreef Sloggi het volgende:
En niet haten op levitation :(.
Ik haar levitation niet, erg leuk. Maar als je als mage kan vliegen naar veilige plekken kan je dan op afstand alles kaput maken. Of een hand zweven en andere hand lightning gooien... lijkt me wat over powered.

Een Flying/levitation shout (met cooldown en beperkte duur) daarentegen kan dat 2e punt iig weg nemen.
pi_107799241
Overigens over mods: ik gebruik ze niet veel omdat wapen mods en spell mods een spel wat al niet heel erg moeilijk is nog veel makkelijker maken. Mods voor sterkere monsters ga ik misschien wel gebruiken.
pi_107801181
Levitation terug ben ik niet zo enthousiast over. Mss dat je dan tot een bepaalde hoogte kan zweven ofzo.

Spriggans hebben toch ook teleport? En een soort leech health, erg irritant :(
pi_107801359
Geen teleport, ze zijn volgens mij gewoon invisible en lopen rond.
pi_107802088
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef Nezhi het volgende:
Geen teleport, ze zijn volgens mij gewoon invisible en lopen rond.
Ja, maar dan kan je ze toch nog zien doordat ze een gele gloed uitstralen, en een kleine vervorming van de achtergrond. Bovendien hebben ze altijd van die kleine gele blaadjes om zich heen dwarrelen :P
pi_107803977
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:40 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Ik haar levitation niet, erg leuk. Maar als je als mage kan vliegen naar veilige plekken kan je dan op afstand alles kaput maken. Of een hand zweven en andere hand lightning gooien... lijkt me wat over powered.

Een Flying/levitation shout (met cooldown en beperkte duur) daarentegen kan dat 2e punt iig weg nemen.
Tsja, smithing en enchantment zijn ook overpowered. En je kan geen twee dingen tegelijk voor zover ik weet, dus die handjes heb je toch echt nodig om te blijven zweven (hoewel je natuurlijk om en om kunt gebruiken en zo in de lucht kunt blijven met wat oefening).

Misbruik kun je altijd maken van bepaalde dingen, maar in Morrowind voegde het wel degelijk een hoop toe aan het spel. En het gaf je ook gewoon een geweldig gevoel van vrijheid: 'anything goes'. Dat gevoel mis ik een beetje in Skyrim en Oblivion.

Ik denk trouwens dat het er vooral is uitgehaald om praktische bezwaren: afgesloten steden enzo.
pi_107804350
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:33 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Tsja, smithing en enchantment zijn ook overpowered. En je kan geen twee dingen tegelijk voor zover ik weet, dus die handjes heb je toch echt nodig om te blijven zweven (hoewel je natuurlijk om en om kunt gebruiken en zo in de lucht kunt blijven met wat oefening).

Misbruik kun je altijd maken van bepaalde dingen, maar in Morrowind voegde het wel degelijk een hoop toe aan het spel. En het gaf je ook gewoon een geweldig gevoel van vrijheid: 'anything goes'. Dat gevoel mis ik een beetje in Skyrim en Oblivion.

Ik denk trouwens dat het er vooral is uitgehaald om praktische bezwaren: afgesloten steden enzo.
Helemaal eens met deze post :Y

Het had niet in de game gemoeten, maar ik verwelkom het wel als mod, maar dan wil ik wel meteen Telvanni gebouwen :Y
pi_107805242
Ben ik aan het lopen, valt er zonder enige waarschuwing een Blood Dragon op m'n hoofd :')
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:04:07 #163
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107805583
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:36 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Spears ja, maar waarschijnlijk te makkelijk te abuse door lengte.
De lengte is juist HET real-life voordeel wat een speer heeft.. En daarnaast, abuse in singleplayer games moet geen probleem zijn. Dat is de vrije keuze van de speler.. Net als dat 't je vrij staat om smithing/enchantment achterlijk hoog te boosten.
quote:
Medium armor: nee, waarom?
Omdat bonemold, chainmail, mithril.. En omdat het kan!
quote:
8 stukken armor: niet perse
Jawel! En dan 2 verschillende schouderstukken dragen bijv.. En sowieso lekker veel enchantment slots :)
quote:
Athletics: niet perse
Jawel.. Of in ieder geval een spell oid om speed te boosten.
quote:
acrobatics: nee
Sowieso wel. Scrolls of Icarian Flight! Lekker over bergen en steden heen hoppen :P
quote:
shortswords: one handed is genoeg
Helemaal mee eens, en daarom is het extra debiel dat er geen onderscheid is tussen long en shortblades. Nu is er het onderscheid tussen sword en dagger, waarom zou er niet nog een stapje in zijn? Maak de huidige swords iets langer, sterker en langzamer, en de shortswords nog ietsje korter en sneller oid.

quote:
levitation: nee, qua gameplay erg overpowered.
Maar het opent wel allerlei unieke mogelijkheden, zoals bewezen is in Morrowind.. Maar eerlijk gezegd mis ik levitation niet héél erg.
quote:
PS die teleport spell die enkele tegenstanders hebben. DIE vind ik wel grappig.
Best tof, maar heel moeilijk te implementeren in combat, denk ik. Want waar teleport je jezelf naartoe als je 't activeert?
En nu je kan fasttravelen is mark/recall zoals in Morrowind nutteloos geworden, dus teleporten zullen we wel niet meer terugzien.
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:11:31 #164
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_107805946
Iets leuks dat ik meemaakte toen ik nog pas net Skyrim speelde, was echt nog level 5 ofzo. Ik had op een of andere manier the Ritual stone geactiveerd, waarmee je dus een lichaam tot leven kunt wekken.
Ik random rondlopen, kom ik uit bij Karthspire. Ik daar in een hoek ergens met veel pijn en moeite een Hagraven geslacht, zie ik daar op zo'n altaar een dode giant liggen. Toen heb ik die Giant gereanimeerd en heeft die voor mij alle Forsworn uit dat kamp een kopje kleiner gemaakt.
Ok stelletje hokboeren
pi_107806195
Het zou trouwens leuk zijn als je bestaande armor ook kon omsmelten naar ingots.
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 februari 2012 @ 21:19:25 #166
Rawr
pi_107806279
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:17 schreef DeHovenier het volgende:
Het zou trouwens leuk zijn als je bestaande armor ook kon omsmelten naar ingots.
Dat kan met de Tytanis-mod :P
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_107806644
quote:
LOL! Hey listen!
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 februari 2012 @ 22:14:44 #168
Rawr
pi_107809610
Wuuuut, ik lees net iets tofs op de uesp:

quote:
It (Candle/Magelight) can be used outdoors at night to attract insects for use as alchemical ingredients.
:D
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_107809648
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wuuuut, ik lees net iets tofs op de uesp:

[..]

Morgen uitproberen!
pi_107809883
Yay ik val niet meer door mijn kasteel heen. De basis was dus de bard's guild en ik ben als begin voor het interieur dus begonnen om dat te kopieren en wilde wat aanpassen (bards college heeft om te beginnen geen weapon racks en dat is natuurlijk het belangrijkste in elk huis)

Dus ik begin enthousiast wat muren te verwijderen om een grotere zaal te creeeren. Ik kan je nu al vertellen dat DAT geen goed idee is. Onder en boven de muren liepen de plafonds niet door en zelfs de pilaren aan de zijkant hadden toen een gat erin. En dat kan je ECHT niet simpel repareren (ik heb een en andere geschoven maar je creeert alleen maar andere gaten die ook niet te vullen zijn). Dus ik ga maar gewoon met de bestaande muren werken.

Is er iemand geintereseerd in een nieuw huisje? Of als je gewoon wil testen. Dan probeeer ik hem op steam te krijgen :D
pi_107810196
Ik ben wel geïnteresseerd in een nieuw huisje. Ik probeer er zelf ook 1 te maken, maar ik ga daar morgen mee verder. Ik wil hem ook testen voor je, maar ik doe dat pas morgen.
pi_107810411
Beetje vreemde shit met die Creation Kit.

Op het moment dat ik iets wil testen dan ziet het er ingame heel anders uit, als ik daarna de kit opnieuw laad dan is mijn complete creatie veranderd in iets wat voor geen meter klopt..

Iemand enig idee hoe dit kan?

Ik save uiteraard alles etc.
pi_107810940
Ik weet het ook niet precies.. ik zou namelijk zweren dat ik mijn voordeur PRECIES in het frame had gezet.. wil ik testen zweeft ie wat.. maar misschien had ik dat nog niet gesaved (ik crash wel eens moet ik zeggen)
pi_107811284
Ook heb ik besloten om maar niet meer aan de creation kit te komen.. .. ik wéét namelijk gewoon dat ik zoals gewoonlijk weer eindig in het maken van een enorme mod oid. :') damn them timesinks.
pi_107811327
quote:
Nee, maar hetzelfde muziekje zit in dit filmpje, en dat is wel al gepost :P

pi_107811357
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:48 schreef drumstickNL het volgende:
Ook heb ik besloten om maar niet meer aan de creation kit te komen.. .. ik wéét namelijk gewoon dat ik zoals gewoonlijk weer eindig in het maken van een enorme mod oid. :') damn them timesinks.
Moet je deze gast dan zien :')
http://frontierskyrim.wordpress.com/2012/02/
pi_107811440
Wat een posts heeft die gast al gemaakt. :o

quote:
I have been modding games since before it was even called modding. During the nineties I was changing games to my own liking without knowing that this business would become an important part of my life in the future. In 2005 I released my first mod to the public.
Maar ff op favorite drukken dan. :D

Zal verder wel geen baan/leven/insert iets hebben. :P

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 22:52:52 ]
pi_107811545
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:52 schreef drumstickNL het volgende:
Wat een posts heeft die gast al gemaakt. :o

[..]

Maar ff op favorite drukken dan. :D

Zal verder wel geen baan/leven/insert iets hebben. :P
Hij heeft een vriendin, dus hoe dat kan weet ik ook niet :D
pi_107811562
Ja daarom begin ik ook niet met quests of zo.. zelfs iets simpels kost dan al uren.. maar een huisje met stijl vind ik altijd wel leuk.

Ik houdt het ook gefaseerd. Als het teveel tijd kost doe ik de volgende stap niet

Plan
Zwevend huis exterieur maken --> gedaan
Teleport naar zwevend huis maken (ook wel deur genoemd) --> gedaan
Zwevend huis interieur maken --> er is nu dus iets maar het lijkt nog iets teveel op de Bards college (maar dat is op zich geen slecht huis).

Bovenstaande is eigenlijk de basis en natuurlijk zal ik wel blijven sleutelen aan interieur en exterieur maar dit wil ik iig bereiken.

Daarna heb ik een paar dingen op mijn verlang lijstje maar waarschijnlijk te moeilijk/ teveel moeite of tijd voor mij:
- zwevend huis beweegt van stad naar stad
- Met een druk op een knop of via een gesprek is er een aanval van draken/monsters etc op mijn huis te activeren (voor ECHTE combat).
- Verdedigers (guards, dwemer constructs oid)
- craften van constructs? (ik verwacht dat iemand dit nog wel voor me maakt eigenlijke)
pi_107811676
Hij wil dit maken, en dat moet even groot als Skyrim worden:

donderdag 9 februari 2012 @ 22:58:38 #182
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_107811692
heeft je karakter het niet koud op de sneeuwplekken in dit spel?
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:59:09 #183
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_107811715
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef DeHovenier het volgende:

[ afbeelding ]
wtf is dit voor shit
pi_107811817
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:55 schreef Aezeal het volgende:
Ja daarom begin ik ook niet met quests of zo.. zelfs iets simpels kost dan al uren.. maar een huisje met stijl vind ik altijd wel leuk.

Ik houdt het ook gefaseerd. Als het teveel tijd kost doe ik de volgende stap niet

Plan
Zwevend huis exterieur maken --> gedaan
Teleport naar zwevend huis maken (ook wel deur genoemd) --> gedaan
Zwevend huis interieur maken --> er is nu dus iets maar het lijkt nog iets teveel op de Bards college (maar dat is op zich geen slecht huis).

Bovenstaande is eigenlijk de basis en natuurlijk zal ik wel blijven sleutelen aan interieur en exterieur maar dit wil ik iig bereiken.

Daarna heb ik een paar dingen op mijn verlang lijstje maar waarschijnlijk te moeilijk/ teveel moeite of tijd voor mij:
- zwevend huis beweegt van stad naar stad
- Met een druk op een knop of via een gesprek is er een aanval van draken/monsters etc op mijn huis te activeren (voor ECHTE combat).
- Verdedigers (guards, dwemer constructs oid)
- craften van constructs? (ik verwacht dat iemand dit nog wel voor me maakt eigenlijke)
Ik wil morgen die tutorial afmaken, en dan weet ik een beetje hoe ik verder moet met m'n huisje. Doel is dat ik morgenavond een eigen Hideout vlakbij Whiterun heb, met een mapmarker.

Daarna wil ik een heel dorpje maken, of een groter huis, met daaromheem boerderijen en muren en wachters.
pi_107811850
quote:
6s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef Nectar het volgende:
heeft je karakter het niet koud op de sneeuwplekken in dit spel?
Er was een mod in Morrowind waarbij het weer invloed had op je health en magicka. Dat was wel tof :P
  donderdag 9 februari 2012 @ 23:04:03 #186
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_107811937
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:59 schreef Nectar het volgende:

[..]

wtf is dit voor shit
een mod
Ok stelletje hokboeren
pi_107812141
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef DeHovenier het volgende:

[ afbeelding ]
Succes.
pi_107812239
Moet even mijn huisdier uitlaten. ~O>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107812368
Kan iemand kijken of ze in de workshop de mod: Aezeal's Castle kunnen vinden. Ik heb hem geupload en kan hem WEL vinden onder "Your workshop files" maar niet als ik de workshop browse. (hij heeft nog geen preview plaatje btw)
pi_107812660
A floating castle near Whiterun to serve as your home?
pi_107812915
YUP

Ik zou zeggen kijk er eens naar :D
pi_107812980
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:28 schreef Aezeal het volgende:
YUP

Ik zou zeggen kijk er eens naar :D
Weet je wat? Ik ga het eens even checken voor je :P
pi_107813433
Dank.. volgens mij zit er een gat in de kelder vloer (zie ik nu in de editor.. geen idee hoe dat komt maar ik ga het fixen) misschien kunnen we dan ook proberen of ik de mod kan updaten.
pi_107813555
Nou ik heb het even gecheckt en het was een gezellig tripje naar mijn dood.

Hier moet je dus in om naar het kasteel te gaan: :)
Hier ben je beland bij jouw kasteel: ;)
Hier kwam ik het kasteel binnen, maar ik zat meteen helemaal vast en kon niks: :?
Hier stapte ik dus weer de deur uit naar Skyrim, en wat gebeurt er dan: ;( ;(

Desalniettemin was het leuk om even een kijkje te nemen, en ga zo door man!! ^O^
pi_107813636
Owe ja.. dat met die deur had ik ook.. ik heb ge no clipped. Ga ik meteen fixen (geen idee wat precies het probleem is overigens) ik ga wel wat schuiven.
pi_107813679
Ik test zelf wel eerst ff.

Ik had ook gedetailleerde info (met de locatie van de teleport) maar die is weg zie ik.
pi_107813859
Ik heb niks gezien inderdaad. Ik zag een muur en dacht, hey dat is nieuw en dat zal wel van jouw zijn.
Maar op de map staat inderdaad niks beschreven. :@

Is het nou echt moeilijk om zoiets te maken, want zou het zelf ook weleens willen proberen. :?
pi_107813997
Ow op de MAP.. man daar heb ik nog helemaal niet aangedacht.. moet ik ook nog een keer doen.

Dit is niet erg moeilijk.. Het exterieur was een kwestie van kijken wat alle dingen zijn en ze gewoon plaatsen (blader wel even de eerste tutorials door (gebruik van W en E knop) gedetailleerde plaatsing doe ik ook wel door de info van iets te openen en gewoon de x,y, z as te verplaatsen.
Het interieur was gewoon bards guild cell kopieren (zie tutorial) en dan wat dingen deleten. (zoals ik zei: muren weghalen is een slecht idee want dat kan je niet makkelijk goed maken.

Mocht je mijn mod wat vinden hebben dan kan ik eventueel verzoekjes doen :D
Er komen sowieso veel meer weapon racks en alle crafting stations natuurlijk.
pi_107814074
Ah ok, ja zal weleens de tutorials goed lezen en wellicht een poging wagen.

Ik blijf wel geabonneerd hoor. Ik ben wel benieuwd wat je er nog meer van gaat maken. _O- ^O^
pi_107814224
Ik heb nu weer een nieuwe versie gemaakt.. kan je eens kijken of het nu beter gaat met het huis in en uit komen? En of de weaponplaque's binnen net links van de ingang doen wat ze moeten doen?

(Ik zal niet elke 5 min je vragen iets te testen overigens maar wil even weten of het updaten zo goed gaat en of de activators van de deuren nu goed staan)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')