Man dacht dat ik al tegen je speelde, zit halverwege een pot tegen woordenbakker, en ik vond je al zo slechtquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:49 schreef woordbakkertje het volgende:
Mijn lopende potjes
Opnieuw invite naar Randau81 voor pot # 3 gestuurd
#201 was dat. Mpepea vs MVPMD = 303 - 355 Was op een gegeven moment zo vastgespijkerd dat er bijna nergens meer aan te leggen viel. En in de tussentijd bleef Duck maar scoren en zat ik met gemiddeld 1 klinker per plankje..... Goed gedaan, MD.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef MaleDuck het volgende:
gewonnen van MPEPEA 355-303
ook een moeizaam potje op een half speelbord nummer weet ik even niet
Ah, ben JIJ dat? Alvast aan het warmspelen voor de volgende competitie?quote:
Maar je komt goed terugquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:13 schreef djeep_64 het volgende:
Intussen sta ik ver achter tegen Skatespeare die na 2 beurten al op 208 punten staat..
NEEEEEE, ik had nog 5 klinkers op mijn plankje, die had ik nog allemaal kwijt gekund. Wie verzint er dan ook SJAH als laatste woord!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#202 gewonnen van mpepea met 357-355.
dat is frustrerend iddquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
NEEEEEE, ik had nog 5 klinkers op mijn plankje, die had ik nog allemaal kwijt gekund. Wie verzint er dan ook SJAH als laatste woord!!
Enneh, ik heb ook al een verschil van 1 punt gehad qua winst/verlies
Proficiat hoor.Shit, hier baal ik van. Deze maand heb ik TE veel potjes met minimaal verschil
Aan de andere kant: het is pas het tweede potje dat ik win deze maand.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
NEEEEEE, ik had nog 5 klinkers op mijn plankje, die had ik nog allemaal kwijt gekund. Wie verzint er dan ook SJAH als laatste woord!!
Enneh, ik heb ook al een verschil van 1 punt gehad qua winst/verlies
Proficiat hoor.Shit, hier baal ik van. Deze maand heb ik TE veel potjes met minimaal verschil
Niet leuk meer! Kon er niks tegen beginnen. Goed gespeeld hoor! :-)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
Match 167 Faithy-Miranda - TanteJanne Uitslag 503 - 348
en weer bedanktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef WordFreud het volgende:
Standen eredivisie februari bijgewerkt.![]()
Heb deze gewonnen met 388 - 322quote:
Eigenlijk wel he, maar is een ietsepietsie lastigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:00 schreef crv het volgende:
[..]
en weer bedankt![]()
PS: Moeten bij Gemiddelde tegen de kleuren niet omgedraaid ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |