Nee hij begon, maar toen hij doorhad dat Hans het zat was probeerde hij hem bij leuke dingen te betrekken.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind je? Elke kans die hij krijgt gaat hij Hans uitlachen of trollen. Zwaar irritant.
Voortaan stuur ik al mijn vragen onder deze naam in.quote:
Hugoquote:Op maandag 6 februari 2012 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
Johan mag wel door Hugo Borst vervangen worden.
Mwa dit vind ik wel weer waar. Jans verkoos Elm boven hem en zonder zelfvertrouwen is hij echt nergens. Ook bij Heracles maakte Dost er al 15+ en vorig jaar mistte hij ineens open kansen.quote:
Ik verwijder je hierbij uit mijn online FOK! vriendenkring.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga Premier League kijkenIk kijk het morgen wel terug.
Niet via RTL XL hopelijk?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga Premier League kijkenIk kijk het morgen wel terug.
Dan krijgen we nog meer diarree en poeppraat.. nog veel meer dan we nu al krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Godver haal die tampon uit je reet Johan
Toch wel leuk. Zowel Dost, Van Wolfswinkel als De Jong ontwikkelen zich uitstekend.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
Het is duidelijk, Bas Dost in de spits op het EK.
Wat ben jij ineens verzuurd zeg of ineens... de laatste maandquote:Op maandag 6 februari 2012 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan krijgen we nog meer diarree en poeppraat.. nog veel meer dan we nu al krijgen.
Vind het niet zo leuk momenteel. Misschien ligt het aan mijn bui/humeur, maar dan kan ik het beter later terug kijken.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwijder je hierbij uit mijn online FOK! vriendenkring.
Sinds z'n 3 in een 4 veranderd is is hij chagrijnig.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens verzuurd zeg of ineens de laatste maand
Zijn Noten?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds z'n 3 in een 4 veranderd is is hij chagrijnig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |