Dan wil Cat nog een reep chocola.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:49 schreef DJMO het volgende:
moet een modje aanpassen, ik heb geen edit-rechten meer
Bij CS zal vast wel ergens een parkeergarage zijn. Tegen die tijd kijk ik nog wel ff.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:09 schreef frederik het volgende:
Waar is een auto goed te parkeren?
Eventueel met gebruik van een parkeer en pendel busverbinding ofzo (in de stad groningen zijn een paar grotere parkeerplaatsen waar je je auto kwijt kunt, waarna je goedkoop met de bus naar het centrum kunt)
Hoogh Catherijne heeft een grote parkeer garage (dat is utrecht cs). En anders de Koestraat maar dat is een stukje lopen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:09 schreef frederik het volgende:
Eventueel met gebruik van een parkeer en pendel busverbinding ofzo (in de stad groningen zijn een paar grotere parkeerplaatsen waar je je auto kwijt kunt, waarna je goedkoop met de bus naar het centrum kunt)
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:47 schreef DJMO het volgende:
Heb je 'm ook weer vrijgegeven voor mij om te editten Cat? Ik kan ineens weer op dat knopje klikken nu
De op is opnieuw geplaatst dus heb je idd de komende 24 (?) uur de mogelijkheid om te editten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:47 schreef DJMO het volgende:
Heb je 'm ook weer vrijgegeven voor mij om te editten Cat? Ik kan ineens weer op dat knopje klikken nu
nee, normaal als een post ge-edit is door een mod, kun je je bericht niet meer wijzigen, tenzij de mod aanvinkt dat de post ge-edit mag worden door de posterquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
De op is opnieuw geplaatst dus heb je idd de komende 24 (?) uur de mogelijkheid om te editten.
Ik heb wel eens tegen Cat gezegd dat het wel handig zou zijn als ik mod rechten zou krijgen. Maar als ik met een reep chocolade ga zwaaien doet ze het zelf wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, normaal als een post ge-edit is door een mod, kun je je bericht niet meer wijzigen, tenzij de mod aanvinkt dat de post ge-edit mag worden door de poster
Het ov is idd prima geregeld in Utrecht. Weet jij of een winkelkaartje 's avonds ook nog geld?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:44 schreef hinkepink het volgende:
Jullie kunnen ook hier bij mij parkeren, dan met de tram verder gaan. De tram stopt nl praktisch bij mij voor de deur. Parkeergarages zijn zo duur, kunnen we beter een versnapering voor nemen
Klopt, maar ik heb nu ook de bevestiging vh bowling centrum.quote:
Tip van Flip!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:09 schreef frederik het volgende:
Duidelijk en begrijpelijk maar ik vraag het maar want ik dacht dat Fok! het betaalde/sponserde maar het dus een iniatief van haar leden....wel erg leuk en wellicht dat ik ook even lang wip al is het maar om een paar leden even persoonlijk te zien/ de hand te schudden voor de hulp e.dquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Als je meebowlt dan welAangezien de bowlingbanen wel betaald moeten worden. Plus je eigen consumpties natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |