Wat is daar heerlijk aan? Vind ik echt jammer. De titelstrijd hoort gewoon tussen Feijenoord en Ajax tegaan. Die provincieclubjesquote:
doeiquote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
M'n vinger glijdt richting de uitknop...
Dat ben ik wel met je eens. Kom op zeg, Heerenveen, Twente en AZquote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daar heerlijk aan? Vind ik echt jammer. De titelstrijd hoort gewoon tussen Feijenoord en Ajax tegaan. Die provincieclubjes
Ja, maar we gingen ervan uit dat de ebecilios niet in de basis zouden staan.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Begin januari riepen er nog mensen dat Ajax dé titelkandidaat was.
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
Oehhh spannend ga is verderquote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
Wel dan? Jij denkt dat Ajax kampioen kan worden met Egocilio en Özbiliz voorin en met Enoh en Anita en Blind op het middenveld/achterin?quote:
AZ heeft alleen kutklappertjes en Twente denkt stoer te zijn met hun YNWA-Verkr8ingquote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Kom op zeg, Heerenveen, Twente en AZ
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wel dan? Jij denkt dat Ajax kampioen kan worden met Egocilio en Özbiliz voorin en met Enoh en Anita en Blind op het middenveld/achterin?
En dan die clown van een Vermeer op goal...
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef GGMM het volgende:
"Als je tegen jou ook iets off the record zegt.."
Dat denkt Gullit ook over Hans.
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lijkt me geen gedroomde kandidaat voor Feyenoord als hij zwarte jongens niet uit elkaar kan houden. Staat Martins Indi dadelijk in de spits.
Heb 'm net ingedrukt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb 'm net ingedrukt...En toen kwam de reclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt nauwelijks in het stuk voor, dus ik weet niet waar je dit op basseert?quote:
Dat interviewquote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef GGMM het volgende:
"Als je tegen jou ook iets off the record zegt.."
Dat denkt Gullit ook over Hans.
Scherpe opmerkingen en fungeert goed als tegengewicht voor het gezeik tussen Hansie en Johan.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Komt nauwelijks in het stuk voor, dus ik weet niet waar je dit op basseert?
Als het tegen Utrecht al 0-2 wordt...quote:Op maandag 6 februari 2012 21:37 schreef GGMM het volgende:
Ajax - Manchester, wat een hel wordt dat.
16 keerquote:
True maar wel een vol stadion en een mooi affiche. Beter dat dan tegen zo'n balkan kut club eruit gaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:37 schreef GGMM het volgende:
Welnee joh gewoon in de Ajax huisstijl blijven spelen en je vooral niet aanpassen aan de tegenstander. Staat in het beleidsplan.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:37 schreef GGMM het volgende:
Paar scherpe opmerkingen ja, meer niet. Het zijn allemaal een beetje verliezers vanavond.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Scherpe opmerkingen en fungeert goed als tegengewicht voor het gezeik tussen Hansie en Johan.
Op zich heb je gelijk. Iedere ajacied zou ook vrede hebben met een verlies. Maar ik denk dat de ajacieden vooral vrezen voor de wijze waarop. Met 0-6 van het veld stappen na compleet, voor het oog der wereld, tegen de muur gezet te zijn... Ja dat is pijnlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True maar wel een vol stadion en een mooi affiche. Beter dat dan tegen zo'n balkan kut club eruit gaan.
Dat doet Johan altijd hè.. van die 'teasers' dat er iets aan de hand is met iemand maar niet zeggen wat.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef cptmarco het volgende:
wat zal Cootje hebben: beginnende dementie, een alcoholprobleem of zou Twente hem gewoon geen zak hebben kunnen schelen...?
Dat zeker. We zullen zien of er nog weer wat spelers terugkeren uit de ziekenboegquote:Op maandag 6 februari 2012 21:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk. Iedere ajacied zou ook vrede hebben met een verlies. Maar ik denk dat de ajacieden vooral vrezen voor de wijze waarop. Met 0-6 van het veld stappen na compleet, voor het oog der wereld, tegen de muur gezet te zijn... Ja dat is pijnlijk.
Geniaal om dat nog een keer terug te zien.quote:
Ajax heeft altijd geluk, het varieert alleen waar het hem in zit. Tegen Real bleef het ook rustig/beschaafd dus.. zal wel mee vallen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk. Iedere ajacied zou ook vrede hebben met een verlies. Maar ik denk dat de ajacieden vooral vrezen voor de wijze waarop. Met 0-6 van het veld stappen na compleet, voor het oog der wereld, tegen de muur gezet te zijn... Ja dat is pijnlijk.
Wat een bazenfilmpje!!!!quote:
Sinds jij een 4 in je naam hebt ben je een heel ander persoon,manquote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax heeft altijd geluk, het varieert alleen waar het hem in zit. Tegen Real bleef het ook rustig/beschaafd dus.. zal wel mee vallen.
Ook niet overdrijven..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax heeft altijd geluk, het varieert alleen waar het hem in zit. Tegen Real bleef het ook rustig/beschaafd dus.. zal wel mee vallen.
Nee sinds ik een 4 in me naam heb is ajax zo veel slechter geworden dat ik er weinig positiefs over kan zeggen, dus nu zie je alleen maar de negatieve zaken.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Sinds jij een 4 in je naam hebt ben je een heel ander persoon,man
Minimaal 5 keerquote:Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef Oliver23 het volgende:
Zou Genee het nog een keer zeggen dat de 11stedentocht eraan komt?
Nee.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Zou de vader van Genee ook gel in zn haren hebben?
Nee die is als baby in een bak gel gevallenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Zou de vader van Genee ook gel in zn haren hebben?
niemandquote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wie zit hier nou op te wachten behalve supporters van FC Heteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |