quote:Op woensdag 11 april 2012 11:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
heus niet, ik drink theeMaarja ben dr niet bij verdarre.
sorry, wurk! De winkel gaat om 6u dicht en volgens mij ligt Utrecht nog steeds niet 5km vanaf Groningen.. En er word gegeten voor het bowlenquote:
Effe serieus, je komt wel hoor!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
heus niet, ik drink theeMaarja ben dr niet bij verdarre.
Ik zal het thuis even na kijken hoe de stand van zaken is.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:19 schreef Ireth het volgende:
Is er trouwens nog een recente lijst van wie er nu allemaal komen? Heb vaag het idee dat de lijst in de OP niet helemaal meer klopt...
Ik mis er een hoop die er bij de vorige meeting wel waren.... Cat?? Lies?? Eehh...quote:Op woensdag 11 april 2012 18:34 schreef Rucky het volgende:
Volgens mij zijn dit de deelnemers.
Rucky, Merlijn, Frederik, DJMO + kids, JK1982, JaleesaJoia, Ganz, Papabear, hinkepink, loecje, MoniqueB1965, Belle1608, Ireth, Lonaa, Martijntj, SoDimmetje.
Graag even laten weten als je wel of niet meegaat.
Edit: ja! Wij zijn er!quote:Op woensdag 11 april 2012 18:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mis er een hoop die er bij de vorige meeting wel waren.... Cat?? Lies?? Eehh...
Je kan beter zeggen wie er van vorig jaar er wel bij zijn die lijst is korter.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mis er een hoop die er bij de vorige meeting wel waren.... Cat?? Lies?? Eehh...
True true... maar toch mis ik namen van toen.. iBenny enne.. ships... waar de meet om begonnen was... dinges...quote:Op woensdag 11 april 2012 18:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen wie er van vorig jaar er wel bij zijn die lijst is korter.
Charmed_Angel, iBenny, Engel, Socios, Ireth+DNA, Merlijn, Rucky, Liesje..... Ik mis er nog wat.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
True true... maar toch mis ik namen van toen.. iBenny enne.. ships... waar de meet om begonnen was... dinges...
Socios! Die bedoelde ik ja!quote:Op woensdag 11 april 2012 23:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Charmed_Angel, iBenny, Engel, Socios, Ireth+DNA, Merlijn, Rucky, Liesje..... Ik mis er nog wat.
Ik weet ook alle namen niet meer uit mijn hoofd maar wel dat ik ontzettend heb genoten die avond.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Charmed_Angel, iBenny, Engel, Socios, Ireth+DNA, Merlijn, Rucky, Liesje..... Ik mis er nog wat.
Laten we vragen of die bowlingbaan op handmatig ballen terughalen gezet kan worden. Dan kan DJMO toch haar trainingsrondjes maken vrijdag.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:26 schreef DJMO het volgende:
pfff
had eigenlijk vandaag willen beginnen met wandeltraining, maar kwam er niet van omdat m'n man al had afgesproken om ergens anders feyenoord te gaan kijken. () komende vrijdag heb ik een bowlingmeet, dus dan maandag maar starten met lopen.
* Ireth verslikt zich!quote:Op woensdag 11 april 2012 23:37 schreef frederik het volgende:
[..]
Laten we vragen of die bowlingbaan op handmatig ballen terughalen gezet kan worden. Dan kan DJMO toch haar trainingsrondjes maken vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |