Pieter-Jan van Eck. De nieuwste held.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:05 schreef rubbereend het volgende:
prachtig toch, het NK marathon op natuurijs
ben nog in winterslaap. Ik verlang naar de lente!quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:18 schreef borisz het volgende:
Als je nu om 4u goedemorgen post kan je Ole nog binnen laten.
Bij de ene mag je alcohol nuttigen en bij de andere niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:14 schreef Sloggi het volgende:
Waarom is er eigenlijk een VBL-kroeg én een slowchat?
Speciaal voor Tong en Bloes natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij de ene mag je alcohol nuttigen en bij de andere niet.
Hier zitten de oer-fokkers.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij de ene mag je alcohol nuttigen en bij de andere niet.
Sterktequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:47 schreef Againzender het volgende:
Zo, ik ga even de schaatsen onder binden
en een lol dat ik heb!quote:
dat dus. Enige wat hij doet is onrust zaaien en geen verantwoordelijkheid nemen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:46 schreef Bos81 het volgende:
(kortom negeer die dwaas en je hebt minder problemen)
In de RvC stappen is geen verantwoordelijkheid?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat dus. Enige wat hij doet is onrust zaaien en geen verantwoordelijkheid nemen.
wat heeft hij daar bereikt? Hij grijpt de eerste gelegenheid aan om heibel te trappen, en vervolgens is hij weer weg. Kan hij weer mooi vanaf de zijlijn commentaar leveren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In de RvC stappen is geen verantwoordelijkheid?
Wat kan hij bereiken als alles wordt tegengewerkt en niemand zich aan de afspraak houdt....quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat heeft hij daar bereikt? Hij grijpt de eerste gelegenheid aan om heibel te trappen, en vervolgens is hij weer weg. Kan hij weer mooi vanaf de zijlijn commentaar leveren.
ik weet het niet. Als hij ergens bezig is en het gaat fout is het nooit zijn fout.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat kan hij bereiken als alles wordt tegengewerkt en niemand zich aan de afspraak houdt....
Hij is niet zo vaak bezig geweest, bij Barca heeft hij werk geleverd en bij Ajax.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik weet het niet. Als hij ergens bezig is en het gaat fout is het nooit zijn fout.
Maar misschien is hij wel zo slim en de rest zo dom.
Hoe bedoel je?quote:
Ach tong maakte zijn account op 05:14 aanquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Ole het volgende:
Morgen mijn 10e FOK! verjaardag.
Wat een vreemde tijd heb ik me geregistreerd trouwens![]()
![]()
Ik bedoelde meer dat ik op dat tijdstip nog steeds af en toe aanwezig benquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach tong maakte zijn account op 05:14 aan
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik op dat tijdstip nog steeds af en toe aanwezig ben
Duh, ze zei toen de hele tijd Oléquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]was je ook dronken toen je je inschreef?
Geen idee. Zal bestquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]was je ook dronken toen je je inschreef?
jazeker. Maar ik vind dat geroep via de telegraaf zo makkelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is niet zo vaak bezig geweest, bij Barca heeft hij werk geleverd en bij Ajax.
alle partijen hebben hun kanalen. Cruijff is eigenlijk de enige die dat ook nog gedeeltelijk openlijk doet via z'n columnquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
jazeker. Maar ik vind dat geroep via de telegraaf zo makkelijk.
Maar goed, eens kijken wat het volgende hoofdstuk in deze soap brengt.
Is het ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
jazeker. Maar ik vind dat geroep via de telegraaf zo makkelijk.
Maar goed, eens kijken wat het volgende hoofdstuk in deze soap brengt.
wie?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is het ookDaarmee heeft hij er wel voor gezorgd dat de rotte appels opgerot zijn. Helaas zitten er nog een paar, deze moeten ook ff weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |