Heb begrepen van wel. Er zijn vrijwel geen sidequests dus die 20 uur is alleen verhaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:59 schreef Jesse_ het volgende:
Klopt het dat The Last Story maar ongeveer 20 uur lang is?
Goed om te horen. Ik was even bang dat het weer een 100+ uur game zou zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb begrepen van wel. Er zijn vrijwel geen sidequests dus die 20 uur is alleen verhaal.
Ik vind het ook wel goed nieuws eigenlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Goed om te horen. Ik was even bang dat het weer een 100+ uur game zou zijn
Ja, vind het ook wel prettig na een aantal 40-60 uur RPGs.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tegen die tijd is er wel weer wat nieuws om te spelenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, vind het ook wel prettig na een aantal 40-60 uur RPGs.
Je kunt altijd nog de multiplayer spelen na uitspelen.
Ze bestaan wel maar zijn zeldzamer. Een uur moeten grinden alleen om verder te komen vind ik ook irritant.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:57 schreef speknek het volgende:
Ik vind dat alle jrpgs niet langer dan twintig uur mogen zijn. Als je toch niet aan echte player agency in het verhaal gaat doen is de enige manier om een verhaal langer dan twintig uur te maken door vreselijk te padden of het verhaal belchelijk complex te maken.
Chrono Trigger wel 's gespeeld? Dat is de perfecte RPG.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:57 schreef speknek het volgende:
Ik vind dat alle jrpgs niet langer dan twintig uur mogen zijn. Als je toch niet aan echte player agency in het verhaal gaat doen is de enige manier om een verhaal langer dan twintig uur te maken door vreselijk te padden of het verhaal belchelijk complex te maken.
Toch vind ik dat bijvoorbeeld een Xenoblade Chronicles nergens echt onnodig rekt of het verhaal onnodig lastig maakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:57 schreef speknek het volgende:
Maar CT is ook niet heel lang. Kun je ook in 20-25 uur uitspelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:00 schreef speknek het volgende:
Ze bestaan wel natuurlijk, maar het is meer als algemene regel.
Chrono Trigger heb ik wel gespeeld (vond SoM leuker btw), maar toen was ik twaalf en had ik alle geduld/tijd van de wereld.
Sakaguchi schijnt het over 30 uur te hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nu Last Story?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. opnemen
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Nu Last Story?
Moet ook maar weer 'ns doorgaan.
Moest het voor de 3e keer tegenDe derde keer is hij het makkelijkstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. opnemen
Nu eerst baten kaitos eternal wings and the lost ocean
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Mag ik hopen, begin 'm zat te wordenquote:
Gamecube?quote:Nu eerst baten kaitos eternal wings and the lost ocean
Ja, Gamecubequote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Mag ik hopen, begin 'm zat te worden
[..]
Gamecube?
Die heb ik volgens mij ook nog liggen...
Je bedoelt Origins?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die was ook cool ja. Heb het vervolg helaas nooit in de winkels kunnen vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:48 schreef Kriegel het volgende:
Skyward Sword ook bijna uitgespeeld.Okay, en daar ging ie dus gisteravond. Vet einde wel, maar de game stelde een beetje teleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 blijft de beste.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:20 schreef LDS het volgende:
Mario Party 9 is écht weer goed. Na 8 had ik een beetje valse hoop, maar Nintendo heeft de tijd er voor genomen en een hoop omgegooid. Zeer sterke partygame, misschien samen met Brawl en Mario Kart de beste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |