Maar je komt goed terugquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:13 schreef djeep_64 het volgende:
Intussen sta ik ver achter tegen Skatespeare die na 2 beurten al op 208 punten staat..
NEEEEEE, ik had nog 5 klinkers op mijn plankje, die had ik nog allemaal kwijt gekund. Wie verzint er dan ook SJAH als laatste woord!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#202 gewonnen van mpepea met 357-355.
dat is frustrerend iddquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
NEEEEEE, ik had nog 5 klinkers op mijn plankje, die had ik nog allemaal kwijt gekund. Wie verzint er dan ook SJAH als laatste woord!!
Enneh, ik heb ook al een verschil van 1 punt gehad qua winst/verlies
Proficiat hoor.Shit, hier baal ik van. Deze maand heb ik TE veel potjes met minimaal verschil
Aan de andere kant: het is pas het tweede potje dat ik win deze maand.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
NEEEEEE, ik had nog 5 klinkers op mijn plankje, die had ik nog allemaal kwijt gekund. Wie verzint er dan ook SJAH als laatste woord!!
Enneh, ik heb ook al een verschil van 1 punt gehad qua winst/verlies
Proficiat hoor.Shit, hier baal ik van. Deze maand heb ik TE veel potjes met minimaal verschil
Niet leuk meer! Kon er niks tegen beginnen. Goed gespeeld hoor! :-)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
Match 167 Faithy-Miranda - TanteJanne Uitslag 503 - 348
en weer bedanktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef WordFreud het volgende:
Standen eredivisie februari bijgewerkt.![]()
Heb deze gewonnen met 388 - 322quote:
Eigenlijk wel he, maar is een ietsepietsie lastigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:00 schreef crv het volgende:
[..]
en weer bedankt![]()
PS: Moeten bij Gemiddelde tegen de kleuren niet omgedraaid ?
ow, ok wist ik nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:31 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he, maar is een ietsepietsie lastig
was het tijdsoverschrijding ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Bonneke heeft tegen mij geresigned.
Stond wel voor op dat moment, baal ervan dat ik het potje niet af kan maken. Had veel meer punten kunnen halen.
Is daar nog een regel voor?
hmmm, dan hoop ik dat ze zich even meld waarom.quote:
waarom plaats je ze dan nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:07 schreef RanTheMan het volgende:
Pbwfeud -randau81 412 - 422
Op mn mobiel kan ik helaas de wedstrijdnummers opzoeken....
#79 is begonnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:02 schreef djeep_64 het volgende:
Bonneke (#82) en Litso (#79) uitgenodigd
Wat was de stand bij resign? Hoeveel tiles nog te gaan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Bonneke heeft tegen mij geresigned.
Stond wel voor op dat moment, baal ervan dat ik het potje niet af kan maken. Had veel meer punten kunnen halen.
Is daar nog een regel voor?
Gewoon uit de competitie halen, als ze niet met een goede reden komt. Zoeentje hadden we er in januari toch ook?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:25 schreef woordbakkertje het volgende:
Ik pleit ook voor een regel waarmee dit soort spelbederf wordt tegengegaan.
Klinkt hard, maar het kan niet andersquote:Op zondag 12 februari 2012 12:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Gewoon uit de competitie halen, als ze niet met een goede reden komt. Zoeentje hadden we er in januari toch ook?
en gestartquote:Op zondag 12 februari 2012 11:47 schreef crv het volgende:
Invite naar Michel* gestuurd in de hoop dat ie veilig terug is/komt vandaag![]()
#37 Elzass - Michel*
dan is er weer een ander laagste en hoogste verschilquote:Op zondag 12 februari 2012 12:47 schreef Maringo het volgende:
Ja maar als Bonneke eruit word gehaald, dan zijn de twee records van laagste tegen (153) en grootste verschil (503) er niet meer
Ja, maar niet uit mijn spelletjesquote:Op zondag 12 februari 2012 12:55 schreef crv het volgende:
[..]
dan is er weer een ander laagste en hoogste verschil
Hmm, ik weet van niksquote:Op zondag 12 februari 2012 09:58 schreef D. het volgende:
Ik heb
139 Skatespeare
140 PBwfeud
een invite gestuurd
Litso heb ik er vorige week eentje gestuurd, maar ben kennelijk afgewezen
Ben nu nog bezig tegen EvertK, bonneke85 en Michel*
En van mij met 328 - 287.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:27 schreef picodealion het volgende:
Meteen maar even melden dat ik verloren heb van TanteJanne met 295 - 496 en van woordbakker met 376 - 388.
Edit: Foutje..quote:Op zondag 12 februari 2012 20:27 schreef picodealion het volgende:
Meteen maar even melden dat ik verloren heb van TanteJanne met 295 - 496 en van woordbakker met 376 - 388.
Misschien kan ze zich even in het topic melden over haar afgebroken potjes?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:27 schreef robdriessen het volgende:
Bonneke is toch nog wel soort van actief, ze heeft vandaag een paar zetten in 'onze' match gedaan.
sta je achter danquote:Op zondag 12 februari 2012 21:27 schreef robdriessen het volgende:
Bonneke is toch nog wel soort van actief, ze heeft vandaag een paar zetten in 'onze' match gedaan.
Huidige tussenstand: 237 - 61 in mijn voordeel.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sta je achter dan
Want ze heeft tot nu potjes afgebroken waar ze achterstond geloof ik
ow ok... bizarquote:Op zondag 12 februari 2012 22:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Huidige tussenstand: 237 - 61 in mijn voordeel.
je hebt wat in te halenquote:Op zondag 12 februari 2012 18:09 schreef OA het volgende:
Hallo
Ik zie in het overzicht dat ik met 2 wedstrijden bezig ben. Het zijn er 6 momenteel...
- Randau81, #114, 08-02 gestart
- MaringoDC, #57, 12-02 gestart
- D.8., #126, 10-02 gestart
- MVPMD, #117, 03-02 gestart
- Elzass, #37, vandaag gestart
- Ziggy, #118, 06-02 gestart
beide spelers zijn verantwoordleijk voor het melden,quote:Op zondag 12 februari 2012 20:04 schreef twinkles het volgende:
Nou was geinvite door randau81 en potje is inmiddels 70u geleden afgelopen. Die gaat de eindstand niet meer niet melden geloof ik.
Dus voordat hij van mn scherm verdwijnt, 344 - 415 voor mij.
Helaas. Ging gelijk op. Maar in het eindspel had ik nog 7 medeklinkers, die ik niet meer kwijt kon. Dus won Maringo dankzij de bonus.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, maar niet uit mijn spelletjes
Gewonnen van de organisator in pot #58: 382 - 365
Erg leuk, maar ik neem aan dat ze uit de competitie gehaald wordt?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:21 schreef WordFreud het volgende:
Naast wat al gemeld is:
Gewonnen van Bonneke85: 485 - 149. Voor wat het waard is.
Maar dus wel volledig uitgespeeld.
Daarom meld ik het ook :-) omdat ik t toevallig zag,quote:Op zondag 12 februari 2012 22:24 schreef crv het volgende:
[..]
beide spelers zijn verantwoordleijk voor het melden,
ik houdt voor de zekerheid een eigen tabelletje bijquote:Op maandag 13 februari 2012 02:12 schreef twinkles het volgende:
[..]
Daarom meld ik het ook :-) omdat ik t toevallig zag,
Maar als ik iemand invite post ik ook de uitslag. Vind ik wel zo handig. kan t ook niet allemaal meer bijhouden met zoveel potjes, als je ondertussen ook gewoon druk bent met van alles :-p
ik vond die andere sortering beter staanquote:Op zondag 12 februari 2012 23:33 schreef WordFreud het volgende:
Standen eredivisie februari bijgewerkt.![]()
Stand voor de aardigheid nu op Resultaat % gesorteerd. Relatief staat Skatespeare er het beste voor, gevolgd door Elzass en Jeep.![]()
Ik overweeg inderdaad om Bonneke uit de competitie te halen. Heeft 2 x geresigned en leek in mijn pot af en toe "zomaar" te swappen.
@Bonneke: graag een reactie, anders wordt je gediskwalificeerd
Misschien een DM of PM haar kant op sturen? Heb het idee dat ze dit topic niet echt volgt.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:33 schreef WordFreud het volgende:
Swappen is natuurlijk geen spelbederf, maar gewoon een legale keuze. Resignen zonder te laten weten waarom, is wat anders.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:33 schreef WordFreud het volgende:Ik overweeg inderdaad om Bonneke uit de competitie te halen. Heeft 2 x geresigned en leek in mijn pot af en toe "zomaar" te swappen.
Done!quote:Op maandag 13 februari 2012 09:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Swappen is natuurlijk geen spelbederf, maar gewoon een legale keuze. Resignen zonder te laten weten waarom, is wat anders.
Speelt iemand op dit moment tegen haar? Misschien kan die haar via de chat even naar het topic sturen.
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Tussen de grieperige koters door even de tijd gehad om mijn scores in de sheet te controleren: alles klopt. Wellicht triviaal, maar toch een tussentijdse respect voor de organisator. Met zoveel matches lijkt het me een hels karwei om de boel bij te houden en dat dan ook nog eens foutloos te doen.
ik heb haar weer een berichtje gestuurd via WF... maar ze reageerd gewoon nietquote:Op maandag 13 februari 2012 09:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Misschien een DM of PM haar kant op sturen? Heb het idee dat ze dit topic niet echt volgt.
Heb 'm even geweigerd. Ben nu met drie potjes bezig, maar ik nodig je wel uit als ik er een af hebquote:Op maandag 13 februari 2012 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
Match 90 djeep_64 uitgenodigd!
Match 165 Skatespeare uitgenodigd!
Okidokiquote:Op maandag 13 februari 2012 20:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb 'm even geweigerd. Ben nu met drie potjes bezig, maar ik nodig je wel uit als ik er een af heb
Wat is daar vreemd aanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:25 schreef djeep_64 het volgende:
#79 is gespeeld
Djeep_64-Litso 491-406
vreemdste woord: "indagen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |