hmmm, dan hoop ik dat ze zich even meld waarom.quote:
waarom plaats je ze dan nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:07 schreef RanTheMan het volgende:
Pbwfeud -randau81 412 - 422
Op mn mobiel kan ik helaas de wedstrijdnummers opzoeken....
#79 is begonnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:02 schreef djeep_64 het volgende:
Bonneke (#82) en Litso (#79) uitgenodigd
Wat was de stand bij resign? Hoeveel tiles nog te gaan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Bonneke heeft tegen mij geresigned.
Stond wel voor op dat moment, baal ervan dat ik het potje niet af kan maken. Had veel meer punten kunnen halen.
Is daar nog een regel voor?
Gewoon uit de competitie halen, als ze niet met een goede reden komt. Zoeentje hadden we er in januari toch ook?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:25 schreef woordbakkertje het volgende:
Ik pleit ook voor een regel waarmee dit soort spelbederf wordt tegengegaan.
Klinkt hard, maar het kan niet andersquote:Op zondag 12 februari 2012 12:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Gewoon uit de competitie halen, als ze niet met een goede reden komt. Zoeentje hadden we er in januari toch ook?
en gestartquote:Op zondag 12 februari 2012 11:47 schreef crv het volgende:
Invite naar Michel* gestuurd in de hoop dat ie veilig terug is/komt vandaag![]()
#37 Elzass - Michel*
dan is er weer een ander laagste en hoogste verschilquote:Op zondag 12 februari 2012 12:47 schreef Maringo het volgende:
Ja maar als Bonneke eruit word gehaald, dan zijn de twee records van laagste tegen (153) en grootste verschil (503) er niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |