mijn dagelijkse ervaring is totaal anders, het is een combinatie van keyword density en anchor text, en nog een aantal zaken. en ja ik weet waar ik over praatquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:44 schreef McCandless het volgende:
[..]
Zoek anders even in Google op "keyword density achterhaald". Je bedoeld in dit geval denk ik ook de anchor-tekst?
met alle respect, maar het is vrij belachelijk om 7,50 per maand te betalen voor een blogquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:43 schreef Lotusss het volgende:
De webshop provider geeft ons de mogelijkheid om binnen ons domein een blog aan te maken (dus ukfood.nl/blog). Dit kost ons 7,50 extra per maand. Denken jullie dat wij die kosten eruit zullen halen als we een beetje enthousiast (1 a 2x per week) bloggen met de juiste keywords enzo?
Mja... nu moet ik zeggen dat de andere maandelijkse kosten heel erg meevallen, dus zo'n aanslag is het niet... maar ik hoor nu 2 verschillende geluiden:quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:50 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
met alle respect, maar het is vrij belachelijk om 7,50 per maand te betalen voor een blog
Tja, moeilijk te zeggen. Een blog is onderdeel van je SEO-strategie en is in de ene branche succesvoller dan in de andere. In de eerste plaats ben ik geen fan van een abonnement zoals jullie dat hebben, al kan ik me voorstellen dat het voor jullie op dit moment de eenvoudigste oplossing was. Beter is het om een op maat gemaakt webshop of een open-source webshop te hebben, dan kan je zo'n blog er gewoon gratis inbouwen. Voor alle extra's die je nu wilt moet je ook weer extra betalen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:43 schreef Lotusss het volgende:
De webshop provider geeft ons de mogelijkheid om binnen ons domein een blog aan te maken (dus ukfood.nl/blog). Dit kost ons 7,50 extra per maand. Denken jullie dat wij die kosten eruit zullen halen als we een beetje enthousiast (1 a 2x per week) bloggen met de juiste keywords enzo?
7,50 per maand is echt heel veel voor een blog. Neem aan dat je op je eigen webshop ook wel kan door linken naar andere sites ? Dan zou ik gewoon elders een blog aanmaken en die bij je webshop invoegen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:43 schreef Lotusss het volgende:
De webshop provider geeft ons de mogelijkheid om binnen ons domein een blog aan te maken (dus ukfood.nl/blog). Dit kost ons 7,50 extra per maand. Denken jullie dat wij die kosten eruit zullen halen als we een beetje enthousiast (1 a 2x per week) bloggen met de juiste keywords enzo?
UKfood.nl is van onsquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:25 schreef Patrickovik het volgende:
Link naar webshop? Ik dacht dat UKfood.nl van jullie was.
Of is dat ook zo?
Onthoud even dat alle media zoals radio, tv, folders, flyers, kaartjes etc niet meer werken. Er is een heuze cultuur shift aan de gang waarbij de hele marketing wereld zich omvormt. Als je niet meegaat dan zul je geen geld verdienen.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank voor jouw inbreng
Om te beginnen met de marketing. Dat is idd het lastigste. Naamsbekendheid verkrijg je niet zomaar, daar moet je wat voor doen. daarnaast is het ook belangrijk om betrouwbaar en klantgericht over te komen. Klant is koning.
Social-media, mond tot mond, goede meta-tags hebben, etc. Met die meta-tags, ook per artikel ga ik vandaag weer mee aan de slag. De nieuwsbrief gaan we deze week maken, en die proberen we samen met assortiment geregeld te vernieuwen.
marketing ook door fysiek aanwezig te zijn op bv beurzen, of Brits gerelateerde events. Naamsbekendheid kweken. Kost tijd en energie, maar dat hebben we er graag voor over.
Mbt de concurrenten, ik denk dat wij scherpe prijzen kunnen aanbieden. Ik heb de websites van concurrenten bekeken en zie nu al dat qua lay-out wij het beter doen.
Er is vraag, genoeg zelfs. Een potentiele markt van 44000 Britten in Nederland, plus de Anglofiel
Daarnaast gaan wij ook seasonal producten aanbieden.
Natuurlijk, wij zijn "absolute beginners", ik ben chauffeur, mijn vriendin werkt op een service-desk. Ons start-budget is uiteraard ook niet oneindig. We zullen het dus rustig aan moeten opstarten, maar wel met voor de eerste keer voldoende artikelen. Als bepaalde artikelen goed gaan lopen gaan bv artikelen die minder lopen op low-profile. Nu is dat nog niet voorspelbaar. En in 12 uur kan ik in principe de spullen weer op voorraad hebben.
Anyway, vandaag weer lekker werken en zaken uitzoeken.
Bedankt voor je feedback!quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:11 schreef Piger het volgende:
Ik zie dat jullie het op de site hebben over bezorgtijden tot 18.00. Klopt dat wel?
Hier worden tnt-pakketten tot 21.30 bezorgd (in de praktijk vrijwel altijd na 18.00) Ik neem aan dat jullie hier geen speciale afspraken over hebben met tnt.
Daarnaast bezorgkosten van 8,95 boven de 10 kg. Zou ik persoonlijk niet doen. Om zo'n gewicht te halen moet je flink wat bestelen, dan kan die 2 euro neem ik aan wel van de marge af. Daarnaast motiveert het niet echt om meer te bestellen als je net rond die 10 kg zit.
Daarnaast moeten de algemene voorwaarden op te slaan zijn. Ik heb er geen verstand van, maar kan me voorstellen dat een print knop hier niet onder valt.
Jullie houden overigens Nederlandse maten aan in het engels. Bewuste keuze?
Het is een optie om op termijn over te stappen naar een webwinkel wat beter te configureren is zoals idd Magento of een OS iets. Echter, als beginners hebben we ervoor gekozen om het wat gemakkelijker voor onszelf te houden qua software en ons meer te focussen op het product en de marketing erom heen. Wellicht is op termijn een tussenvorm van een template van een grafisch vormgever ook wel een idee. Dat is namelijk mogelijk binnen het webwinkelsysteem waar wij werken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Onthoud even dat alle media zoals radio, tv, folders, flyers, kaartjes etc niet meer werken. Er is een heuze cultuur shift aan de gang waarbij de hele marketing wereld zich omvormt. Als je niet meegaat dan zul je geen geld verdienen.
Owja en wat nog beter is, is dat de nieuwe media je geen cent kost en 10x effectiever is. Heb zelf ook een webwinkel alleen doen wij het voor een project van Jong Ondernemen. Alles is exact hetzelfde alleen opereren wij via Jong Ondernemen en niet via de KvK.
Het is niet alleen Facebook, Twitter account etc..
SEO is ook aan het verzwakken. Dat wilt niet zeggen dat je het niet op orde moet hebben. Ik zou meer tijd in steken in de nieuwe marketing dan in SEO factoren.
Trouwens nog een opmerking/mening. Ik vind je website erg belabbert en totaal niet klantvriendelijk. Sowieso snap ik niet waarom je niet zelf met een eCommerce systeem gaat werken zoals Magento of Opencart (gebruik ik zelf) en dan een mooie theme aanschaft op www.themeforest.com .
Bij elk product staat onze actuele voorraad. Als de voorraad laag wordt bij sommige producten, dan kopen we weer in. De eerste keer hebben we de producten zelf met de auto opgehaald en zat de auto (een stationcar) tot de nok toe vol.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:43 schreef Patrickovik het volgende:
Heb de website/shop even bekeken, maar het ziet er voor mijn gevoel wel leuk uit.
Echter zou ik toch wat meer snoep/chips etc op de website zetten. Ik denk dat dat de producten zijn die het meest verkocht zullen gaan worden.
Prijzen zijn volgens mij wel goed, ik betaal op eBay voor mijn Flakes en Crunchies ongeveer 3,50/4 euro per 4 stuks incl verzenden (rechtstreeks uit GB) Ga binnenkort wat Crunchies en Flakes bestellen bij jullie.
Hoe groot is jullie voorraad eigenlijk?
Als ik jou was niet zo mega veel focussen op de SEO. Zorg dat je urls, tags, keywords goed zijn en focus je dan op mijn tip.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga gillend gek worden van dat SEO![]()
Overal lees ik weer wat anders.
Lees je je in, en ga je verder zoeken, weer een geheel ander verhaal over SEO. Om gek van te worden.
Misschien toch eens LATEN doen.
Dat hangt volledig af van je product lijkt mij. Met hun producten is het vrij lastig om een community achtig iets constructief op te zetten. Ik kan in de analytics kijken van 9 webshops, 2 met diensten en 7 met consumenten goederen, van de consumentengoederen komt 80 % van het verkeer uit zoekmachines organisch, en is ongeveer 75% van de verkopen. 10% komt uit direct verker en de resterende 10% uit SM en andere bronnen.. Dus zeker is daarbij een goede SEO strategie cruciaal.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik jou was niet zo mega veel focussen op de SEO. Zorg dat je urls, tags, keywords goed zijn en focus je dan op mijn tip.
Thanks!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik jou was niet zo mega veel focussen op de SEO. Zorg dat je urls, tags, keywords goed zijn en focus je dan op mijn tip.
Wij gaan er zelf eentje beginnen. Zijn nog wel bezig mbt context, content en hosting.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:16 schreef Burdie het volgende:
Heb je al weblogs benaderd met de vraag of ze over je willen schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |