quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:27 schreef drumstickNL het volgende:
Die creation kit add echt 1000 uur aan Skyrim.
Sjah, ik heb de download nu lopen, maar na de vids gezien te hebben moet ik zeggen dat ik begin te twijfelen. De skyrim HD mod van nexus levert een veel duidelijker verschil op...quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef Snowbells het volgende:
Psst is die nieuwe download op steam het waard te downloaden?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef DeHovenier het volgende:
Ik snap er nog weinig van. Hoe kan je nou een stuk grond oproepen (bv in de buurt van Whiterun) om daar een leuk huisje te bouwen?
Ok. Ik liep wat rond te kijken in die gebieden en nu is ie gecrashedquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:47 schreef kilozout het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij de Whiterunworld.
Als je daar op klikt dan kan je de omgeving van Whiterun aanpassen. Ik weet verder niet hoe je een huis kan bouwen.
Nee. Of nouja, het verbetert -mi-ni-maal-. Als je snel internet hebt gewoon even doen. Als je echt verbetering wil zien echte mods gebruiken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef Snowbells het volgende:
Psst is die nieuwe download op steam het waard te downloaden?
Iedere keer dat ik jou zie posten over je vliegende huis concept zie ik de Ministry of Truth voor me, uit Morrowind..quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:01 schreef Aezeal het volgende:
Ik wil natuurlijk weer dingen waar de bestaande textures niet echt voor bedoeld zijn. Maar ik had gisteren voor het slapen net een idee dat mijn problemen wel oplost.
Dadelijk weer verder met mijn mod. Eerst de outside.. zodat ik mijn zwevende huisje kan bewonderen. en dan kijk ik binnen wel verder. Ik begin denk ik met het kopieren van de bard's guild interior (deel van mijn huis) en vandaar breidt ik het wel uit
Als het wat wordt verdiep ik me wel in scripts
Maar oorspronkelijk de maan die Vivec tegenhield zodat hij de stad niet vernietigde.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:48 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Een huis van bewaring is ook 'n huis
Vivec in elkaar rammen, dat was leukquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar oorspronkelijk de maan die Vivec tegenhield zodat hij de stad niet vernietigde.
Dat heb ik nooit gedaanquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Vivec in elkaar rammen, dat was leuk
Ik heb 'm uiteindelijk vermoord voor z'n soulquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hij kan flink wat hebben, maar 't is me gelukt
De ultra reality mod, waarbij het lopen van stad naar stad je weken kost en per paard sowieso een paar dagen (real time). Verder moet je regelmatig eten en slapen, een beer is dodelijk, draken bestaan niet en je bent een gewone pachtboer die zijn complete opbrengst af moet staan aan de jarl...quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:01 schreef The_Substitute het volgende:
Is er trouwens al een mod die al die arenden individueel hun vleugels laat slaan?
[/mierenneukmodus]
Ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik jou zie posten over je vliegende huis concept zie ik de Ministry of Truth voor me, uit Morrowind..
edit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je liegtquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef zatoichi het volgende:
[..]
De ultra reality mod, waarbij het lopen van stad naar stad je weken kost en per paard sowieso een paar dagen (real time). Verder moet je regelmatig eten en slapen, een beer is dodelijk, draken bestaan niet en je bent een gewone pachtboer die zijn complete opbrengst af moet staan aan de jarl...
Maar de arenden slaan individueel met hun vleugels!
Dat heb ik ook vaak gehad jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:44 schreef Sloggi het volgende:
De eerste keer dat ik in Solitude was zag ik een schaduw. Ik denk help, een draak (ik was level vier).
Het bleek zo'n vogel te zijn.
Zoiets maar dan niet zo en eigenlijk meer gebaseerd op mijn telvanni mod die hetzelfde deed, en meer op de zwevende bergtoppen waar ik in de DnD mythologie over las. Ik wil er op termijn wel een draak laten wonen ala Moon's spawn (Anomander Rake > Drizzt btw)quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:04 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Zoiets maar dan niet zo en eigenlijk meer gebaseerd op mijn telvanni mod die hetzelfde deed, en meer op de zwevende bergtoppen waar ik in de DnD mythologie over las. Ik wil er op termijn wel een draak laten wonen ala Moon's spawn (Anomander Rake > Drizzt btw)
Ik denk ergens toch dat Vivec onsterfelijk is, omdat hij CHIM schijnt te hebben bereikt, wat volgens de echte lore nerds je gelijk stelt met een godquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:58 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik heb 'm uiteindelijk vermoord voor z'n soul4000 chargepoints voor m'n Ebony Scimitar met Absorb Health.
Dat ding was echt epic.
Drizzt maakt hem afquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:11 schreef Aezeal het volgende:
Kom op zeg.. hands down hij heeft alles
Dat heb ik nooit gehad, maar ik heb ze gelijk allemaal de lucht uit geschotenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:44 schreef Sloggi het volgende:
De eerste keer dat ik in Solitude was zag ik een schaduw. Ik denk help, een draak (ik was level vier).
Het bleek zo'n vogel te zijn.
Irritant is het zeker als iets niet gaat zoals je wil en je weet niet waaromquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:45 schreef Aezeal het volgende:
GVD denk ik eindelijk wat te hebben vliegen (dat doet het) en dat ik een teleportje die kant op heb... eindelijk.. want ik had veel gekut met verschillende mods en saves en wtf (en ook foute mod files waar ik ook dingen veranderd had die niet veranderd moesten worden).
Maar alles klaar: ik teleport en.... val schijnbaar dwars door mijn bouwsel heen dood op de grond...
frustratie
Weinig verschil idd. Maargoed, ben toch de komende tijd zoet met de CKquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:23 schreef STING het volgende:
En, hoe bevalt de High-res texture pack?
Kan helaas nog niet testen, videokaart is naar de leverancier terug voor een paar weken.
-edit-
Ah, waardeloos dus?
Moet dat? Kan je niet gewoon de (waardeloze) hi-res textures van bethesda laten staan en daar gewoon eventuele HD-packs overheen gooien?quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:33 schreef DeeCruise het volgende:
Om even terug te komen op het modden: Ik ben afgestapt van de gratis " official" mod, in mijn ogen totaal waardeloos. Alles is nog steeds erg blurry, wat na wat zoekwerk prima te verklaren valt:
Standaard in-game textures zijn 1024 bij 1024, waar de official mod alles omhoog trekt naar 2048x2048.
De nexus mods zijn however 8K, dus ik heb de game in zijn geheel verwijdert, en alle nexus mods weer teruggezet. Jammer dat ze zo'n matige download aanbieden, per saldo dus gewoon niet de moeite waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |