Tijden zeggen ni....... Zucht, laat ook maar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:50 schreef vosss het volgende:
Eerste in de 1:17.......met een auto van vorig jaar![]()
Die kerel van McLaren zei toch dat hun auto beter was maar hun coureurs niet?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:49 schreef vosss het volgende:
Zeker
En ik hoop dat Vettel niet weer zo een goeie auto onder zn kont heeft
zou je aub wel de neuzen kunnen censurerenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:09 schreef Peterselieman het volgende:
Kon het niet laten en heb even wat foto's van F1-bolides onder elkaar gezet
http://sport.fok.nl/speci(...)s-f1-test-jerez.html
ik kan het proberen, maar met mijn paint skills zal het er niet mooier op wordenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
zou je aub wel de neuzen kunnen censureren![]()
Niko mag Bianchi ook nietquote:BIANCHI KOMT NIET MEER IN ACTIE
Voor Jules Bianchi zit de test in Jerez er op. De Fransman crashte zijn Force India vanochtend en sindsdien kwam hij niet meer in actie. Force India is druk bezig met reparatiewerkzaamheden. Nico Hulkenberg liet aan F1Today.nl weten geen idee te hebben wanneer hij de baan op mag. "Wanneer de auto klaar is."
quote:13:56 Bianchi's life as Force India reserve seemed to have begun so well when he was fourth yesterday, then had his parallel Formula Renault 3.5 programme with ex-champion squad Tech 1 confirmed this morning.
13:55 We believe the disappointed Hulkenberg has now gone off to play tennis.
13:55 Force India update from @clubforce: "No more running today. We are waiting for a part to complete the repair of the car. Should be back out in the morning with @NicoHulkenberg."
13:54 Oh dear Jules Bianchi...
I'd rather doubt thatquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik kan het proberen, maar met mijn paint skills zal het er niet mooier op worden
Deze panoramafoto heeft wel een gecensureerde neus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
zou je aub wel de neuzen kunnen censureren![]()
quote:15:56 We spy a photographer taking err... spy... shots through the fence, as the car is placed on the low loader.
15:56 Every team whose car has stopped has been very efficient with getting it covered up quickly.
15:55 One marshal stands on the truck and surveys the scene with an air of authority, as the covers go on and the car is lifted, then pivoted towards the truck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |