Zou sowieso al belachelijk zijn om rekening te houden met zondags rust.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:30 schreef Honeymooner het volgende:
En wel op zondag, mocht dat de beste dag zijn..
De Elfstedentocht van 1997 was toch op een zaterdag?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:30 schreef Honeymooner het volgende:
En wel op zondag, mocht dat de beste dag zijn..
Jaquote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef Wessell het volgende:
[..]
De Elfstedentocht van 1997 was toch op een zaterdag?
Waarom niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef Wessell het volgende:
[..]
Oke maar als die er toch nog gaat komen! word het geen zaterdag meer toch?
nee nee, ophoeren met die witte rotzooi .quote:
Broertje en ik ook al een bak Ben n Jerry's weggevreten hier.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:35 schreef tomaat52 het volgende:
Het vries dat het kraakt buiten, en ik zit binnen ijslollies te eten....
Maar waarom dan niet, wat zou daar de reden voor zijn?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:37 schreef Wessell het volgende:
[..]
Zoiets las ik dacht ik op de front page
1 a 2 cmquote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef Maver24 het volgende:
Stel het vriest vannacht in het noorden zo'n -15 a -20, hoeveel cm kan er dan bijkomen ?
Vrijdag is uitgesloten.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
Als het door gaat hoop ik vrijdag, hoef ik geen presentatie te houden op school en ben ik vrijleuk school in friesland/leeuwarden
Zaterdag moet ik werken... Zondag zou beter zijn trouwens..
Dat het dan een massa hysterie word! ze zijn dan bang dat het overvol raaktquote:Op maandag 6 februari 2012 22:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet, wat zou daar de reden voor zijn?
Juistja dat is inderdaad de reden!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoorde trouwens een van die rayonhoofden zeggen op tv dat het op zaterdag nog wel eens te druk zou kunnen worden qua aantal toeschouwers, en dat dat ook niet best voor het ijs is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |