Ik denk dat de jeugdtrainers nu wel zullen instappen... Overmars etc...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:31 schreef muzas het volgende:
Nu die RVC nog de deur uit. Maar dat zal (hoop ik) een logisch vervolg zijn.
Dan wordt de grote vraag, Wie dan? De volgende lading boeven? Want deze rvc was toch ook met zorg bij elkaar gezocht om het nieuwe pad te bewandelen....
En we kunnen weer op zoek naar een nieuwe directeur.
RVC moet bestaan uit Cruijff adepten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:31 schreef muzas het volgende:
Dan wordt de grote vraag, Wie dan? De volgende lading boeven? Want deze rvc was toch ook met zorg bij elkaar gezocht om het nieuwe pad te bewandelen....
En we kunnen weer op zoek naar een nieuwe directeur.
Door Keje Molenaar maar die sluiten we nu tijdelijk op.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:31 schreef muzas het volgende:
Dat was een ander verhaal, dat niet opgenomen is in deze rechtszaak. Maar zodra er een nieuw bestuur is wordt deze functie natuurlijk opgehevenquote:
heeft ook zijn rol op dit moment ad-intermquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat was een ander verhaal, dat niet opgenomen is in deze rechtszaak. Maar zodra er een nieuw bestuur is wordt deze functie natuurlijk opgeheven
Idd, wat is die door het ijs gezakt door openlijk de kant van de "boeven" te verkiezen zeg, die mag ook wel een levenslang stadionverbod.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:35 schreef Mylene het volgende:
Peter R. de Vries zal ook wel balen. Mooi zo.
Hij mag niet meer in een nieuwe RVC, of een andere officiele functie bij ajax.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom gaat Cruijff niet gewoon een echte directe positie bekleden?
Owquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Hij mag niet meer in een nieuwe RVC, of een andere officiele functie bij ajax.
bronquote:Keje Molenaar reageert opgetogen over de uitspraak van de rechter, die vanochtend Johan Cruijff in het gelijk stelde in de zaak tegen de vier andere commissarissen. Het lid van de ledenraad van Ajax vindt dat de RvC moet worden weggestuurd.
'Ik ben bijzonder verheugd', reageert Molenaar tegenover Voetbal International. 'Dit was conform onze verwachtingen en het is geweldig dat de bevestiging er nu is.'
'Laten we hopen dat ook tijdens de aandeelhoudersvergadering van komende vrijdag het gezond verstand gaat regeren en de RvC naar huis wordt gestuurd. Dan kan Ajax eindelijk, zonder tegenwerking van anderen, de plannen van Cruijff onvoorwaardelijk gaan uitvoeren.'
(Redactie)
Nee inderdaad. Hij ziet zichzelf liever als adviseur inderdaad. En ik ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow
Nouja, zit die zelf waarschijnlijk ook niet mee
dan wordt er teruggekomen op voorgenomen afspraken iigquote:
Ik denk dat ze ondertussen wel begrijpen dat als ze, zeker na deze uitspraak, nóg zo koppig gaan liggen doen ze niet levend duivendrecht uitkomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |