abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107796149
En het is afgelopen.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
P     Driver        Team         Time                 Laps
1     Rosberg       Mercedes     1m17.613s            118
2     Grosjean      Lotus        1m18.419s  +0.806    117
3     Vettel        Red Bull     1m19.297s  +1.684    96
4     Hamilton      McLaren      1m19.464s  +1.851    80
5     Vergne        Toro Rosso   1m19.734s  +2.121    79
6     Perez         Sauber       1m19.770s  +2.157    47
7     Alonso        Ferrari      1m20.412s  +2.799    67
8     Senna         Williams     1m21.293s  +3.680    125
9     Van der Garde Caterham     1m23.324s  +5.711    74
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:42:12 #177
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_107797389
Toch enigszins een teleurstellende tijd van Vd Garde.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_107797469
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:42 schreef RingBewoner het volgende:
Toch enigszins een teleurstellende tijd van Vd Garde.
quote:
13s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:06 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Tijden zeggen ni....... Zucht, laat ook maar.
blablablablablablablablablablablablablabla
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 9 februari 2012 @ 17:47:20 #179
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_107797562
Precies. Je weet niet wat Van der Garde moest testen. Hij heeft het gewoon afgezien van die spin niet slecht gedaan. Het was zijn eerste volledige testdag in de Formule 1. Geef hem nog een aantal testsessies en hij zal het beter gaan doen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:49:27 #180
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_107797633
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:44 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

[..]

Gevalletje van iets in de verkeerde context zetten. Als ik kijk wat kovalainen heeft gedaan, dan is dit best jammer.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_107797712
dat weet je pas als je weet wat voor programmas ze hebben afgewerkt :)
blablablablablablablablablablablablablabla
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:06:00 #182
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_107799965
Inderdaad, en sowieso heeft hij sinds vorig jaar mei niet meer in een raceauto gezeten, het team is blij met het verrichte werk dus ik heb geen idee waarom mensen zeggen dat 'ie een slechte dag heeft gehad. Dat bericht op Nu.nl slaat echt helemaal nergens op :')
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_107800159
T01 Jerez - Day 3, Thursday 9th February 2012

Driver: Giedo van der Garde
Chassis: CT01-#2
Total laps: 74
Best lap: 1.23.324

Giedo van der Garde: "That was a good day. I'm happy because I put in a lot of time in the car and that was the first time I've been on track since Monza last year, so I had to spend a bit this morning getting back into the groove, but that came pretty quickly and then we got down to work. I'm very pleased because by the end of the day I was getting starting to get used to all the new things about F1 - there's a lot to learn, but I know what I need to focus on so next time I'm in the car I'll definitely be able to get on the pace more quickly.

"There are a couple of real areas that I know I can work on - the first being the brakes. I'm used to a stiffer pedal on the GP2 car so I had to adapt my style a bit to get used to the F1 car, but that came quite early. The other area is getting the most out of the new tyres. The quickest lap time is pretty much straight out of the box and that means being on it as soon as you leave the pits. We used both DRS and KERS today and I felt pretty comfortable with both. DRS started to come naturally by the end of the day and with KERS there's more to come. Jarno will be working on maximising that tomorrow, so I think the team will have more for me to work through on that system next time I'm in the car.

"Basically I enjoyed myself today. The team has been great with me - the engineers and the mechanics have all been working really hard to help me acclimatise, so thanks to them for today and now I'm looking forward to my next run."

Mike Gascoyne, Chief Technical Officer: "Another useful day of testing, this time with Giedo in the car for his first runs with us. The plan today was to acclimatise Giedo in the car this morning and then start running through more systems tests and KERS evaluation and he did a very solid job for us, making sure we could get through the whole program. Reliability was again good for us today and tomorrow we will give Jarno his first taste of KERS, run through tyre evaluations and start exploring more of the car's performance potential."

Riad Asmat, Caterham Group CEO: "A good first day for Giedo and a decent way to introduce himself to the team. He had a lot to take in on his first day with us on track and he acquitted himself well all day. He made a small mistake late on but every driver will have an off sometime, so he'll learn from that and next time he's in the car he'll be able to use the experience today to keep progressing."

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 19:13:04 ]
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:36:58 #184
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107801187
Toch mooi dat Giedo een plekje heeft gevonden, en Caterham is het enige 'nieuwe' team dat het nog enigszins serieus lijkt te nemen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:41:05 #185
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_107801396
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:03 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Gegroefde banden?
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
dat zijn toch gewoon intermediates.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:20 schreef Meike26 het volgende:
Het is in de ochtend hé, dan kan het nog wat vochtig zijn op de baan van de dauw ! Zal snel weer op slicks gaan rijden denk ik zo :)
Die monteren ze erop op een droge baan om het slijtage te meten. Mocht het zijn dat er in een race geen regen meer valt, en ze rijden op dat moment op inters dan moet het team wel weten wat het maximum aantal ronden haalbaar is voordat ze op het canvas rijden. Natuurlijk allemaal om uiteindelijk tot een beslissing te komen in de strategie tijdens de race :)

Maar dan moet Juulke natuurlijk niet de wagen aan gort rijden binnen 6 bochten :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_107801638
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Maar dan moet Juulke natuurlijk niet de wagen aan gort rijden binnen 6 bochten :')
Hij wilde alleen maar testen of de wagen daar goed tegen kon. Conclusie: Niet zo goed. :P
pi_107801866
Pff, twee personen die wél kunnen rijden (Alguersuari en Sutil) hebben nog geen stoeltje, maar ondertussen zitten we wel met koekenbakkers als Pic, Karthikeyan, Ricciardo (heeft voor mij niks bijzonders gedaan vorig jaar itt Alonso bij Minardi), Grosjean en Massa (die ik er inmiddels ook toe reken, na die klap heeft ie geen klap meer gepresteerd).

En zitten er nog slechte mensen op een 3e stoeltje ook..
(Buemi, Bianchi e.a.)
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:56:50 #188
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_107802173
Ik snap echt niet wat Bianchi bij Force India doet, mijn god. Zal wel met een hoop geld te maken hebben..
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:02:16 #189
300404 Katlaah
Slaapt nu nog.....
pi_107802422
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:56 schreef Haarklip het volgende:
Ik snap echt niet wat Bianchi bij Force India doet, mijn god. Zal wel met een hoop geld te maken hebben..
Waarvan vandaag dus al een deel de deur uit is gegaan, om een nieuwe auto te kopen :+ .
Nu ook met actief FOK!-account
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:08:22 #190
184465 Migue
Sensuele man
pi_107802707
quote:
19s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
koekenbakkers als Pic, Karthikeyan, Ricciardo (heeft voor mij niks bijzonders gedaan vorig jaar itt Alonso bij Minardi), Grosjean en Massa (die ik er inmiddels ook toe reken, na die klap heeft ie geen klap meer gepresteerd).
We hebben een kenner! :+
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:10:30 #191
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_107802803
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:45 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Hij wilde alleen maar testen of de wagen daar goed tegen kon. Conclusie: Niet zo goed. :P
Was dat dan geen veer om hem terug de baan op de te laten stuiteren ;(

quote:
Je ne comprends pas, il n'est pas une pogostick :?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_107804086
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:08 schreef Migue het volgende:

[..]

We hebben een kenner! :+
Ricciardo had vorig jaar gewoon een glimpje talent moeten laten zien, net als Alonso deed in de Minardi in zijn eerste jaar. Nee, ik zie niks in Ricciardo.
Grosjean, leuk dat hij kampioen was in de GP2 afgelopen jaar, maar hij zat er ook al een tijdje, en daarnaast was afgelopen jaar niet echt competitief te noemen.
Toen hij in een Renault zat om Piquet te vervangen heeft ie ook niks laten zien.

Sommige mensen staan er gewoon als ze de kans krijgen -> Kobayashi. Dat heeft Grosjean niet gedaan, ook al heeft Grosjean een betere staat van dienst in eerdere series dan Kobayashi.

Dat iemand mij niet overtuigt betekent niet dat ik een gebrek aan kennis heb of wat je ook suggereert. Het laat gewoon zien dat ík geen vertrouwen in zijn kwaliteiten heb, naar aanleiding van wat ik tot nog toe van die persoon heb gezien.
Ricciardo is mij op geen moment positief opgevallen in de F1. En de echt groten doen dat vrijwel direct, ook al zitten ze in een knudde team.
Er zijn echter ook mensen die direct opvallen en de hoge verwachtingen daardoor er na verloop van tijd niet volledig waar maken,
Mark Webber, Giancarlo Fisichella, Jean Alesi, Rubens Barrichello.. Alle vier werden ze gezien als mogelijk toekomstig kampioen na hun opvallende debuten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Glijdt_licht op 09-02-2012 20:44:54 ]
pi_107806861
Wat een bullshit over Ricciardo, hij was na een paar races Liuzzi constant de baas en was in staat om met de Virgins te vechten. Verder kun je in zo'n auto niks beginnen.

Overigens wel jammr dat Sutil idd geen plek heeft, was vooral de 2e seizoenshelft geweldig bezig.
pi_107807355
In een Minardi kon je opzich ook weinig uitrichten, maar toch vielen Fisichella, Webber en Alonso op.
pi_107807464
Toro Rosso heeft zijn beste Drivers Line-up ooit ..

^O^
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_107807506
Toen had je meer uitvallers, dan kon je zoals Webber in australie nog voor een stuntje gaan, dat kan tegenwoordig niet meer.
pi_107807560
quote:
foutje
pi_107807644
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:39 schreef M.Melandri het volgende:
Toen had je meer uitvallers, dan kon je zoals Webber in australie nog voor een stuntje gaan, dat kan tegenwoordig niet meer.
Dat klopt ook zeker wel, en is gewoon aan de FIA te wijten met hun maximaal zoveel motoren per seizoen :r En veel te veel run-offs.
pi_107807671
quote:
19s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
In een Minardi kon je opzich ook weinig uitrichten, maar toch vielen Fisichella, Webber en Alonso op.
Met dien verschil dat Webber en Alonso (van Fisichella weet ik het niet zo uit mijn hoofd) vanaf het begin van het seizoen begonnen; terwijl Ricciardo er half inviel. En zoals M.Melandri al zegt was hij al snel beter dan Liuzzi. Al met al deed hij het best goed. Blijkbaar vond Red Bull dat ook en promoveerden ze hem naar STR.
pi_107807774
Alonso moest Tarso Marques verslaan in zijn Minardi tijd .. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')