Ik verwijder je hierbij uit mijn online FOK! vriendenkring.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga Premier League kijkenIk kijk het morgen wel terug.
Niet via RTL XL hopelijk?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga Premier League kijkenIk kijk het morgen wel terug.
Dan krijgen we nog meer diarree en poeppraat.. nog veel meer dan we nu al krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Godver haal die tampon uit je reet Johan
Toch wel leuk. Zowel Dost, Van Wolfswinkel als De Jong ontwikkelen zich uitstekend.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
Het is duidelijk, Bas Dost in de spits op het EK.
Wat ben jij ineens verzuurd zeg of ineens... de laatste maandquote:Op maandag 6 februari 2012 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan krijgen we nog meer diarree en poeppraat.. nog veel meer dan we nu al krijgen.
Vind het niet zo leuk momenteel. Misschien ligt het aan mijn bui/humeur, maar dan kan ik het beter later terug kijken.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwijder je hierbij uit mijn online FOK! vriendenkring.
Sinds z'n 3 in een 4 veranderd is is hij chagrijnig.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens verzuurd zeg of ineens de laatste maand
Zijn Noten?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds z'n 3 in een 4 veranderd is is hij chagrijnig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |