Eigenlijk eet ik die shit al een jaar niet meerquote:Op maandag 6 februari 2012 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]wat heerlijk is.. jouw nickname
ik eet je op, Kaise Flips
In het kader van het niveau van de uitzending vandaagquote:
Beau ter Hamquote:Op maandag 6 februari 2012 21:08 schreef Rodawa het volgende:
Even een vraag insturen. Iemand nog een verzoekje voor een naam die ik kan gebruiken?
A.F Trekken hahaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:08 schreef Rodawa het volgende:
Even een vraag insturen. Iemand nog een verzoekje voor een naam die ik kan gebruiken?
Haha, ik dacht hetzelfde. Vind het echt een bazenfoto. Als ik Koeman was had ik hem als Facebook-profielfoto genomen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef napoleonfour het volgende:
Godverdomme wat blijft die foto met Koeman en zijn Swaggerbril nice.
Why not? Ben je een fatty?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk eet ik die shit al een jaar niet meer
quote:
Genee valt wel mee die probeert de show te redden.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:08 schreef Bonobo11 het volgende:
Matige start,
Genee zit alleen maar te trollen, zelfs Johan doet mee.
Gaan ze beetje oude filmpjes kijken, terwiil er zo veel gebeurt is dit weekend
Ik vind het niet lekker meer. Teveel van gegetenquote:
Vind je? Elke kans die hij krijgt gaat hij Hans uitlachen of trollen. Zwaar irritant.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genee valt wel mee die probeert de show te redden.
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gaan ze zo natuurlijk weer kansloos Feyenoord bashen
Nah slecht gaat het er niet ?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gaan ze zo natuurlijk weer kansloos Feyenoord bashen
Wesley van Wilsemquote:Op maandag 6 februari 2012 21:08 schreef Rodawa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |