Hahah.. oh ik maak nooit topics, helemaal niet op gelet.quote:
Heb ik voor mijn dochter ook als schetsblok gekochtquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:46 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moest even wat spullen voor mijn vriendin halen bij de Action, en ik zag dat ze nu ook een A3 tekenblok van 135gr hebben, voor maar 1,99Mooie prijs voor een formaat tekenpapier dat nauwelijks te koop is.
Ik niet...quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Sokkepok het volgende:
Heeft iemand hier die shirtjes met voorgevormde cups al geprobeerd?
Daar ben ik ook benieuwd naar,wil er ook een kopen maar weet niet precies hoe ze vallen en welke maat ik moet hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Sokkepok het volgende:
Yea same here..quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:31 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar,wil er ook een kopen maar weet niet precies hoe ze vallen en welke maat ik moet hebben
Ja ik, ze zitten echt goddelijk, meid je wil niets anders meer!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Sokkepok het volgende:
Ja, en daarnaast de hele 'vibe' die nogal Aldi/Lidl aandoet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:31 schreef FUFR het volgende:
komt waarschijnlijk doordat het logo je aan de Aldi doet denken
En dat ze veel spullen verkopen met Duitse en Poolse teksten, vooral bij het lang houdbare voedsel is dat het gevalquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, en daarnaast de hele 'vibe' die nogal Aldi/Lidl aandoet.
Is dat van jou?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
http://actionwinkel.hyves(...)CC8K#mb=&__state__=1
Truttigheid ten top
Is dat mogelijk?!quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:01 schreef lady-wrb het volgende:
we hebben en record
98 euro uitgegeven bij de action
Voor een weeshuis ingekocht?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:01 schreef lady-wrb het volgende:
we hebben en record
98 euro uitgegeven bij de action
Die hebben ze al best lang. Mijn zoontje is er gek opquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:46 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moest even wat spullen voor mijn vriendin halen bij de Action, en ik zag dat ze nu ook een A3 tekenblok van 135gr hebben, voor maar 1,99Mooie prijs voor een formaat tekenpapier dat nauwelijks te koop is.
mijn vriend heeft alle afdekzeilen meegenomen, en puinzakken, voor zijn bedrijfquote:
Hemd gekocht maar die schuif ik door naar mijn dochterquote:
Een weeshuis dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mijn vriend heeft alle afdekzeilen meegenomen, en puinzakken, voor zijn bedrijf
een stuk of 10 bussen spuitverf voor zijn hobby
en ik heb een stuk of tig sets setjes nagellak aangeschaft
nog wat toiletartikelen
en de nodige vreetwaar
en twee pakken restpootjes (ja echt, maar twee)
Hadden ze laatst nog wel!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:53 schreef SimtekF1 het volgende:
Weet iemand of ze nog steeds van die nep tattoo's verkopen?
Moet een paar velletjes hebben voor carnaval.
Nog nooit gezien, het is wel verkrijgbaar bij tuincentra, daar verkoopt men het als winterbescherming voor planten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:13 schreef Guicci het volgende:
Weet iemand of je noppenfolie bij de Action kan krijgen?
Van dat bubbeltjes papier is dat :-)
heb je ze al gevonden? ik heb hier nog wel een paar van die dingen liggen (van die bandvormige dingen)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:53 schreef SimtekF1 het volgende:
Weet iemand of ze nog steeds van die nep tattoo's verkopen?
Moet een paar velletjes hebben voor carnaval.
Hier ook alleen nog maar neppers..maar ik heb een voorraadje ingeslagen,heb er genoeg staan om een jaar door te komenquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:34 schreef lady-wrb het volgende:
zijn die airwick bussen er nu uit bij de action? de laatste keer dat we er waren, lagen er alleen nog die nepperds
Ik zit te kijken voor wat inspiratie, maar serieus, niks. Sommige dingen zijn ook echt... ugly..quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
http://actionwinkel.hyves(...)CC8K#mb=&__state__=1
Truttigheid ten top
Ik kom net bij de Action vandaan (in Arnhem) en hier hebben ze nog wel AirWick.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:34 schreef lady-wrb het volgende:
zijn die airwick bussen er nu uit bij de action? de laatste keer dat we er waren, lagen er alleen nog die nepperds
Hier staat het bij keukengerei (messen, gasaanstekers, gardes e.d.)quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:12 schreef Inlognaam het volgende:
Hebben ze aanstekergas bij de action? Website zegt van wel, maar ik heb die gele bussen nog nooit gezien? Mocht iemand ze zien, ben ik benieuwd waar ergens ze staan, bij welke producten.
Ja, vaak achter de kassa of bij de klantendienst, zeg maar waar dingen als batterijen staan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:12 schreef Inlognaam het volgende:
Hebben ze aanstekergas bij de action? Website zegt van wel, maar ik heb die gele bussen nog nooit gezien? Mocht iemand ze zien, ben ik benieuwd waar ergens ze staan, bij welke producten.
Ik heb ze toch echt gewoon uit het rek gehaald. In de 2e rij geloof ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, vaak achter de kassa of bij de klantendienst, zeg maar waar dingen als batterijen staan.
Heb laatst wel lampen gekocht van Philips maar dat zijn gloeilampen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 02:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat de spaarlampen van de Action heel goed zijn (en goedkoop)
heeft iemand hier ervaring mee?
ik heb er nu 1 in een lamp zitten sinds een paar weken. Ik zie geen verschil met andere spaarlampen, geen idee hoelang deze mee gaan daar heb ik ze tekort voorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 02:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat de spaarlampen van de Action heel goed zijn (en goedkoop)
Nee, voor zover ik weet niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:23 schreef Lonka het volgende:
Weet iemand of ze ook zilveren panty's hebben bij de action?
Jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 02:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hier liggen ze dus echt ergens anders.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb ze toch echt gewoon uit het rek gehaald. In de 2e rij geloof ik
Ah. dus toch, dan ga ik ze deze week effe inslaan !quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet anders dan degene van de Action en trouwens de LED-lampen ook. Ik heb één LED-lamp van de Gamma en die is absoluut bagger qua lichthoeveelheid maar die van de Action geven veel meer licht en zijn goedkoper.
ah dankje! ik zal er donderdag wel even langsrijden, kijken of ze al wat hebben staan, moet plantenbakken hebben voor een kadootje hahaquote:Op zondag 19 februari 2012 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga deze week even kijken of deze kussenhoes in het echt ook zo leuk is.
[ afbeelding ]
Ik kom weer iedere week langs de Action, is niet goed voor mijn portemonnee.
Plantenbakken zie ik volgens mij altijd wel staan, het kan zijn dat ze alleen soms plaats moeten maken voor de kerstspullen.
82 cent, het is een gele bus ter grootte van een haarlak spuitbus.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:36 schreef Inlognaam het volgende:
Van de week toch zelf even kijken dan. Mn ouders hadden nu wel een grote bus meegenomen, maar dat is denk ik meer voor kamperen. Kreeg er niets mee in een aansteker in ieder geval en dr zit ook een ander tuitje opNu weet ik waar ik moet zoeken, in welke hoek. Waarvoor dank
Daar is net een heel topic over geweest!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Heeft iemand ervaring met het vliesbehang van de Action? Ik heb vandaag glasweefselbehang bij Gamma gekocht á 35 euro per rol, nu zie ik dat vliesbehang bij de Action maar 3,95 per rol is. Weliswaar iets kleinere rollen, maar toch...
De bedoeling is eroverheen te verven.
Ow, thx!!!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:48 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Daar is net een heel topic over geweest!
Behang Action - 3.95 per rol
Heerlijk dat je zo goed geslaagd ben.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:53 schreef mazaru het volgende:
Eindelijk weer eens een normale fietspomp!
Zo'n ouderwetse. Ik had zo'n nieuwerwetse bij de Action gekocht omdat er niets anders was, maar ik krijg geen lucht in mijn banden met dat ding.
Bij de Hema hadden ze ook alleen van die nieuwerwetse dingen.
Die ouderwetse lag nu ook bij de Action! Boven de nieuwerwetsequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heerlijk dat je zo goed geslaagd ben.
Maar waar heb je die normale fietspomp gekocht,
die ouderwetse, want met die nieuwewetse van de Action
kreeg je toch geen lucht in je banden.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:11 schreef mazaru het volgende:
Die ouderwetse lag nu ook bij de Action! Boven de nieuwerwetse
Ja, voor ¤2,59 ben ik een gelukkig mens geworden. Die van ¤5,69 heb ik in een hoek van de schuur gegooid. Gratis op te halen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:39 schreef Miniem het volgende:
Nieuwe folder:
http://www.action.nl/nieuws/folder-koud-he
Staan ook die fietspompen in.
Klopt, kan je zelfs beter die van de Hema hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:46 schreef Inlognaam het volgende:
Nou, die ouderwetse fietspompen zijn anders een ramp. Afgelopen twee jaar al een stuk of 3-4 versleten omdat het slangetje gewoon binnen no-time verrot is op het punt waar ie met de pomp verbonden is. Daar is ie gewoon te zwak.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:08 schreef sl44 het volgende:
Ik heb een tuinlamp gekocht op zonneenergie die je zo in de tuin kan steken(als een fakkel) ik heb het voetje op de buis geschroefd en de buis op het lampje geschroeft maar dan.....
Hoe krijg ik dat ding aan? en waar zit de aan/uit knop?
Dat had ik dus ook, toen heb ik zo'n duurdere gekocht (met zo'n metertje er op) en die doet het bij mij prima. Ik heb zelfs geen speciaal nippeltje nodig voor het franse ventiel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:46 schreef Inlognaam het volgende:
Nou, die ouderwetse fietspompen zijn anders een ramp. Afgelopen twee jaar al een stuk of 3-4 versleten omdat het slangetje gewoon binnen no-time verrot is op het punt waar ie met de pomp verbonden is. Daar is ie gewoon te zwak.
niet dus zit geen handleiding bij. is een lange doos met alleen een buis, een voet en een lampje, en hij gaat niet aan als het donker is, heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Er zit een handleiding bij hoor.
En verder gaat hij aan als het donker wordt.
Ja, er zit zon klein briefje als handleiding bij als het goed is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:20 schreef sl44 het volgende:
[..]
niet dus zit geen handleiding bij. is een lange doos met alleen een buis, een voet en een lampje, en hij gaat niet aan als het donker is, heb ik gemerkt.
Er moet ergens een knopje zitten.
Waarschijnlijk zit het knopje aan de binnenkant van het lampje. Waar je het op het voetje hebt gedrukt/geschroefd zeg maar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:23 schreef sl44 het volgende:
nope helemaal doorzocht geen klein briefje of handleiding.
Als het goed is gaat zo'n lamp vanzelf aan als het donker wordt EN als hij de hele dag goed in het zonlicht heeft gestaan. zonder energie geen lichtquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:08 schreef sl44 het volgende:
Ik heb een tuinlamp gekocht op zonneenergie die je zo in de tuin kan steken(als een fakkel) ik heb het voetje op de buis geschroefd en de buis op het lampje geschroeft maar dan.....
Hoe krijg ik dat ding aan? en waar zit de aan/uit knop?
Deze ervaring kan ik delen, terwijl ik er niet eens zoveel mee gepompt heb. Misschien helpt het om na aanschaf direct wat duct tape (uiteraard ook van de Action) om dat deel van de slang te wikkelen, zodat deze minder snel stuk gaat. Want verder is het een erg fijne pomp!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:46 schreef Inlognaam het volgende:
Ja, hier hadden ze laatst echte lederen zelfs.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:23 schreef Miniem het volgende:
Verkoopt Action trouwens ook portemonnees?
Ik heb 2 dekbedovertrekken en ze zijn verschrikkelijk. Je kunt er zo doorheen kijken. Ontzettend dun dus, en zo uit elkaar te trekken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:15 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, toen heb ik zo'n duurdere gekocht (met zo'n metertje er op) en die doet het bij mij prima. Ik heb zelfs geen speciaal nippeltje nodig voor het franse ventiel.
Vraagje:
Wat zijn de ervaringen met het beddengoed van de action?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |