Daarom meld ik het ook :-) omdat ik t toevallig zag,quote:Op zondag 12 februari 2012 22:24 schreef crv het volgende:
[..]
beide spelers zijn verantwoordleijk voor het melden,
ik houdt voor de zekerheid een eigen tabelletje bijquote:Op maandag 13 februari 2012 02:12 schreef twinkles het volgende:
[..]
Daarom meld ik het ook :-) omdat ik t toevallig zag,
Maar als ik iemand invite post ik ook de uitslag. Vind ik wel zo handig. kan t ook niet allemaal meer bijhouden met zoveel potjes, als je ondertussen ook gewoon druk bent met van alles :-p
ik vond die andere sortering beter staanquote:Op zondag 12 februari 2012 23:33 schreef WordFreud het volgende:
Standen eredivisie februari bijgewerkt.![]()
Stand voor de aardigheid nu op Resultaat % gesorteerd. Relatief staat Skatespeare er het beste voor, gevolgd door Elzass en Jeep.![]()
Ik overweeg inderdaad om Bonneke uit de competitie te halen. Heeft 2 x geresigned en leek in mijn pot af en toe "zomaar" te swappen.
@Bonneke: graag een reactie, anders wordt je gediskwalificeerd
Misschien een DM of PM haar kant op sturen? Heb het idee dat ze dit topic niet echt volgt.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:33 schreef WordFreud het volgende:
Swappen is natuurlijk geen spelbederf, maar gewoon een legale keuze. Resignen zonder te laten weten waarom, is wat anders.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:33 schreef WordFreud het volgende:Ik overweeg inderdaad om Bonneke uit de competitie te halen. Heeft 2 x geresigned en leek in mijn pot af en toe "zomaar" te swappen.
Done!quote:Op maandag 13 februari 2012 09:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Swappen is natuurlijk geen spelbederf, maar gewoon een legale keuze. Resignen zonder te laten weten waarom, is wat anders.
Speelt iemand op dit moment tegen haar? Misschien kan die haar via de chat even naar het topic sturen.
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Tussen de grieperige koters door even de tijd gehad om mijn scores in de sheet te controleren: alles klopt. Wellicht triviaal, maar toch een tussentijdse respect voor de organisator. Met zoveel matches lijkt het me een hels karwei om de boel bij te houden en dat dan ook nog eens foutloos te doen.
ik heb haar weer een berichtje gestuurd via WF... maar ze reageerd gewoon nietquote:Op maandag 13 februari 2012 09:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Misschien een DM of PM haar kant op sturen? Heb het idee dat ze dit topic niet echt volgt.
Heb 'm even geweigerd. Ben nu met drie potjes bezig, maar ik nodig je wel uit als ik er een af hebquote:Op maandag 13 februari 2012 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
Match 90 djeep_64 uitgenodigd!
Match 165 Skatespeare uitgenodigd!
Okidokiquote:Op maandag 13 februari 2012 20:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb 'm even geweigerd. Ben nu met drie potjes bezig, maar ik nodig je wel uit als ik er een af heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |