Kan je bij allemaal verschillende wedstrijden zeggen hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:16 schreef reddevil1408 het volgende:
David - Goliath.......wie won dat ook alweer?
say what?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:55 schreef Zilverloo het volgende:
Die belangrijke spits van Leverkusen kan niet meedoen omdat hij glasscherven lag op te ruimen met zijn blote voeten. Wat een kneus
Derdiyok toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:55 schreef Zilverloo het volgende:
Die belangrijke spits van Leverkusen kan niet meedoen omdat hij glasscherven lag op te ruimen met zijn blote voeten. Wat een kneus
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:15 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Ach, ze hebben Kiesling en Helmes nog.
Balzack is geblesseerd en Barça niet in vorm gok 2-2.
barca had verlorenquote:
ik had 2-3 in diverse toto's ingevuld maar hopelijk op een gelijkspel (beter overwinning van de moffen)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:49 schreef TheFatLady het volgende:
Ik hou het op een 1-1.
Ben benieuwd naar de tactiek van Leverkusen, thuis spelen ze meestal sterk.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:29 schreef Breekfast het volgende:
Dit zal wel weer 1 groot trollfap topic worden van Barca hatersfappers ..
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Moet Barcelona makkelijk winnen denk ik. 0-5.
Net zoals Osasuna en Getafe die compleet van de mat getikt werdenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Moet Barcelona makkelijk winnen denk ik. 0-5.
nee daar verloren ze van domboquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:59 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Net zoals Osasuna en Getafe die compleet van de mat getikt werden
makkie!
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:00 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
nee daar verloren ze van dombo
Okéquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
De Champions League tune![]()
Sowieso de Champions League
[..]
Okéquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
De Champions League tune![]()
Sowieso de Champions League
[..]
moet je vaker ga doenquote:
doe normaalquote:
ik doe ook net alsofquote:
Alle reactie's weg.quote:
ik zie hetquote:
En Wim Kieftquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco Pannenkoek analist bij Sport1
Hij zou weer trainer moeten gaan worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:18 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hij zou weer trainer moeten gaan worden.Ik vind Heerenveen wel wat voor hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
flikker toch op met die grap, je bent niet grappigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:18 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hij zou weer trainer moeten gaan worden.geweldige jokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |