Mooi , dan zou ik graag aan de misschien lijst worden toegevoegd want ik moet wel nog even kijken of ik dan niet in de knoei kom met mijn zoontje (die ik niet ga meenemen want het kereltje is pas 4,5)quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:07 schreef Rucky het volgende:
Dat kan zeker, er is nog iemand die waarschijnlijk even komt kijken.
Oke , dan ga ik het overwegen want das inderdaad wel leuk voor de kids....dacht dat die dan het enige kind was of dat de rest al veel ouder isquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:28 schreef DJMO het volgende:
zou gezellig zijn voor Jan SoDimmetjedie is drie, en gaat wel mee, net als z'n jongere broer geert (dan net een jaar)
Vind mijn zoontje helemaaaaaal niet erg....was geloof ik het zesde woord wat hij kon zeggen toen die leerde pratenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef belle1608 het volgende:
ik neem ze wel mee naar de mc(kleuterjuf) haha
hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:18 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Vind mijn zoontje helemaaaaaal niet erg....was geloof ik het zesde woord wat hij kon zeggen toen die leerde praten
Jij!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:52 schreef Egberts het volgende:
komt er werkelijk niemand uit het zuiden van het land?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:17 schreef JK1982 het volgende:
Ik mag toch hopen dat ik jullie straks wel een beetje kan verstaan zeg..
Hojè! Adieë Wah
Ik zou het niet weten, maar dat kan je na afloop zelf bepalen. Vorig jaar had niemand klachten na afloop.quote:
Ik denk dat ik dan ook nog moet eten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:03 schreef JK1982 het volgende:
Zijn er evt. nog mensen geïnteresseerd om van tevoren ergens even een hapje te gaan eten, of gaan we gewoon daar aan de bitterballen ofzo?
Even ergens eten is denk ik niet eens zo gek. Vooraf of achteraf thuis eten zal lastig worden voor mensen die van ver komen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:03 schreef JK1982 het volgende:
Zijn er evt. nog mensen geïnteresseerd om van tevoren ergens even een hapje te gaan eten, of gaan we gewoon daar aan de bitterballen ofzo?
Zo vroeg al ? Hmmmz.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:41 schreef Rucky het volgende:
17,45 uur moeten we bij het bowling centrum zijn. En er zijn genoeg eettentjes in de buurt.
Zoals ik al eerder zei: ik moet het TZT even aankijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:53 schreef DJMO het volgende:
* DJMO kijkt Merlijn beteuterd aan
gaat hem niet worden?
Als je van 15 man uitgaat, dan is het net 8,50 p.p. Prima te doenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:18 schreef Rucky het volgende:
Ik heb net de voorlopige rekening vh bowling centrum gekregen en die is 128,25 euro.
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als je van 15 man uitgaat, dan is het net 8,50 p.p. Prima te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Het is pas over een maand?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:39 schreef loecje het volgende:
ik moet me helaas afmelden, lichaam werkt niet mee op het moment
Duurt nog precies een maandquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:39 schreef loecje het volgende:
ik moet me helaas afmelden, lichaam werkt niet mee op het moment
't was goed bedoeld hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:52 schreef loecje het volgende:
ja dus? ik ga er niet vanuit dat dit allemaal binnen een maand is opgelost.
Ja, en?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:43 schreef Ireth het volgende:
* Ireth klimt op een tafel en slaat met een ijzeren lepel op een ijzeren soeppan om de aandacht te krijgen!!!
Mijn dochter gaat 25 maart afzwemmen voor haar A Diploma!!!!!!!!!!
In theorie komen we ook ballen smijten!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Je gaat gewoon mee dus, geen gedoe verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
In theorie komen we ook ballen smijten!Goed zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
In theorie komen we ook ballen smijten!We gaan toch wel zoenen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |