#201 was dat. Mpepea vs MVPMD = 303 - 355 Was op een gegeven moment zo vastgespijkerd dat er bijna nergens meer aan te leggen viel. En in de tussentijd bleef Duck maar scoren en zat ik met gemiddeld 1 klinker per plankje..... Goed gedaan, MD.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef MaleDuck het volgende:
gewonnen van MPEPEA 355-303
ook een moeizaam potje op een half speelbord nummer weet ik even niet
Ah, ben JIJ dat? Alvast aan het warmspelen voor de volgende competitie?quote:
Maar je komt goed terugquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:13 schreef djeep_64 het volgende:
Intussen sta ik ver achter tegen Skatespeare die na 2 beurten al op 208 punten staat..
NEEEEEE, ik had nog 5 klinkers op mijn plankje, die had ik nog allemaal kwijt gekund. Wie verzint er dan ook SJAH als laatste woord!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#202 gewonnen van mpepea met 357-355.
dat is frustrerend iddquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
NEEEEEE, ik had nog 5 klinkers op mijn plankje, die had ik nog allemaal kwijt gekund. Wie verzint er dan ook SJAH als laatste woord!!
Enneh, ik heb ook al een verschil van 1 punt gehad qua winst/verlies
Proficiat hoor.Shit, hier baal ik van. Deze maand heb ik TE veel potjes met minimaal verschil
Aan de andere kant: het is pas het tweede potje dat ik win deze maand.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
NEEEEEE, ik had nog 5 klinkers op mijn plankje, die had ik nog allemaal kwijt gekund. Wie verzint er dan ook SJAH als laatste woord!!
Enneh, ik heb ook al een verschil van 1 punt gehad qua winst/verlies
Proficiat hoor.Shit, hier baal ik van. Deze maand heb ik TE veel potjes met minimaal verschil
Niet leuk meer! Kon er niks tegen beginnen. Goed gespeeld hoor! :-)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
Match 167 Faithy-Miranda - TanteJanne Uitslag 503 - 348
en weer bedanktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef WordFreud het volgende:
Standen eredivisie februari bijgewerkt.![]()
Heb deze gewonnen met 388 - 322quote:
Eigenlijk wel he, maar is een ietsepietsie lastigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:00 schreef crv het volgende:
[..]
en weer bedankt![]()
PS: Moeten bij Gemiddelde tegen de kleuren niet omgedraaid ?
ow, ok wist ik nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:31 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he, maar is een ietsepietsie lastig
was het tijdsoverschrijding ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Bonneke heeft tegen mij geresigned.
Stond wel voor op dat moment, baal ervan dat ik het potje niet af kan maken. Had veel meer punten kunnen halen.
Is daar nog een regel voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |