Pieter-Jan van Eck. De nieuwste held.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:05 schreef rubbereend het volgende:
prachtig toch, het NK marathon op natuurijs
ben nog in winterslaap. Ik verlang naar de lente!quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:18 schreef borisz het volgende:
Als je nu om 4u goedemorgen post kan je Ole nog binnen laten.
Bij de ene mag je alcohol nuttigen en bij de andere niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:14 schreef Sloggi het volgende:
Waarom is er eigenlijk een VBL-kroeg én een slowchat?
Speciaal voor Tong en Bloes natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij de ene mag je alcohol nuttigen en bij de andere niet.
Hier zitten de oer-fokkers.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij de ene mag je alcohol nuttigen en bij de andere niet.
Sterktequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:47 schreef Againzender het volgende:
Zo, ik ga even de schaatsen onder binden
en een lol dat ik heb!quote:
dat dus. Enige wat hij doet is onrust zaaien en geen verantwoordelijkheid nemen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:46 schreef Bos81 het volgende:
(kortom negeer die dwaas en je hebt minder problemen)
In de RvC stappen is geen verantwoordelijkheid?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat dus. Enige wat hij doet is onrust zaaien en geen verantwoordelijkheid nemen.
wat heeft hij daar bereikt? Hij grijpt de eerste gelegenheid aan om heibel te trappen, en vervolgens is hij weer weg. Kan hij weer mooi vanaf de zijlijn commentaar leveren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In de RvC stappen is geen verantwoordelijkheid?
Wat kan hij bereiken als alles wordt tegengewerkt en niemand zich aan de afspraak houdt....quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat heeft hij daar bereikt? Hij grijpt de eerste gelegenheid aan om heibel te trappen, en vervolgens is hij weer weg. Kan hij weer mooi vanaf de zijlijn commentaar leveren.
ik weet het niet. Als hij ergens bezig is en het gaat fout is het nooit zijn fout.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat kan hij bereiken als alles wordt tegengewerkt en niemand zich aan de afspraak houdt....
Hij is niet zo vaak bezig geweest, bij Barca heeft hij werk geleverd en bij Ajax.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik weet het niet. Als hij ergens bezig is en het gaat fout is het nooit zijn fout.
Maar misschien is hij wel zo slim en de rest zo dom.
Hoe bedoel je?quote:
Ach tong maakte zijn account op 05:14 aanquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Ole het volgende:
Morgen mijn 10e FOK! verjaardag.
Wat een vreemde tijd heb ik me geregistreerd trouwens![]()
![]()
Ik bedoelde meer dat ik op dat tijdstip nog steeds af en toe aanwezig benquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach tong maakte zijn account op 05:14 aan
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik op dat tijdstip nog steeds af en toe aanwezig ben
Duh, ze zei toen de hele tijd Oléquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]was je ook dronken toen je je inschreef?
Geen idee. Zal bestquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]was je ook dronken toen je je inschreef?
jazeker. Maar ik vind dat geroep via de telegraaf zo makkelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is niet zo vaak bezig geweest, bij Barca heeft hij werk geleverd en bij Ajax.
alle partijen hebben hun kanalen. Cruijff is eigenlijk de enige die dat ook nog gedeeltelijk openlijk doet via z'n columnquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
jazeker. Maar ik vind dat geroep via de telegraaf zo makkelijk.
Maar goed, eens kijken wat het volgende hoofdstuk in deze soap brengt.
Is het ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
jazeker. Maar ik vind dat geroep via de telegraaf zo makkelijk.
Maar goed, eens kijken wat het volgende hoofdstuk in deze soap brengt.
wie?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is het ookDaarmee heeft hij er wel voor gezorgd dat de rotte appels opgerot zijn. Helaas zitten er nog een paar, deze moeten ook ff weg.
quote:
Dat zijn gewoon leden en dat blijven zequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Henrichs, Oss, Coronel .. hoef ik nooit meer in de ArenA te zien
Stadionverbod!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon leden en dat blijven ze
quote:
Vind het maar een vies mannetje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:34 schreef rubbereend het volgende:
Dankzij die man bestaat de club toch nog, dankzij zijn financiële beleid toen de club bijna failliet was?
en vieze mannetjes horen inderdaad niet thuis bij een schoonmaakmiddelquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het maar een vies mannetje.
Precies. Jij snapt het.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en vieze mannetjes horen inderdaad niet thuis bij een schoonmaakmiddel
Pas je ondertitel maar aan dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:49 schreef borisz het volgende:
Nieuw biertje uit de verrassingsbox uitgepakt. Zeeuwse Witte nog nooit gedronken.
Inhoud zover.Nou een fijn weekend dan maar met vele verrassingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle 2 gezien ? Achter elkaar .. pff een hele zitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:47 schreef Bos81 het volgende:
En dat was genieten, de eerste film vond ik okee, die tweede was echt tof
Gemist.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:01 schreef Bos81 het volgende:
The MUppets op Comedy Central, De eerste film van 2 vanavond
Veel plezier.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:20 schreef appelsientje het volgende:
Vanavond whiskey proeven... er werd geadviseerd om op de fiets te komenben wel benieuwd
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:46 schreef fightgorilla het volgende:
Rustig hier is iedereen aan de [ afbeelding ]
En wat neem je ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:34 schreef Ole het volgende:
[..]Ben lekker uit eten bij de leukste Chinees van de stad
Sinds de ban van SCH wordt er niemand meer van achter genomen..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:46 schreef fightgorilla het volgende:
Rustig hier is iedereen aan de [ afbeelding ]
yep. en omdat er geen geld was konden ze Van Gaal niet ontslaan, wat het kamp Cruyff via de telegraaf wel wilde.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:34 schreef rubbereend het volgende:
Dankzij die man bestaat de club toch nog, dankzij zijn financiële beleid toen de club bijna failliet was?
Welke is dat?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:34 schreef Ole het volgende:
[..]Ben lekker uit eten bij de leukste Chinees van de stad
mr tong.. Ben jij ms ook wel geweestquote:
ohw wacht.. Maar heet echt zo. Ms niet de beste wel superleuk en betaalbaar en zoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:09 schreef Ole het volgende:
[..]
mr tong.. Ben jij ms ook wel geweest
Korte Leidsche.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:13 schreef Ole het volgende:
[..]
ohw wacht.. Maar heet echt zo. Ms niet de beste wel superleuk en betaalbaar en zo
gingen we vroeger altijd eten!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:09 schreef Ole het volgende:
[..]
mr tong.. Ben jij ms ook wel geweest
zo leuk!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
gingen we vroeger altijd eten!
en hoe was t?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:20 schreef appelsientje het volgende:
Vanavond whiskey proeven... er werd geadviseerd om op de fiets te komenben wel benieuwd
Was goed te doenquote:Op zondag 12 februari 2012 02:58 schreef rubbereend het volgende:
oi
Aha mevrouw Houston doet het niet meer.....
[..]
en hoe was t?
Gaat lekkerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel plezier.
Hoe gaat het met Finn en Veerle=
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:44 schreef Ole het volgende:
Mogguh tong!![]()
Gister bij je naamgenoot gegeten. Heerlijke bami maakt hij !
Daar hebben we al meerdere keren om gevraagd! Het valt niet mee om hier een oldskool Hollandse loempia te scoren!quote:Op zondag 12 februari 2012 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las het net. Leuk.
Toevallig ga ik zo naar m'n eigen chinees. Loempiaatje halen.
Mooi.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gaat lekkerFinn gedraagt zich echt als een grote broer
en Veerle is een schatje, net zo lief als haar vader
kan helaas niet naar het stadion komen deze keer,moet op me zoontje passen , vrouwtje aan het werk.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook, over een uurtje vertrek ik naar het stadion.
volgens mij vermaak je je wel nuquote:Op zondag 12 februari 2012 12:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook, over een uurtje vertrek ik naar het stadion.
Heel saai zal het niet wezenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij vermaak je je wel nu
Hoewel dat scorebord psychologie is, geen idee of er wat aan die wedstrijd is....
Eerste helft was okee.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij vermaak je je wel nu
Hoewel dat scorebord psychologie is, geen idee of er wat aan die wedstrijd is....
tweede helft hadden ze vast vrij genomenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eerste helft was okee.
Tweede helft slecht
voor hem is het 19 jaar na de ramp helemaal mooiquote:
Dat is best verrassendquote:Op maandag 13 februari 2012 15:58 schreef appelsientje het volgende:
Lol van Basten nieuwe trainer Heereveen
Eigenlijk niet echt. Voor Jans had Heerenveen ook al eens contact gezocht met Van Basten. Vind het wel logisch.quote:
Maar nu zijn we een paar jaar verder en heeft Marco toch niet echt veel voor een groep gestaan als hoofdcoach? of...quote:Op maandag 13 februari 2012 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt. Voor Jans had Heerenveen ook al eens contact gezocht met Van Basten. Vind het wel logisch.
quote:
Nee, maar het bewijst wel dat Heerenveen en Van Basten al langer een klik hadden. Vind ik altijd mooi.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar nu zijn we een paar jaar verder en heeft Marco toch niet echt veel voor een groep gestaan als hoofdcoach? of...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:16 schreef appelsientje het volgende:
Waardeloos.. zit nu in het ziekenhuis, Finn is gisteren opgenomen.
Was vanaf maandag 20:00 aan het overgeven... en rond 23:00 moest hij ieder kwartier.
Ligt nu nog aan het infuus... wel zielig om zo te zien, zit ook erg weinig energie in.
Mooiquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:01 schreef appelsientje het volgende:
Kleine update, kreeg net een sms-je, hij was goed wakker geworden, eet als een bouwvakker en is weer super eigenwijs... gaat dus goed met hem
Go Finn!!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:01 schreef appelsientje het volgende:
Kleine update, kreeg net een sms-je, hij was goed wakker geworden, eet als een bouwvakker en is weer super eigenwijs... gaat dus goed met hem
wow man, dat is ff schrikken! Mooi dat het weergoed gaat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:56 schreef appelsientje het volgende:
en hij is weer thuis
gedaan met de rust
hij zag er goed uit, at goed dus hij mocht gaan
en zijn vriendinnetje is ook weer thuis (dochtertje van goede vrienden van ons werd op hetzelfde moment ook ziek en lag naast Finn in het ziekenhuis)
Wanneer was dat? Kijk ik het even terugquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:32 schreef tong80 het volgende:
Hup Ajax.
Ole heb je de hoogleraar economie gezien in DWDD die dit rechts beleid afkraakte ?
Gisteren. Roemer stal de showquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Kijk ik het even terug
Ik vond van Nieuwkerk echt vreselijk in dat interview.quote:
De Telegraaf/Pownd heeft een eigen omroep om subjectief te zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vond van Nieuwkerk echt vreselijk in dat interview.
meesten al in stadion. Benieuwd hoe het vanavond op het plein is. Blijf maar thuis vanavondquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vond van Nieuwkerk echt vreselijk in dat interview.
Overigens nog last van Engelsen Ole?
Ik had die naam volgens mj niet eerder gehoord, toen Sien Finns geboorte aankondigde. Maar een collega heeft ook een zoon (6 jaar) met de naam Finn, ..quote:
Gemistquote:
Nou ja komt morgen pas op TV hier in NL in de samenvattingquote:
dat bier wat door de lucht vliegtquote:
Bossiequote:
hoezo, hij bleef pracies binnen de regelsquote:
Goed puntquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo, hij bleef pracies binnen de regels
Dit zal wel zn laatste seizoen zijn bij Arsenalquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:42 schreef borisz het volgende:
v Persie lijkt geen prijs gegund dit seizoen. Sunderland 1-0 voor tegen Arsenal.
Ik hoop het voor hem. Ik gun hem een topclub met CL-winst.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit zal wel zn laatste seizoen zijn bij Arsenal
Waar moet hij dan terecht?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit zal wel zn laatste seizoen zijn bij Arsenal
Real.quote:
Zou toch mooi zijn samen met Messi ?quote:
Ik denk niet dat die elkaar mogen ... zegt gewoon mn gevoelquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn samen met Messi ?
quote:
De Molen is sowieso goed in hun namenquote:
Schandalig eigenlijk. Dat doe je een kind toch niet aan. Een vader van boven de zestig...quote:Op zondag 19 februari 2012 00:09 schreef borisz het volgende:
Tong en Ole. Rob de N is vader geworden.
Mee eens... ga je puberen.. heb je een vader van 75....quote:Op zondag 19 februari 2012 00:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk. Dat doe je een kind toch niet aan. Een vader van boven de zestig...
ik zag na mijn post dat hij dit jaar zelfs zeventig wordtquote:Op zondag 19 februari 2012 07:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mee eens... ga je puberen.. heb je een vader van 75....
2x Romario inderdaad, speelde Larsson compleet weg. Wedstrijd in Amsterdam (mijn eerste Ajax-PSV) had Beenhakker dubbele dekking op Romario gezet (Woters en Winter geloof ik) Dat werkte en die wonnen we met 3-2 (2x Wouters!)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Dat van Badibanga (linkerpaal - rechterpaal eruit) doet me denken aan Vanenburg tijdens PSV-Ajax in het seizoen 89/90 (tevens mijn eerste PSV-Ajax.) Al won PSV toen wel, 2-0 met 2 maal Romario dacht ik..:@
Dat worden drie punten.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:14 schreef Againzender het volgende:
Maar goed, over naar de realiteit van vandaag. Vanmiddag met Axel naar Ajax-NEC.
nu al?! Ff topic in sho checkenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:09 schreef borisz het volgende:
Tong en Ole. Rob de N is vader geworden.
hij wacht nog maar even. Hij is zo verschrikkelijk druk, die neem ik nog niet mee naar een stadion.quote:
eerder vergroot. Maar fijn voor hun dat kindje ok is toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 10:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Is de kater nu weg of extreem vergroot?.
Ah Sorry Bossie, maar ieder zn voorkeur ... Nog mooier zou zijn geweest als het op de Langeleegte zou zijn gebeurd ....quote:
Dan wordt Vitesse al kampioen.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:53 schreef Bos81 het volgende:
Ach dit jaar mag PSV best wel weer geen kampioen worden, als ze het volgend jaar maar wel worden. 2013 is het jaar waarin ze 100 jaar bestaan..
We doen ons best Bossquote:Op maandag 20 februari 2012 17:53 schreef Bos81 het volgende:
Ach dit jaar mag PSV best wel weer geen kampioen worden, als ze het volgend jaar maar wel worden. 2013 is het jaar waarin ze 100 jaar bestaan..
Dat wilden wij in 2000 ookquote:Op maandag 20 februari 2012 17:53 schreef Bos81 het volgende:
Jep.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan wordt Vitesse al kampioen.
Hello Mirror.quote:
Had ik al begrepen. Keek net naar andere fragmenten/wedstrijden en je wordt doodgegooid met irritante berichten onder in beeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:52 schreef borisz het volgende:
TOng wil je CL zien dan moet je op sport1 kijken vanavond.
Ik heb UPC.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:18 schreef borisz het volgende:
Heb je ziggo? Dan moet je op 401 kijken, geen last van een balk
Laat de ballen maar vallenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:16 schreef Ole het volgende:
Zooo.. kittens voor het laatst in één mand naar de dierenarts geweest. Ze worden al groot! Volgende keer gaan ze voor de laatste keer als echte mannen...
Arme beestjes ...quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:16 schreef Ole het volgende:
Zooo.. kittens voor het laatst in één mand naar de dierenarts geweest. Ze worden al groot! Volgende keer gaan ze voor de laatste keer als echte mannen...
nee, de puf vandaag niet meer voorquote:
Herkenbaar van vroeger. Begon altijd op donderdag pas weer met werken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:51 schreef rubbereend het volgende:
carnaval
maar ben wel totaal gesloopt nu
morgen weer werken ja, en dan 's middag richting Eindhoven voor PSVquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herkenbaar van vroeger. Begon altijd op donderdag pas weer met werken.
Ik ben blij dat ik al in Eindhoven ben. Lijkt me niet echt prettig iedere keer dat reizen en vrij nemen van je werk (eventueel)quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
morgen weer werken ja, en dan 's middag richting Eindhoven voor PSV
die wedstrijden om 7 uur zijn een rampquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik al in Eindhoven ben. Lijkt me niet echt prettig iedere keer dat reizen en vrij nemen van je werk (eventueel)
romantisch diner bij de gouden poorten sla ik niet afquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga ook! Zeg eend, Maccen van te voren?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
diner bij de gouden poorten sla ik niet af
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik snap de gouden poorten niet
en het zijn ook geen poortenquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 07:36 schreef Bos81 het volgende:
Laat de big macs straks smaken Me-me en eend.
Ik eet gewoon lekker thuis
nee hoor, die zijn niet van rubberquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar kippenvlees is familie van je
Zo smaken ze anders welquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, die zijn niet van rubber
quote:
'quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:45 schreef borisz het volgende:
Al in geen jaren bij de MacD gegeten..
Laatste fastfoodtoko was de burgerking een maandje geleden
Ik aan Hiddinkquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef appelsientje het volgende:
Yes.... nu naar Valencia... waarom moet ik meteen aan Koeman denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |