hehe, ik ben geen boeman hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Snoepje5 het volgende:
Oh wist niet dat dat jullie website was. Hier kom je toch wat vriendelijker over dan op webwinkelforum
Zelf een weblog starten is wel iets compleet anders dan via reeds bestaande blogs jouw shop onder de aandacht brengen.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij gaan er zelf eentje beginnen. Zijn nog wel bezig mbt context, content en hosting.
Naar mijn weten is dat niet mogelijk in die omgevingen. Bovendien is KiyOh een externe beoordelingssite wat mijns inziens de onafhankelijkheid bevestigt. Bovendien zie je het ook weer terug in bijvoorbeeld Google reviews.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef junkiexp het volgende:
Ik vind de beoordelingapp nogal matig.
Kan dat niet intern in de webshop?
je kunt kiyoh automatisch een mail laten sturen naar elke bestelling, das handig om snel beoordelingen te genererenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Naar mijn weten is dat niet mogelijk in die omgevingen. Bovendien is KiyOh een externe beoordelingssite wat mijns inziens de onafhankelijkheid bevestigt. Bovendien zie je het ook weer terug in bijvoorbeeld Google reviews.
Ik weet niet waar dit vandaan komt, maar het is totaal niet relevant.quote:Artikel 26
1. De koper is verplicht de prijs te betalen.
2. De betaling moet geschieden ten tijde en ter plaatse van de aflevering. Bij een consumentenkoop kan de koper tot vooruitbetaling van ten hoogste de helft van de koopprijs worden verplicht.
Bij rembours betaal je pas als je het pakket in handen hebt. Technisch gezien kan je de postbode laten wachten totdat je het pakketje open hebt gemaakt en dat je dan pas betaalt.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:04 schreef htsjie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit vandaan komt, maar het is totaal niet relevant.
Het kenmerk van postorder is dat je juist niet betaalt bij aflevering.
Rembours lijkt er wel op, maar is eigenlijk ook vooraf betalen.
Marmite kan je gewoon bij de AH kopen hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:02 schreef UncleSam het volgende:
Ik mis Marmite en Quality Street in je shop!
Staat onder kook-ingrediénten.... http://www.ukfood.nl/kook-ingredinten/quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:25 schreef Essebes het volgende:
ik mis Bisto Gravy granules
En bij de mogelijkheid om af te halen is het handig te vermelden in welke regio jullie zitten, dat spaart mensen die dit overwegen een emailtje uit.
Dit is niet waar.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij rembours betaal je pas als je het pakket in handen hebt. Technisch gezien kan je de postbode laten wachten totdat je het pakketje open hebt gemaakt en dat je dan pas betaalt.
Dat is dus achteraf betalen.
Dus als mensen bij de mogelijkheid aankomen om het product zelf af te halen, dan moeten ze eerst naar contact om jullie adresgegevens te vinden? Dat betekent dus dat hij uit het proces van bestellen moet, naar de contactpagina gaan en vervolgens weer terug naar de bestelprocedure. Een klant kan makkelijk afhaken in 1 van deze stappen en dat moet je zoveel mogelijk zien te voorkomen, dus moet je zorgen dat ze meteen zien in welke regio je zit als ze de optie om het product af te halen in beeld krijgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Staat onder kook-ingrediénten.... http://www.ukfood.nl/kook-ingredinten/
En binnenkort gaan we weer naar de UK om in te kopen; we gaan ons assortiment dan ook drastisch uitbreiden
Bovendien staat bij contact ons adres.
Vooralsnog. Dus over een tijdje zijn ze niet meer houdbaar?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh ja, waar gaan we in handelen, in (vooralsnog) houdbare Britse etenswaren.
ik ken veel Britse expats via de rugbyclub waar ik speel maar een van de eerste dingen die zij vaak doen als ze hier komen is een NL bankrekening openen. Vaak bij de bank waar ze zelf ook voor werken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat Britse expats vaak geen NL bankrekening hebben en dus niet via IDeal kunnen betalen maar wel via PayPal. je betaald idd een percentage aan PayPal per transactie. maar dat bereken je door in de stukprijs.
Art 5.1:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:38 schreef RuudB. het volgende:
Zijn nog wel meer dingen die er missen. Algemene Voorwaarden zitten gaten in.
- Ik lees niks over beschadigde / niet aangekomen bestellingen
Breid het assortiment snel uit, categorieën zonder producten kun je beter weglaten.
Kun je denk ik toch wel makkelijk uit halen dat als je een artikel ontvangt dat beschadigd is, dit het risico van hun is en je even contact moet opnemen. Maar expliciet vermelden kan geen kwaad.quote:Het risico ter zake van de producten gaat reeds op het moment van de aflevering op u over.
We gaan binnen enkele weken weer naar de UK, deze dingen zullen we zeker meenemen!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:00 schreef Nielsch het volgende:
Waar is de normale HP saus? Die zou ik wel bestellen.
En komen er ook Cadbury Cream Eggs?
In Gorinchemquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:21 schreef Nielsch het volgende:
Waar (in welke plaats?) zijn de goederen af te halen? Dat kan ik niet makkelijk vinden op de website. Toch zou ik dat graag meenemen in mijn overweging om te bestellen.
Okee, ja bijvoorbeeld ook bij "Over ons" en bij "Bezorgen". Kleine moeite en het scheelt mensen veel zoeken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In Gorinchem
Adresgegevens staan in "Contact". Maar zullen we beter aangeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |