Heb begrepen van wel. Er zijn vrijwel geen sidequests dus die 20 uur is alleen verhaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:59 schreef Jesse_ het volgende:
Klopt het dat The Last Story maar ongeveer 20 uur lang is?
Goed om te horen. Ik was even bang dat het weer een 100+ uur game zou zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb begrepen van wel. Er zijn vrijwel geen sidequests dus die 20 uur is alleen verhaal.
Ik vind het ook wel goed nieuws eigenlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Goed om te horen. Ik was even bang dat het weer een 100+ uur game zou zijn
Ja, vind het ook wel prettig na een aantal 40-60 uur RPGs.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Goed om te horen. Ik was even bang dat het weer een 100+ uur game zou zijn
Tegen die tijd is er wel weer wat nieuws om te spelenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, vind het ook wel prettig na een aantal 40-60 uur RPGs.
Je kunt altijd nog de multiplayer spelen na uitspelen.
Ze bestaan wel maar zijn zeldzamer. Een uur moeten grinden alleen om verder te komen vind ik ook irritant.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:57 schreef speknek het volgende:
Ik vind dat alle jrpgs niet langer dan twintig uur mogen zijn. Als je toch niet aan echte player agency in het verhaal gaat doen is de enige manier om een verhaal langer dan twintig uur te maken door vreselijk te padden of het verhaal belchelijk complex te maken.
Chrono Trigger wel 's gespeeld? Dat is de perfecte RPG.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:57 schreef speknek het volgende:
Ik vind dat alle jrpgs niet langer dan twintig uur mogen zijn. Als je toch niet aan echte player agency in het verhaal gaat doen is de enige manier om een verhaal langer dan twintig uur te maken door vreselijk te padden of het verhaal belchelijk complex te maken.
Toch vind ik dat bijvoorbeeld een Xenoblade Chronicles nergens echt onnodig rekt of het verhaal onnodig lastig maakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:57 schreef speknek het volgende:
Ik vind dat alle jrpgs niet langer dan twintig uur mogen zijn. Als je toch niet aan echte player agency in het verhaal gaat doen is de enige manier om een verhaal langer dan twintig uur te maken door vreselijk te padden of het verhaal belchelijk complex te maken.
Maar CT is ook niet heel lang. Kun je ook in 20-25 uur uitspelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:00 schreef speknek het volgende:
Ze bestaan wel natuurlijk, maar het is meer als algemene regel.
Chrono Trigger heb ik wel gespeeld (vond SoM leuker btw), maar toen was ik twaalf en had ik alle geduld/tijd van de wereld.
Sakaguchi schijnt het over 30 uur te hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Goed om te horen. Ik was even bang dat het weer een 100+ uur game zou zijn
Nu Last Story?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. opnemen
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Nu Last Story?
Moet ook maar weer 'ns doorgaan.
Moest het voor de 3e keer tegenDe derde keer is hij het makkelijkstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. opnemen
Nu eerst baten kaitos eternal wings and the lost ocean
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Mag ik hopen, begin 'm zat te wordenquote:
Gamecube?quote:Nu eerst baten kaitos eternal wings and the lost ocean
Ja, Gamecubequote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Mag ik hopen, begin 'm zat te worden
[..]
Gamecube?
Die heb ik volgens mij ook nog liggen...
Je bedoelt Origins?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die was ook cool ja. Heb het vervolg helaas nooit in de winkels kunnen vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:48 schreef Kriegel het volgende:
Skyward Sword ook bijna uitgespeeld.Okay, en daar ging ie dus gisteravond. Vet einde wel, maar de game stelde een beetje teleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 blijft de beste.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:20 schreef LDS het volgende:
Mario Party 9 is écht weer goed. Na 8 had ik een beetje valse hoop, maar Nintendo heeft de tijd er voor genomen en een hoop omgegooid. Zeer sterke partygame, misschien samen met Brawl en Mario Kart de beste!
Mooi. Tof. Geweldig. In plaats van meer VC-games halen we ze gewoon weer 1 voor 1 er van af.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:18 schreef Aether het volgende:
Two More Games to Leave EU Virtual Console
http://www.nintendolife.c(...)e_eu_virtual_console
Yoshi's Island en Star Fox gebruiken de Super FX chip dus die waren sowieso niet uitgebracht (lastige emulatie en mogelijke patentproblemen).quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:33 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Mooi. Tof. Geweldig. In plaats van meer VC-games halen we ze gewoon weer 1 voor 1 er van af.
Om niet te vergeten dat we nu wel kunnen concluderen dat sommige games de service nooit zullen halen (Yoshi's Island, EarthBound, Star Fox, Donkey Kong 64).
Ik vind dat echt heel jammer.
Zoiets ja. Yoshi's Island, Star Fox en nog een andere game gebruiken die FX chip waardoor ze moeilijk te emuleren zijn (maar niet onmogelijk, de GBA kon het prima aan dus waarom de Wii niet?) en EarthBound heeft wat patentproblemen. En die patentproblemen zijn denk ik ook de reden waarom de Turtles en R-Type nu moeten gaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Yoshi's Island en Star Fox gebruiken de Super FX chip dus die waren sowieso niet uitgebracht (lastige emulatie en mogelijke patentproblemen).
De GBA emuleert geen FX-chip, de grafische onderdelen zijn allemaal opnieuw gemaakt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:07 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Yoshi's Island, Star Fox en nog een andere game gebruiken die FX chip waardoor ze moeilijk te emuleren zijn (maar niet onmogelijk, de GBA kon het prima aan dus waarom de Wii niet?) en EarthBound heeft wat patentproblemen. En die patentproblemen zijn denk ik ook de reden waarom de Turtles en R-Type nu moeten gaan.
Ik heb pas nog een hele zooi SNES-games gedownload, die nemen ze me iig niet meer af.
Dan zie ik alsnog het probleem niet. Maak die onderdelen dan opnieuw. Yoshi's Island is toch best een belangrijke game om op je downloadservice te hebben, alle Mario-titels vullen die hele top 10 iedere week weer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:11 schreef Aether het volgende:
[..]
De GBA emuleert geen FX-chip, de grafische onderdelen zijn allemaal opnieuw gemaakt.
Sommige effecten konden niet goed nagemaakt worden, bijvoorbeeld in het level ‘Touch Fuzzy Get Dizzy’ waar Yoshi ‘hallucineert’
Ik neem aan dat de Virtual Console meeverhuist naar de Wii U tegen die tijd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:11 schreef Aether het volgende:Een nadeel blijf ik vinden dat downloads maar op één systeem gebruikt kunnen worden. Vooral een probleem als oude hardware niet meer te gebruiken is.
GBA versie zal wel naar de 3DS komen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:21 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dan zie ik alsnog het probleem niet. Maak die onderdelen dan opnieuw. Yoshi's Island is toch best een belangrijke game om op je downloadservice te hebben, alle Mario-titels vullen die hele top 10 iedere week weer.
Hoop het, maar denk dat ze dan wel tegen wat problemen aanlopen.quote:Ik neem aan dat de Virtual Console meeverhuist naar de Wii U tegen die tijd.
Maken ze daar toch een verhuis programmaatje voor? Net als voor de 3DSquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef Aether het volgende:
[..]
GBA versie zal wel naar de 3DS komen.
De SNES versie zie ik nooit naar de Wii komen.
[..]
Hoop het, maar denk dat ze dan wel tegen wat problemen aanlopen.
Hoe garandeer je dat een spel van de Wii is verwijderd voordat je 'm op de WiiU kunt downloaden?
Hoe werkt dat op de DSi/3DS eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Maken ze daar toch een verhuis programmaatje voor? Net als voor de 3DS
Kan je één DSiWare spel op twee sd-kaarten hebben?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:47 schreef Aether het volgende:
[..]
Hoe werkt dat op de DSi/3DS eigenlijk.
Als je DSiWare op twee SD-kaarten hebt en vervolgens naar de 3DS verhuist, kun je 'm dan nog spelen van de 2e SD-kaart? Spel wordt IIRC gewist van de kaart die op dat moment aanwezig is.
Kaart kopiëren via een computer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kan je één DSiWare spel op twee sd-kaarten hebben?
Daar heb ik geen idee van, zou het ook niet kunnen testen. Ik heb alles al overgezetquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Kaart kopiëren via een computer.
Als je dan het spel overzet (van bijvoorbeeld de DSi) wordt het gewist en overgezet naar de 3DS.
Vraag me af of je 'm dan nog van de kopie kunt spelen?
Er zal wel aan gedacht zijn(?)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:39 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daar heb ik geen idee van, zou het ook niet kunnen testen. Ik heb alles al overgezet
(zal wel niet werken toch, neem aan dat er ook een melding in het interne geheugen moet zijn van een geinstalleerde applicatie?)
GBA versie is al op 3DS, als je ambassadeur bent.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef Aether het volgende:
[..]
GBA versie zal wel naar de 3DS komen.
De SNES versie zie ik nooit naar de Wii komen.
Je koopt niet de game bij een download, je koopt een licentie om de game te mogen downloaden. Dus als je je Wii U registreert als die van jou, is dat al geen probleem lijkt mij. Ik verwacht dat de Wii U bij de eerste opstart er al automatisch naar zal vragen om al je stuff van je Wii over te zetten, als Nintendo tenminste slim is.quote:[b]Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef Aether het volgende:[/b
Hoop het, maar denk dat ze dan wel tegen wat problemen aanlopen.
Hoe garandeer je dat een spel van de Wii is verwijderd voordat je 'm op de WiiU kunt downloaden?
Dat is één van de redenen dat ik eigenlijk anti-downloads ben. Gezever altijd. Ik heb niet eens toegang tot de games die ik op mijn eerste Wii gekocht heb vanwege die 'licenties'quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:51 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je koopt niet de game bij een download, je koopt een licentie om de game te mogen downloaden. Dus als je je Wii U registreert als die van jou, is dat al geen probleem lijkt mij. Ik verwacht dat de Wii U bij de eerste opstart er al automatisch naar zal vragen om al je stuff van je Wii over te zetten, als Nintendo tenminste slim is.
Dat kan Nintendo voor je omzetten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is één van de redenen dat ik eigenlijk anti-downloads ben. Gezever altijd. Ik heb niet eens toegang tot de games die ik op mijn eerste Wii gekocht heb vanwege die 'licenties'
De licentie is gekoppeld aan een specifieke Wii, net als bij de DSi en 3DS. Nintendo kan de licenties van de Wii omzetten naar een andere Wii en bij de 3DS kun je dat zelf. Waarschijnlijk zul je er voor moeten zorgen dat de spellen op de Wii zijn verwijderd voor ze op de WiiU zijn te downloaden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:51 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je koopt niet de game bij een download, je koopt een licentie om de game te mogen downloaden. Dus als je je Wii U registreert als die van jou, is dat al geen probleem lijkt mij. Ik verwacht dat de Wii U bij de eerste opstart er al automatisch naar zal vragen om al je stuff van je Wii over te zetten, als Nintendo tenminste slim is.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:28 schreef Aether het volgende:
Epic Mickey 2
http://www.eurogamer.net/(...)by-disney-newsletter
Epic Mickey 2 has been revealed by a Disney newsletter.
The newsletter, which was edited soon after Disney news website Stick Kingdom spotted it, said Epic Mickey 2 launches Christmas 2012 for PlayStation 3, Wii and Xbox 360.
It detailed the game's co-op mode, which sees a second player assume the role of Oswald the Lucky Rabbit "with the power to fly like a helicopter and use electricity to fight or friend enemies and solve challenges".
quote:Epic Mickey 2 revealed by Disney newsletter
By Wesley Yin-Poole Published 3 January, 2012
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. opzitten en geniet met volle teugen. Wat een geweldig vechtsysteem.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |