mijn dagelijkse ervaring is totaal anders, het is een combinatie van keyword density en anchor text, en nog een aantal zaken. en ja ik weet waar ik over praatquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:44 schreef McCandless het volgende:
[..]
Zoek anders even in Google op "keyword density achterhaald". Je bedoeld in dit geval denk ik ook de anchor-tekst?
met alle respect, maar het is vrij belachelijk om 7,50 per maand te betalen voor een blogquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:43 schreef Lotusss het volgende:
De webshop provider geeft ons de mogelijkheid om binnen ons domein een blog aan te maken (dus ukfood.nl/blog). Dit kost ons 7,50 extra per maand. Denken jullie dat wij die kosten eruit zullen halen als we een beetje enthousiast (1 a 2x per week) bloggen met de juiste keywords enzo?
Mja... nu moet ik zeggen dat de andere maandelijkse kosten heel erg meevallen, dus zo'n aanslag is het niet... maar ik hoor nu 2 verschillende geluiden:quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:50 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
met alle respect, maar het is vrij belachelijk om 7,50 per maand te betalen voor een blog
Tja, moeilijk te zeggen. Een blog is onderdeel van je SEO-strategie en is in de ene branche succesvoller dan in de andere. In de eerste plaats ben ik geen fan van een abonnement zoals jullie dat hebben, al kan ik me voorstellen dat het voor jullie op dit moment de eenvoudigste oplossing was. Beter is het om een op maat gemaakt webshop of een open-source webshop te hebben, dan kan je zo'n blog er gewoon gratis inbouwen. Voor alle extra's die je nu wilt moet je ook weer extra betalen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:43 schreef Lotusss het volgende:
De webshop provider geeft ons de mogelijkheid om binnen ons domein een blog aan te maken (dus ukfood.nl/blog). Dit kost ons 7,50 extra per maand. Denken jullie dat wij die kosten eruit zullen halen als we een beetje enthousiast (1 a 2x per week) bloggen met de juiste keywords enzo?
7,50 per maand is echt heel veel voor een blog. Neem aan dat je op je eigen webshop ook wel kan door linken naar andere sites ? Dan zou ik gewoon elders een blog aanmaken en die bij je webshop invoegen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:43 schreef Lotusss het volgende:
UKfood.nl is van onsquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:25 schreef Patrickovik het volgende:
Link naar webshop? Ik dacht dat UKfood.nl van jullie was.
Of is dat ook zo?
Onthoud even dat alle media zoals radio, tv, folders, flyers, kaartjes etc niet meer werken. Er is een heuze cultuur shift aan de gang waarbij de hele marketing wereld zich omvormt. Als je niet meegaat dan zul je geen geld verdienen.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank voor jouw inbreng
Om te beginnen met de marketing. Dat is idd het lastigste. Naamsbekendheid verkrijg je niet zomaar, daar moet je wat voor doen. daarnaast is het ook belangrijk om betrouwbaar en klantgericht over te komen. Klant is koning.
Social-media, mond tot mond, goede meta-tags hebben, etc. Met die meta-tags, ook per artikel ga ik vandaag weer mee aan de slag. De nieuwsbrief gaan we deze week maken, en die proberen we samen met assortiment geregeld te vernieuwen.
marketing ook door fysiek aanwezig te zijn op bv beurzen, of Brits gerelateerde events. Naamsbekendheid kweken. Kost tijd en energie, maar dat hebben we er graag voor over.
Mbt de concurrenten, ik denk dat wij scherpe prijzen kunnen aanbieden. Ik heb de websites van concurrenten bekeken en zie nu al dat qua lay-out wij het beter doen.
Er is vraag, genoeg zelfs. Een potentiele markt van 44000 Britten in Nederland, plus de Anglofiel
Daarnaast gaan wij ook seasonal producten aanbieden.
Natuurlijk, wij zijn "absolute beginners", ik ben chauffeur, mijn vriendin werkt op een service-desk. Ons start-budget is uiteraard ook niet oneindig. We zullen het dus rustig aan moeten opstarten, maar wel met voor de eerste keer voldoende artikelen. Als bepaalde artikelen goed gaan lopen gaan bv artikelen die minder lopen op low-profile. Nu is dat nog niet voorspelbaar. En in 12 uur kan ik in principe de spullen weer op voorraad hebben.
Anyway, vandaag weer lekker werken en zaken uitzoeken.
Bedankt voor je feedback!quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:11 schreef Piger het volgende:
Ik zie dat jullie het op de site hebben over bezorgtijden tot 18.00. Klopt dat wel?
Hier worden tnt-pakketten tot 21.30 bezorgd (in de praktijk vrijwel altijd na 18.00) Ik neem aan dat jullie hier geen speciale afspraken over hebben met tnt.
Daarnaast bezorgkosten van 8,95 boven de 10 kg. Zou ik persoonlijk niet doen. Om zo'n gewicht te halen moet je flink wat bestelen, dan kan die 2 euro neem ik aan wel van de marge af. Daarnaast motiveert het niet echt om meer te bestellen als je net rond die 10 kg zit.
Daarnaast moeten de algemene voorwaarden op te slaan zijn. Ik heb er geen verstand van, maar kan me voorstellen dat een print knop hier niet onder valt.
Jullie houden overigens Nederlandse maten aan in het engels. Bewuste keuze?
Het is een optie om op termijn over te stappen naar een webwinkel wat beter te configureren is zoals idd Magento of een OS iets. Echter, als beginners hebben we ervoor gekozen om het wat gemakkelijker voor onszelf te houden qua software en ons meer te focussen op het product en de marketing erom heen. Wellicht is op termijn een tussenvorm van een template van een grafisch vormgever ook wel een idee. Dat is namelijk mogelijk binnen het webwinkelsysteem waar wij werken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Onthoud even dat alle media zoals radio, tv, folders, flyers, kaartjes etc niet meer werken. Er is een heuze cultuur shift aan de gang waarbij de hele marketing wereld zich omvormt. Als je niet meegaat dan zul je geen geld verdienen.
Owja en wat nog beter is, is dat de nieuwe media je geen cent kost en 10x effectiever is. Heb zelf ook een webwinkel alleen doen wij het voor een project van Jong Ondernemen. Alles is exact hetzelfde alleen opereren wij via Jong Ondernemen en niet via de KvK.
Het is niet alleen Facebook, Twitter account etc..
SEO is ook aan het verzwakken. Dat wilt niet zeggen dat je het niet op orde moet hebben. Ik zou meer tijd in steken in de nieuwe marketing dan in SEO factoren.
Trouwens nog een opmerking/mening. Ik vind je website erg belabbert en totaal niet klantvriendelijk. Sowieso snap ik niet waarom je niet zelf met een eCommerce systeem gaat werken zoals Magento of Opencart (gebruik ik zelf) en dan een mooie theme aanschaft op www.themeforest.com .
Bij elk product staat onze actuele voorraad. Als de voorraad laag wordt bij sommige producten, dan kopen we weer in. De eerste keer hebben we de producten zelf met de auto opgehaald en zat de auto (een stationcar) tot de nok toe vol.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:43 schreef Patrickovik het volgende:
Heb de website/shop even bekeken, maar het ziet er voor mijn gevoel wel leuk uit.
Echter zou ik toch wat meer snoep/chips etc op de website zetten. Ik denk dat dat de producten zijn die het meest verkocht zullen gaan worden.
Prijzen zijn volgens mij wel goed, ik betaal op eBay voor mijn Flakes en Crunchies ongeveer 3,50/4 euro per 4 stuks incl verzenden (rechtstreeks uit GB) Ga binnenkort wat Crunchies en Flakes bestellen bij jullie.
Hoe groot is jullie voorraad eigenlijk?
Als ik jou was niet zo mega veel focussen op de SEO. Zorg dat je urls, tags, keywords goed zijn en focus je dan op mijn tip.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga gillend gek worden van dat SEO![]()
Overal lees ik weer wat anders.
Lees je je in, en ga je verder zoeken, weer een geheel ander verhaal over SEO. Om gek van te worden.
Misschien toch eens LATEN doen.
Dat hangt volledig af van je product lijkt mij. Met hun producten is het vrij lastig om een community achtig iets constructief op te zetten. Ik kan in de analytics kijken van 9 webshops, 2 met diensten en 7 met consumenten goederen, van de consumentengoederen komt 80 % van het verkeer uit zoekmachines organisch, en is ongeveer 75% van de verkopen. 10% komt uit direct verker en de resterende 10% uit SM en andere bronnen.. Dus zeker is daarbij een goede SEO strategie cruciaal.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik jou was niet zo mega veel focussen op de SEO. Zorg dat je urls, tags, keywords goed zijn en focus je dan op mijn tip.
Thanks!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik jou was niet zo mega veel focussen op de SEO. Zorg dat je urls, tags, keywords goed zijn en focus je dan op mijn tip.
Wij gaan er zelf eentje beginnen. Zijn nog wel bezig mbt context, content en hosting.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:16 schreef Burdie het volgende:
Heb je al weblogs benaderd met de vraag of ze over je willen schrijven?
hehe, ik ben geen boeman hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Snoepje5 het volgende:
Oh wist niet dat dat jullie website was. Hier kom je toch wat vriendelijker over dan op webwinkelforum
Zelf een weblog starten is wel iets compleet anders dan via reeds bestaande blogs jouw shop onder de aandacht brengen.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij gaan er zelf eentje beginnen. Zijn nog wel bezig mbt context, content en hosting.
Naar mijn weten is dat niet mogelijk in die omgevingen. Bovendien is KiyOh een externe beoordelingssite wat mijns inziens de onafhankelijkheid bevestigt. Bovendien zie je het ook weer terug in bijvoorbeeld Google reviews.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef junkiexp het volgende:
Ik vind de beoordelingapp nogal matig.
Kan dat niet intern in de webshop?
je kunt kiyoh automatisch een mail laten sturen naar elke bestelling, das handig om snel beoordelingen te genererenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Naar mijn weten is dat niet mogelijk in die omgevingen. Bovendien is KiyOh een externe beoordelingssite wat mijns inziens de onafhankelijkheid bevestigt. Bovendien zie je het ook weer terug in bijvoorbeeld Google reviews.
Ik weet niet waar dit vandaan komt, maar het is totaal niet relevant.quote:Artikel 26
1. De koper is verplicht de prijs te betalen.
2. De betaling moet geschieden ten tijde en ter plaatse van de aflevering. Bij een consumentenkoop kan de koper tot vooruitbetaling van ten hoogste de helft van de koopprijs worden verplicht.
Bij rembours betaal je pas als je het pakket in handen hebt. Technisch gezien kan je de postbode laten wachten totdat je het pakketje open hebt gemaakt en dat je dan pas betaalt.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:04 schreef htsjie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit vandaan komt, maar het is totaal niet relevant.
Het kenmerk van postorder is dat je juist niet betaalt bij aflevering.
Rembours lijkt er wel op, maar is eigenlijk ook vooraf betalen.
Marmite kan je gewoon bij de AH kopen hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:02 schreef UncleSam het volgende:
Ik mis Marmite en Quality Street in je shop!
Staat onder kook-ingrediénten.... http://www.ukfood.nl/kook-ingredinten/quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:25 schreef Essebes het volgende:
ik mis Bisto Gravy granules
En bij de mogelijkheid om af te halen is het handig te vermelden in welke regio jullie zitten, dat spaart mensen die dit overwegen een emailtje uit.
Dit is niet waar.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij rembours betaal je pas als je het pakket in handen hebt. Technisch gezien kan je de postbode laten wachten totdat je het pakketje open hebt gemaakt en dat je dan pas betaalt.
Dat is dus achteraf betalen.
Dus als mensen bij de mogelijkheid aankomen om het product zelf af te halen, dan moeten ze eerst naar contact om jullie adresgegevens te vinden? Dat betekent dus dat hij uit het proces van bestellen moet, naar de contactpagina gaan en vervolgens weer terug naar de bestelprocedure. Een klant kan makkelijk afhaken in 1 van deze stappen en dat moet je zoveel mogelijk zien te voorkomen, dus moet je zorgen dat ze meteen zien in welke regio je zit als ze de optie om het product af te halen in beeld krijgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Staat onder kook-ingrediénten.... http://www.ukfood.nl/kook-ingredinten/
En binnenkort gaan we weer naar de UK om in te kopen; we gaan ons assortiment dan ook drastisch uitbreiden
Bovendien staat bij contact ons adres.
Vooralsnog. Dus over een tijdje zijn ze niet meer houdbaar?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh ja, waar gaan we in handelen, in (vooralsnog) houdbare Britse etenswaren.
ik ken veel Britse expats via de rugbyclub waar ik speel maar een van de eerste dingen die zij vaak doen als ze hier komen is een NL bankrekening openen. Vaak bij de bank waar ze zelf ook voor werken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat Britse expats vaak geen NL bankrekening hebben en dus niet via IDeal kunnen betalen maar wel via PayPal. je betaald idd een percentage aan PayPal per transactie. maar dat bereken je door in de stukprijs.
Art 5.1:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:38 schreef RuudB. het volgende:
Zijn nog wel meer dingen die er missen. Algemene Voorwaarden zitten gaten in.
- Ik lees niks over beschadigde / niet aangekomen bestellingen
Breid het assortiment snel uit, categorieën zonder producten kun je beter weglaten.
Kun je denk ik toch wel makkelijk uit halen dat als je een artikel ontvangt dat beschadigd is, dit het risico van hun is en je even contact moet opnemen. Maar expliciet vermelden kan geen kwaad.quote:Het risico ter zake van de producten gaat reeds op het moment van de aflevering op u over.
We gaan binnen enkele weken weer naar de UK, deze dingen zullen we zeker meenemen!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:00 schreef Nielsch het volgende:
Waar is de normale HP saus? Die zou ik wel bestellen.
En komen er ook Cadbury Cream Eggs?
In Gorinchemquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:21 schreef Nielsch het volgende:
Waar (in welke plaats?) zijn de goederen af te halen? Dat kan ik niet makkelijk vinden op de website. Toch zou ik dat graag meenemen in mijn overweging om te bestellen.
Okee, ja bijvoorbeeld ook bij "Over ons" en bij "Bezorgen". Kleine moeite en het scheelt mensen veel zoeken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In Gorinchem
Adresgegevens staan in "Contact". Maar zullen we beter aangeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |