Spears ja, maar waarschijnlijk te makkelijk te abuse door lengte.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En medium armor, sowieso 8 stuks armor (helm, 2 shoulderpieces, chest, legs, left+right gauntlet...), athletics, acrobatics, short swords,...
Ik haar levitation niet, erg leuk. Maar als je als mage kan vliegen naar veilige plekken kan je dan op afstand alles kaput maken. Of een hand zweven en andere hand lightning gooien... lijkt me wat over powered.quote:
Ja, maar dan kan je ze toch nog zien doordat ze een gele gloed uitstralen, en een kleine vervorming van de achtergrond. Bovendien hebben ze altijd van die kleine gele blaadjes om zich heen dwarrelenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef Nezhi het volgende:
Geen teleport, ze zijn volgens mij gewoon invisible en lopen rond.
Tsja, smithing en enchantment zijn ook overpowered. En je kan geen twee dingen tegelijk voor zover ik weet, dus die handjes heb je toch echt nodig om te blijven zweven (hoewel je natuurlijk om en om kunt gebruiken en zo in de lucht kunt blijven met wat oefening).quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:40 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ik haar levitation niet, erg leuk. Maar als je als mage kan vliegen naar veilige plekken kan je dan op afstand alles kaput maken. Of een hand zweven en andere hand lightning gooien... lijkt me wat over powered.
Een Flying/levitation shout (met cooldown en beperkte duur) daarentegen kan dat 2e punt iig weg nemen.
Helemaal eens met deze postquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tsja, smithing en enchantment zijn ook overpowered. En je kan geen twee dingen tegelijk voor zover ik weet, dus die handjes heb je toch echt nodig om te blijven zweven (hoewel je natuurlijk om en om kunt gebruiken en zo in de lucht kunt blijven met wat oefening).
Misbruik kun je altijd maken van bepaalde dingen, maar in Morrowind voegde het wel degelijk een hoop toe aan het spel. En het gaf je ook gewoon een geweldig gevoel van vrijheid: 'anything goes'. Dat gevoel mis ik een beetje in Skyrim en Oblivion.
Ik denk trouwens dat het er vooral is uitgehaald om praktische bezwaren: afgesloten steden enzo.
De lengte is juist HET real-life voordeel wat een speer heeft.. En daarnaast, abuse in singleplayer games moet geen probleem zijn. Dat is de vrije keuze van de speler.. Net als dat 't je vrij staat om smithing/enchantment achterlijk hoog te boosten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:36 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Spears ja, maar waarschijnlijk te makkelijk te abuse door lengte.
Omdat bonemold, chainmail, mithril.. En omdat het kan!quote:Medium armor: nee, waarom?
Jawel! En dan 2 verschillende schouderstukken dragen bijv.. En sowieso lekker veel enchantment slotsquote:8 stukken armor: niet perse
Jawel.. Of in ieder geval een spell oid om speed te boosten.quote:Athletics: niet perse
Sowieso wel. Scrolls of Icarian Flight! Lekker over bergen en steden heen hoppenquote:acrobatics: nee
Helemaal mee eens, en daarom is het extra debiel dat er geen onderscheid is tussen long en shortblades. Nu is er het onderscheid tussen sword en dagger, waarom zou er niet nog een stapje in zijn? Maak de huidige swords iets langer, sterker en langzamer, en de shortswords nog ietsje korter en sneller oid.quote:shortswords: one handed is genoeg
Maar het opent wel allerlei unieke mogelijkheden, zoals bewezen is in Morrowind.. Maar eerlijk gezegd mis ik levitation niet héél erg.quote:levitation: nee, qua gameplay erg overpowered.
Best tof, maar heel moeilijk te implementeren in combat, denk ik. Want waar teleport je jezelf naartoe als je 't activeert?quote:PS die teleport spell die enkele tegenstanders hebben. DIE vind ik wel grappig.
Dat kan met de Tytanis-modquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:17 schreef DeHovenier het volgende:
Het zou trouwens leuk zijn als je bestaande armor ook kon omsmelten naar ingots.
LOL! Hey listen!quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:14 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Is er al een tijdje, dat grasmaaien zou ik maar erbij denken...
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=2588
quote:It (Candle/Magelight) can be used outdoors at night to attract insects for use as alchemical ingredients.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wuuuut, ik lees net iets tofs op de uesp:
[..]
Nee, maar hetzelfde muziekje zit in dit filmpje, en dat is wel al gepostquote:
Moet je deze gast dan zienquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:48 schreef drumstickNL het volgende:
Ook heb ik besloten om maar niet meer aan de creation kit te komen.. .. ik wéét namelijk gewoon dat ik zoals gewoonlijk weer eindig in het maken van een enorme mod oid.damn them timesinks.
Maar ff op favorite drukken dan.quote:I have been modding games since before it was even called modding. During the nineties I was changing games to my own liking without knowing that this business would become an important part of my life in the future. In 2005 I released my first mod to the public.
Hij heeft een vriendin, dus hoe dat kan weet ik ook nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:52 schreef drumstickNL het volgende:
Wat een posts heeft die gast al gemaakt.
[..]
Maar ff op favorite drukken dan.
Zal verder wel geen baan/leven/insert iets hebben.
wtf is dit voor shitquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
Hij wil dit maken, en dat moet even groot als Skyrim worden:
[ afbeelding ]
Ik wil morgen die tutorial afmaken, en dan weet ik een beetje hoe ik verder moet met m'n huisje. Doel is dat ik morgenavond een eigen Hideout vlakbij Whiterun heb, met een mapmarker.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:55 schreef Aezeal het volgende:
Ja daarom begin ik ook niet met quests of zo.. zelfs iets simpels kost dan al uren.. maar een huisje met stijl vind ik altijd wel leuk.
Ik houdt het ook gefaseerd. Als het teveel tijd kost doe ik de volgende stap niet
Plan
Zwevend huis exterieur maken --> gedaan
Teleport naar zwevend huis maken (ook wel deur genoemd) --> gedaan
Zwevend huis interieur maken --> er is nu dus iets maar het lijkt nog iets teveel op de Bards college (maar dat is op zich geen slecht huis).
Bovenstaande is eigenlijk de basis en natuurlijk zal ik wel blijven sleutelen aan interieur en exterieur maar dit wil ik iig bereiken.
Daarna heb ik een paar dingen op mijn verlang lijstje maar waarschijnlijk te moeilijk/ teveel moeite of tijd voor mij:
- zwevend huis beweegt van stad naar stad
- Met een druk op een knop of via een gesprek is er een aanval van draken/monsters etc op mijn huis te activeren (voor ECHTE combat).
- Verdedigers (guards, dwemer constructs oid)
- craften van constructs? (ik verwacht dat iemand dit nog wel voor me maakt eigenlijke)
Er was een mod in Morrowind waarbij het weer invloed had op je health en magicka. Dat was wel tofquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef Nectar het volgende:
heeft je karakter het niet koud op de sneeuwplekken in dit spel?
Succes.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
Hij wil dit maken, en dat moet even groot als Skyrim worden:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |